وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زمان برگزاری مرحله پلی آف و فینال لیگ دسته دوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – زمان تقریبی مرحله پلی آف و فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور اعلام شد.

به گزارش سایت سپیدرود، مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ دسته دوم در گفتگو با دی اسپورت در خصوص زمان مرحله پلی آف و فینال این رقابت‌ها اظهار داشت: برنامه ۳ هفته پایانی لیگ را روز گذشته اعلام کردیم که بر اساس برنامه ریزی و زمانبندی کمیته مسابقات سازمان لیگ اگر اتفاق خاصی نیفتد به امید خدا روز دوشنبه ۱۶ خردادماه رقابت‌های مرحله گروهی به پایان خواهد رسید.

یک روز پس از پایان مرحله گروهی یعنی روز سه شنبه ۱۷ خردادماه با حضور نمایندگان تیم های راه یافته به مرحله پلی آف و فینال رقابت ها مراسم قرعه کشی این مراحل را برگزار و در خصوص زمان دقیق برگزاری مسابقات مرحله پلی آف و فینال تصمیم گیری خواهیم کرد.

شفیعی راد با بیان اینکه تعیین زمان دقیق برگزاری مسابقات پلی آف و فینال به در نظر گرفتن جوانب و شرایط بستگی دارد گفت: برای تعیین زمان دقیق برگزاری مسابقات پلی آف و فینال باید تمام شرایط و جوانب را در نظر بگیریم و بعد زمان دقیقی را مشخص کنیم.

آنچه که کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان تقریبی را برای برگزاری مسابقات پلی آف پیش بینی کرده این است که روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه قرعه کشی هر دو مرحله پلی آف و فینال را برگزار کرده و حدود یک هفته یعنی در تاریخ‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد مسابقه دور رفت مرحله پلی آف و حدود یک هفته پس از برگزاری مسابقه دور رفت یعنی در تاریخ‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد مسابقه دور برگشت مرحله پلی آف را برگزار کنیم.

مسئول لیگ دسته دوم افزود: همانطور که اشاره کردم تاریخ‌های اعلام شده پیش بینی کمیته مسابقات بوده شاید در مراسم قرعه کشی و پس از در نظر گرفتن تمامی جوانب و شرایط تاریخ‌ها را یک یا دو روز به عقب یا جلو تغییر دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فینال لیگ دو در چه تاریخی برگزار خواهد شد بیان داشت: هر چند همانطور که اشاره کردم زمان دقیق فینال، میزبان و میهمان نیز روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه مشخص خواهد شد اما پیش بینی ما این است که مسابقه فینال را نیز در یکی از تاریخ‌های ۲۴ یا ۲۵ خردادماه برگزار کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.