وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زمستانی دلنشین در انتظار سپیدرود

آی اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرخ پوشان در پایان هفته بیست و یکم با یک بازی کمتر و ۴ امتیاز کمتر پس از هفته ها صدرنشنین صدر لیگ آزادگان را از دست داده اند و این البته برای آنها پایان کار نیست.

برای دانستن وضعیت این تیم باید نگاهی بیاندازیم به برنامه لیگ یک و خواهیم دید که سپیدرود در فاصله ۱۴ بازی تا پایان لیگ دسته اول باید ۸ مسابقه اش را در خانه برگزار کند و تنها ۶ بازی را به خارج از رشت سفر کنند و این شانس خوبی برای جمع آوری امتیاز برای پسران محبوب شهرباران برای بازگشت به صدر است. اما این برنامه یک نقطه ی اوج برای رشتی ها دارد و آن یک بازه پله زمستانی است که جدول مسابقات ناخواسته شراطی اوکازیونی را برای این تیم رقم زده.

اوج امتیاز گیری برای ارتش سرخ می تواند در بازه زمانی هفته بیست و سوم تا بیست و هشتم لیگ یک شکل بگیرد، که سرخ پوشان با توجه به بازی عقب افتاده شان برابر فجرسپاسی از تاریخ ۱۶ بهمن ماه لغایت ۲۳ اسفند ماه، این شانس را دارند که از ۷ بازی پیش رو ۵ مسابقه را در شهرباران و در پیش چشم هزاران هوادار مشتاق انجام دهند و این یعنی شانس کسب حداکثری امتیاز برای سپیدرود و اوکی نمودن بلیط لیگ برتر.

نکته جالب تر برای سرخ پوشان این است که به جز پارس جم جنوبی که از تیم های مدعی محسوب می شود، ۴ تیم دیگری که قرار است در این زمستان دل نشین به رشت بیایند از تیم های قعر نشین است که طبیعتا امتیاز گیری سپیدرود در رشت برابر تیم هایی همچون فجرسپاسی، استقلال اهواز، فولاد یزد و راه آهن کار سختی برای این تیم نخواهد بود. رشتی ها در دور رفت و در خانه این ۴ حریف توانسته بودند ۸ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را کسب کنند.

حالا زمانش هست که سرخ پوشان شهرباران به آخرین خبر خوب هم گوش فرا دهند و اینکه ملوان حربف مستقیم سپیدرود در فاصله هفته ۲۳ تا ۲۸ باید در برابر ۵ تیم مدعی اکسین البرز با یحیی، گل گهر با وینگو، مس کرمان با ابراهیم زاده، نساجی مازندران و بادران دست و پنجه نرم کنند و تنها حریف آسان آنها مسابقه با فجرسپاسی است.

اینجاست که سربازان ارتش سرخ می توانند فرار بزرگ خود را برای صدرنشینی و زیاد کردن امتیاز خود با تیم های پایین تر، زیاد کنند و با خیال راحت به استقبال بهار بروند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

24 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    در روایات تاریخی و دینی که از ایرانیان باستان به ما رسیده آمده که در سالیان دور شاید بیش از شش هزار سال پیش روزی هوشنگ شاه پیشدادی به همراه چند تن از دوستان خود از کوهی می گذشت که ناگهان مار سیاهی دید.سنگی بر داشت تا به مار بزند.سنگ به مار نخورد اما به سنگ دیگری که از قرار معلوم سنگ آتش زا بود اصابت کرد و بر اثر جرقه ی آن،خار و خاشاکی که نیز در آنجا بود آتش گرفت.این رویداد در روز دهم بهمن بود و اینگونه بود که از آن پس همه ساله این روز را جشن گرفتند و نامش را سده نهادند.
    سده مانند نوروز و تیرگان و مهرگان و … از جشن های ایران باستان است.
    ???
    دهم بهمن ماه،جشن کهن و باستانی “سده” بر همه ی شما مبارکباد.
    به امید جهانی پر از شادی و داد و مهر و خرد و راستی

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    آقای مایلی کهن ریاکار برای اینکه سپیدرود رو از کورس قهرمانی دور نگه داری تا از ملوان سبقت نگیره بر ضد مردم رشت و علی نظرمحمدی،اراجیف گویی کردی.مرد باش و خودتو پشت جملات عوام فریبانه پنهان نکن.به مادر خودت هم فحش میدادن همینجور برخورد میکردی.تو انزلی صندلی رو از جا در میاوردن همینکارو میکردی؟داور بر ضد تیمت پنالتی میگرفت همینکارو میکردی؟
    تو اگر مرد بودی و منصف به اون کانالهای مزخرف هواداری ملوان میگفتی مودبانه تر بنویسن.
    و در پایان خاطر نشان میکنم امثال مایلی کهن و اشجاری و زارع کاملا جدای از مردم شریف انزلی هستن.من خودم دوستان انزلی چی دارم که برای رشتی ها جونشونو میدن و واقعا با مرام هستن.
    آقای مایلی کهن حیا کن

  • آبرار گفت:

