وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زاویه مخالف/ گزارش تصویری خوزستان جام، از مسابقه استقلال اهواز – سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سایت خوزستان جام گزارش تصویری از مسابقه دو تیم استقلال اهواز با سپیدرود منتشر کرده که ملاحظه می نمایید:

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • مهدی گفت:

    طبق اعلام افتخاری، مدیرعامل استقلال تهران، برای کاهش هزینه های این تیم گران قیمت، در نیم فصل لیگ برتر، تعدادی از بازیکنان گران و نیمکت نشین، از استقلال جدا میشوند که یکی از گزینه ها، میعاد یزدانی است. با توجه به اینکه میعاد بازیکن بالای ۲۳ سال هست و در استقلال فرصت درخشش ندارد و ضمنا روزبه چشمی، بعد از رفع مصدومیت، باید در نیم فصل به استقلال اضافه شود، بنظرم مدیران سپیدرود باید دست بکار شوند و با اخذ نظر کادر فنی که بنظرم موافق باشند، در نیم فصل در جهت تقویت تیم و جوانتر کردن آن، یکی دو بازیکن نیمکت نشین که تا الان برای سپیدرود بازی هم نکرده اند و من نمیخواهم الان اسم بیاورم را از لیست خارج کنند و بازیکنان قدیمی و کارآمد سپیدرود مثل میعاد و میرجوان را که در تیمهای لیگ برتری استقلال و سپاهان بازی هم نمیکنند و میتوانند در لیگ یک، خیلی بکار سپیدرود بیایند و با فضای باشگاه و شهر رشت هم آشنا هستند، به لیست تیم اضافه کنند. این تیم خوب که تا اینجا در لیگ یک امسال عالی کار کرده، اگر با جذب دو بازیکن سالهای قبل خود، در نیم فصل تقویت شود، مطمئنا همین امسال امید صعود به لیگ برتر و جایگاه شایسته نام سپیدرود و شهر رشت را که سالهاست بدلیل مشکلات اقتصادی از آنان سلب شده، دارد.
    اگر مدیران باشگاه و مسئولین استان کمی مساعدت کنند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند و بازیکنان تیم را شارژ مالی کنند و بودجه ای برای بازگرداندن این دو ستاره سپیدرودی درنظر بگیرند، نیازی نیست که چند سال برای تثبیت در لیگ یک وقت صرف شود و همچنین نیازی نیست مثل ملوان و بعضی از تیمهای استانهای دیگر چندین میلیارد برای خرید تیم لیگ برتری تهیه و پیشنهاد بدهند!!!
    خیل هواداران ارتش سرخ گیلان هم برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی باشگاه آماده اند و این موهبتی است که بسیاری از باشگاههای بدون هوادار، ندارند. بازیکنانی مثل میعاد یزدانی و عماد میرجوان در نیم فصل دوم که فشار بیشتر است ، خیلی میتوانند به تیم کمک کنند و از بار مشکلات و فشار بر بازیکنان پا به سن گذاشته و باغیرتی مثل حقشناس، مهدوی، کعبی، نزهتی و . . . بکاهند.
    همین الان هواداران خوش خیال شهرک نشین در کامنتهای خود در شلخت کلاب از امیدواری خود برای افت سپیدرود در نیم فصل دوم بدلیل مسن بودن بازیکنان حرف میزنند و ترس و وحشتی که از درخشش ارتش سرخ به دلهای ترسویشان افتاده به وضوح مشخص است.