وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روی خط زرد: سفر زودهنگام نفتی ها به رشت / تغییر دوباره ساعت بازی / مدافع شمالی در نفت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود –  تیم فوتبال نفت آبادان یک روز زودتر و روز سه شنبه برای دیدار مقابل سپیدرود عازم رشت می‌شود.

به گزارش سایت سپیدرود، اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای دیدار مقابل تیم سپیدرود رشت در هفته ششم لیگ برتر سه شنبه شب از اهواز به رشت می روند و چهارشنبه یک جلسه تمرینی را در این شهر برگزار می کنند.

کاروان نفت آبادان سه شنبه شب با اتوبوس راهی اهواز می‌شود و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه با پروازی مستقیم اهواز را به مقصد شهر رشت ترک می‌کنند و آخرین تمرین نفت آبادان در شهر رشت برگزار می‌شود. قرار است عصر روز چهارشنبه تمرین اعضای نفت آبادان در شهر رشت برگزار شود.

نفت آبادان در بازی با سپید رود محروم ندارد. یکی دو بازیکن نفت با مصدومیت جزئی رو به رو هستند که برای بازی با سپیدرود مشکلی نخواهند داشت.

تغییر ساعت دوباره بازی

ساعت دیدار تیم های سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان برای دومین بار تغییر کرد.

دیدار تیم های سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان که پیش از این قرار بود ساعت ۲۰:۱۵ روز پنجشنبه ۸ شهریورماه برگزار شود، روز گذشته با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ به ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه تغییر یافته بود که مجددا اعلام شد در ساعت ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

تیم های سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم به میدان می روند.

وینگر صنعت نفت به تیم ملی کیپ‌ورد دعوت شد

وینگر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا به تیم ملی کیپ‌ورد دعوت شد.

لوییز سوارز (پلاتینی) هافبک، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی آمادگی تیم ملی کیپ‌ورد به منظور شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۲۰۱۹ آفریقا دعوت شد.

این وینگر کیپ‌وردی-پرتغالی که ملقب به«پلاتینی» است، اولین گل تیم ملی کشورش در جام ملتهای ۲۰۱۳ آفریقا را وارد دروازه تیم ملی مراکش کرده است.

این مسابقات در کشور کامرون برگزار خواهد شد و او بعد از هفته ششم مسابقات لیگ برتر بازی سپیدرود – صنعت نفت برای پیوستن به تیم ملی کیپ ورد به کشورش سفر می کند.

مدافع شمالی به نفت آبادان پیوست

مدافع سابق تیم دسته اولی خونه به خونه بابل به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

محمد قریشی مدافع میانی فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل پس از حضور در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان با این تیم قرارداد بست و در ادامه لیگ برتر می‌تواند با لباس صنعت نفت به میدان برود.

این مدافع شمالی متولد اسفندماه ۱۳۷۳ است و به‌عنوان بازیکن سهمیه بزرگسال به لیست نفت آبادان اضافه شد.

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/6/5/80618_940.jpeg

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.