وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روی خط اهواز: غیبت ۲ بازیکن استقلال / تغییر ساعت بازی به درخواست سرخ پوشان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – ساعت دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان به درخواست باشگاه سپیدرود تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، کمیته مسابقات اعلام کرد پیرو درخواست مدیریت باشگاه سپیدرود مبنی بر تغییر ساعت ‏بازی این تیم با استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر برای رسیدن به موقع به پرواز برگشت، این مسابقه به جای ساعت ۲۰ ‏در ساعت ۱۹:۳۵ روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۹۶ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.‏

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به صورت زنده از دو شبکه ی سراسری ورزش و محلی خوزستان پخش خواهد شد.

خبر دیگر اینکه موسی‌ کولیبالی که در  بازی مقابل پدیده خراسان در هفته چهارم لیگ برتر دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شده بود, با پایان دوران مصدومیتش می‌تواند در صورت صلاحدید عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان در بازی مقابل سپیدرود رشت به میدان برود.

اما طالب ریکانی و حکیم نصاری، دو بازیکن استقلال خوزستان که بعد از ایجاد حواشی در دیدار هفته گذشته با ذوب‌آهن توسط ویسی از تیم کنار گذاشته شده بودند, در تمرینات دو روز گذشته تیم هم شرکت نداشته‌اند و قطعاً در بازی مقابل سپید رود غایب خواهند بود.

یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در این رابطه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: روز سه‌شنبه نامه تعیین وضعیت این دو بازیکن به‌دست‌مان رسیده است که بنا شده طی روزهای آتی این مشکل را داخل باشگاه برطرف کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    طبق آمار سایت accuweather در ساعت 8 شب دمای اهواز 40 درجه سانتیگراد می باشد.
    با توجه به لطفی که همواره شامل حال تیم های رشتی شده ، بازی ساعت 19:35 برگزار خواهد شد.
    به امید برد تیم محبوب سپیدرود رشت.