وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زمان نقل و انتقالات زمستانی لیگ یک و زمان تقریبی لیگ دو

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال کشور را اعلام کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، بر این اساس، زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک از روز سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ آغاز می شود و دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال ایران، روز گذشته، هفته دوازدهم خود را به پایان رساند و برنامه بازی ها تا هفته چهاردهم اعلام شده و هنوز زمان پایان نیم فصل اول مشخص نیست.

همچنین با توجه به اینکه دور رفت مسابقات لیگ برتر ۲۶ بهمن به پایان می رسد و از آنجایی که یک مسابقه معوقه از دور رفت در تاریخ اول اسفند برگزار خواهد شد، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از تاریخ دو اسفند ۹۹ آغاز و روز ۲۸ اسفند به پایان می‌رسد.

با توجه به اینکه برنامه لیگ دسته دوم تا هفته یازدهم در تاریخ ۱۱ اسفند ماه اعلام شده و دو هفته پایانی دور رفت هم تا روزهای پایانی اسفندماه برگزار خواهد شد می توان نتیجه گرفت که زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته دوم هم از اواخر اسفندماه آغاز می شود و اواخر فروردین ماه ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.