وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روی خط آبادان: از پرواز رشت – تهران تا تردید سفر به آبادان / لیست ۲۱ نفره ارتش سرخ

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاروان تیم فوتبال سپیدرود برای سفر به آبادان صبح روز سه شنبه و یک روز زودتر راهی تهران شد.

به گزارش سایت سپیدرود، تیم سپیدرود بعد از تمرین صبح روز سه شنبه راهی فرودگاه شد و با پرواز رشت – تهران به تهران رسید و در هتل آکادمی این شهر اقامت کرد.

سرخ پوشان شهرباران عصر روز سه شنبه در زمین همای تهران یک جلسه تمرین را برگزار نمودند و قرار است با پرواز مستقیم تهران – آبادان راس ساعت ۱۶:۴۰ چهارشنبه راهی آبادان شوند.

سپیدرودی‌ها به دلیل شرایط بد آب‌و‌هوایی شهر آبادان برای سفر به این شهر با تردید روبه‌رو هستند و از این رو شاگردان علی کریمی منتظر تأیید سازمان لیگ برای برگزاری دیدار مقابل صنعت نفت و سفر به آبادان هستند. این روزها استان خوزستان تحت تاثیر شرایط بد جوی قرار دارد و سپیدرودی ها نگران لغو بازی هستند.

علی نظر‌زاده مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این رابطه می گوید: هوای آبادان بسیار آلوده است ولی هنوز چیزی در خصوص لغو بازی با سپیدرود به ما اعلام نکرده‌اند.

هوا در آبادان بسیار نا مطلوب است و ما حتی تا چند قدمی خود را نمی‌توانیم ببینیم. به ما در خصوص عدم برگزاری بازی چیزی نگفتند و همچنان منتظر هستیم بازی برگزار شود. ما برنامه‌های خود را دنبال می‌کنیم. البته تا پنجشنبه هم هنوز زمان هست و امیدواریم هوا بهتر شود.

لیست ۲۱ نفره ارتش سرخ گیلان

سپیدرودی ها در سفر به آبادان را ۲۱ بازیکن همراهی می کنند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت برای دیدار روز پنجشنبه مقابل تیم صنعت نفت آبادان محمدرضا مهدوی، هافبک خود را به دلیل سرماخوردگی شدید در اختیار نخواهد داشت و همچنین امید سام‌کن، دیگر بازیکن تیم سپیدرود به دلیل اخراج در دیدار هفته قبل این تیم مقابل سپاهان، در بازی مقابل نفتی‌ها به میدان نخواهد رفت.

بیست و یک بازیکنی که سپیدرودی ها را در این سفر همراهی می کنند، عبارتند از:

سید محمد حسینی، ایمان صادقی، سید هادی موسوی، علی رضا نورمحمدی، میثم تهی دست، محمدرضا الماسخاله، حسین کعبی، محمد جوادی مقدم، میلاد قربانزاده، علی دهقان، توحید غلامی، میثم فردوسی، علی کوشکی، جواد آقایی پور، علی عباسی، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی، محمد لطفی، پویا نزهتی، محمد غلامی، عماد میرجوان.

دیدار رفت دو تیم سپیدرود و نفت آبادان با دو گل حسین ابراهیمی و پویا نزهتی به سود سپیدرود خاتمه یافته بود.

خارجی های آبادان می رسند

از آبادان خبر می رسد که کرار جاسم هافبک عراقی و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت‌نفت آبادان که با مصدومیت روبرو بودند، آماده حضور در ترکیب ثابت طلایی‌پوشان شده‌اند و در صورت صلاحدید کمالوند مقابل سپیدرود رشت به میدان می‌روند.

کرار جاسم در سه بازی قبلی صنعت‌نفت غایب بود و لوسیانو پریرا هم به‌خاطر آسیب‌دیدگی جزئی در بازی مقابل ذوب‌آهن جزو ۱۱ بازیکن اصلی قرار نگرفت و نیمه دوم به میدان آمد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است