وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روی خط تغییرات نیمکت لیگ یکی ها: جدایی فکری از آلومینیوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در تعطیلات نیم فصل وضعیت نیمکت تیم های لیگ یکی بسیار پر تلاطم و پر رفت و آمد است و در این سلسله اخبار شما را در جریان آخرین تغییرات قرار می دهیم.

جدایی محمود فکری از آلومینیوم اراک

باشگاه آلومینیوم اراک به همکاری با محمود فکری پایان داد.

در پایان جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک که با حضور همه اعضا برگزار شد؛ پس از بررسی و تحلیل دقیق روند عملکرد تیم در نیم فصل اول لیگ آزادگان، هیئت مدیره ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای فکری و تلاش های صادقانه ایشان جهت موفقیت تیم با توجه به شرایط موجود، به اتفاق آراء پایان همکاری با ایشان را اعلام نمود.

گفتنی است محمود فکری در آلومینیوم اراک از ۱۷ بازی موفق شد ۲۶ امتیاز کسب کند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

جانشین فکری در آلومینیوم مشخص شد

کاپیتان سابق آلومینیوم اراک هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده گرفت.

با اعلام حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک هدایت تیم بزرگسالان این باشگاه تا انتخاب سرمربی جدید به حسین عبدی سرمربی سابق تیم امید و مربی فعلی تیم بزرگسالان آلومینیوم اراک سپرده شد.

عبدی در دوران بازیگری‌ سابقه کاپیتانی آلومینیوم را در کارنامه داشته است و در دوران مربیگری نیز علاوه بر امید آلومینیوم، سرمربیگری در تیم فوتبال شهرداری اراک و صعود با این تیم به دسته بالاتر را نیز تجربه کرده است.

هم چنین با اعلام محرابی لیست مازاد بازیکنان تیم آلومینیوم که توسط محمود فکری به باشگاه ارائه داده شده بود از درجه اعتبار ساقط و کلیه بازیکنان در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.