وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روز خبرنگار شاد باش باد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان خبر بخصوص تلاشگران عرصه ورزش تبریک و تهنیت گفت.

گزارشگران، تصویربرداران، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب قلم ورزشی راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند، عزیزانی که با حفظ ارزشهای اسلامی و در چارچوب منافع ملی در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی مردم در عرصه ورزش، آنهم بدون کوچکترین چشمداشتی، ازهیچ تلاشی فرو گذار ننموه اند.

تحولی که امروز در عرصه اطلاع رسانی ورزش به وقوع پیوسته و در حال تداوم است، نقطه عطفی است ارزشمند و فرصتی است نیک در عرصه رسانه کشور که با فکر و دستان توانمند عزیزانی همچون شما بزرگواران محقق شده است.

بدون تردید ملت بزرگ ایران و بخصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور قدر شناس اصحاب رسانه بخصوص فعالان تخصصی عرصه ورزش بوده و از خداوند متعال برای تمامی زحمتکشان و تلاشگران این عرصه در تمامی مراحل زندگی، توفیق و تداوم سعادت و سرافزاری تمنا دارد.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان خبر بخصوص تلاشگران عرصه ورزش تبریک و تهنیت می گوید.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز را به همه اصحاب رسانه و ارباب خبر و به ویژه دست‌اندرکاران عرصه خبررسانی حوزه ورزش تبریک می گوید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.