وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زمان سفر ذوب آهن به رشت / تمرین ذوبی‌ها روی چمن مصنوعی + عکس

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – ذوبی‌ها خود را برای بازی مقابل سپیدرود روی چمن مصنوعی آماده می‌کنند و برای دیدار با سپیدرود به رشت سفر خواهد کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان درحالی روز آدینه ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۶:۰۰ مقابل تیم سپیدرود رشت قرار می گیرد که مسعود ابراهیم زاده را به دلیل اخراج در بازی با صنعت نفت دراختیار ندارد و به گفته مجید حاج رسولی ها سرپرست این تیم، رضا حبیب زاده بعد از گذشت چند ماه مصدومیت از ناحیه صورت به تمرینات این تیم اضافه شده و دو هفته است که با سایر بازیکنان تمرین می کند.

تیم ذوب آهن پنج شنبه ۲۶ مهرماه برای بازی مقابل سپیدرود رشت به سوی این شهر سفر می کند.

ذوب آهن اصفهان که در هفته جاری باید در رشت به مصاف سپیدرود برود این روزها روی چمن مصنوعی تمرین می‌کند تا آماده بازی در این شرایط شود. ذوب آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر باید در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف سپیدرود برود.

با توجه به مصنوعی بودن چمن ورزشگاه سردار، ذوبی‌ها تمرینات خودشان را از این پس در چمن مصنوعی انجام می‌دهند. از همین رو تمرین صبح امروز تیم در چمن مصنوعی مجموعه شفق برگزارشد.

تمرینات ذوب آهن روی چمن مصنوعی (تصاویر)

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۱۴-۳۴-۱۶

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۱۴-۳۴-۱۷

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۱۴-۳۴-۱۹

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۱۴-۳۴-۲۱

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۱۴-۳۴-۲۳

نمازی به هیئت مدیره ذوب‌آهن گزارش داد

جلسه مشترک هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن صبح امروز در محل ستاد باشگاه ذوب آهن برگزار شد.

ذوب آهن علیرغم فوتبال خوبی که ارائه می دهد در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر به چیزی که می خواسته، دست پیدا نکرده و در رتبه های میانی جدول قرار دارد.

فصل گذشته سبزپوشان اصفهانی موفق به کسب نائب قهرمانی لیگ برتر شدند ولی با توجه به اینکه آنها این مقام را قبلا هم کسب کرده بودند، هیچ چیز نمی تواند جز قهرمانی برای این باشگاه جذاب باشد.

ذوب آهن در پایان هفته هشتم ۹ امتیاز کسب کرده و رتبه نهم را در اختیار دارد و باید به زودی برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم آماده شود؛ از همین رو امروز جلسه ای با حضور سرمربی تیم و اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار شد تا به برنامه های آینده با جدیت بیشتری دنبال شود.

در این جلسه امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گزارشی کامل از عملکرد این تیم در رقابتهای لیگ برتر ارائه کرد و پس از آن به شرح برنامه های تیم خود برای ادامه حضور در رقابتهای لیگ برتر و حضوری قدرتمند در رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + بیست =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.