    شلخت خزری با تبانی و فوتبال کثیف مثل همیشه سعی در ضربه زدن به تیمهای رشت داشته و داره…اینها هیچوقت مردانه جلو تیمهای رشت بازی نکردن برین او بازی جنجالی سال ۶۳ یا ۶۴ سپیدرود با شلخت رو مرور کنید و مهار پنالتی سیروس رو و بازی که با نتیجه یک یک تموم میشه توی ۹۰ دقیقه و با توجه به گل زده در خانه حریف سپیدرود برنده بازی بود ولی مسئولین بی وجود بازی دتور به ادامه بازی توی وقت اضافی میدن!!!! از همون زمانها این شلختهای بی وجود با نامردی جلو اومدن تا الانه…تف تف

  • ملوان گفت:

    اقا اشکان جان ان مادرت یا جان اون عزیزترین کست که دوستش داری جو ورزشگاه انزلی مثل جو ورزشگاه رشت بودمگر لیدر ملوان با گل و شیرینی استقبال هواداران سپید رود نیامدن .جنگ انجا کی شروع کرد بین هواداران سپیدرود داخل خودشان مگر انجا دعوا نگرفتن که با کمک نیروی انتظامی جدا شد تا دقیقه هفتاد جو ورزشگاه خوب پیش می رفت ولی با شلوغ کاری نظر محمدی جو استادیوم برگشت چر با اینکه ملوان میزبان بود رای کمیته انظباطی بیشتر برای سپیدرود بود. ما این مساوی را تقدیم می کنیم به هواداران سپید رود چو ن مارا برد تو عضدی خوشال می کرد نه مساوی .نظر محمدی گفته ملوان ار جهنم عضدی نجات پیدا کرد جهنم عضدی برای شماست که سی ساله تو همان جهنم عضدی نمی توانید ملوان را شکست بدید یا از شما مساوی میگره یا شما را شکست میده .من که می دانم این نظرات من تاِِیید نمی شه ولی من نظرات خودم که حقیقت دادم .این بازی برای ما تمام شد ما به فکر بازی روز سه شنبه هستیم که یک سه امتیاز بگیریم شما به فکر این باشید که جرا نمی توانید ملوان را تو زمین خودتان هم شکست بدید.به امید پیروزی ملوان و برگشتن به لیگ برتر

  • قوی سپیدرود گفت:

    اشکان غایبک بی تربیت . مایلی کهن نشون داده یه آدم معتقدیه و حتی با هواداران ملوان هم درگیر شده . وجدان داشته باشین

  • مهدی گفت:

    ببینید شلخت ها توی سایتهای سخیفشون چه اراجیفی گفتن!! من در کامنتهای بعدی تاریخچه نامردیها و موفقیتهای با حمایت نیروی نظامی در قبل و بعد از انقلاب رو مطرح میکنم تا ذهن ها روشنتر بشن. مایلی کهن خیلی نامرده و دروغگو جوابی که توی شلخت کلاب نوشتم و میدونم وجودشو ندارن منتشر کنن اینجا میذارم. اونا مثل مدیران سایت ما نیستن که فحشهای به ما رو هم تایید و منتشر میکنن:

    کاری به درست و غلط بودن این حواشی و تاریخچه چهل ساله ش ندارم که چرا و چطور ایجاد شد و کاری هم به این ندارم که توی این فوتبال سراسر دولتی ایران که باشگاههای خصوصی محکوم به فنا هستن و بیت المال بصورت عادلانه تقسیم نمیشه و یکی بیشتر میبره و یکی کمتر و یکی هم اصلا چیزی نصیبش نمیشه!! از اینم بگذریم که نیروی انسانی از همه کشور میرن به سمت باشگاههایی که امکانات و حامی دولتی داشته باشن و بعد موفقیتها به نام اون شهر مصادره میشه که اون باشگاهها توش هستن!! ولی خدایی و حضرتعباسی توی بازی رفت فحاشی و سنگ پرانی و سر و شیشه شکستن از طرف انزلیچیها اتفاق نیفتاد؟! جاده برگشت به رشت از خود انزلی تا طالب آباد از شیشه اشباع شده بود و ماشینها روی شیشه راه میرفتن و خسارات وحشتناکی به جان و مال و ماشینهای هواداران سپیدرود وارد شد!! انصافتون کجاست؟! گرچه میدونم مثل سایت سپیدرود نیستین که جرات چاپ این مطالب رو داشته باشین. با همه تفوتهای در امکانات و . . . و بازیکنان سرباز و . . . آخر لیگ امسال میبینیمتون. فصل بعد سپیدرود لیگ برتره و شما با اون یکی تیم محبوب رشت توی لیگ یک دربی خواهید داشت.

  • فرهاد گفت:

    درود
    دوستان یک خبر خوش، بازی سپیدرود و خونه به خونه، بطور مستقیم از شبکه ورزش پخش می شود.

  • مهدی گفت:

    سال ۵۲ ، یعنی پنج سال قبل از انقلاب، ملوان در انتخابی تخت جمشید موفق نشد ولی نیروی دریایی با فشار و رانت و ازآنجاییکه میخواست تیم در دسته یک تخت جمشید داشته باشه، با اعمال نفوذ ملوان رو به دسته یک تخت جمشید تحمیل کرد که این مطلب در مصاحبه رضا ویشگاهی، پیشکسوت ملوان منتشر شده. از همون ابتدا با این ترفندها ملوان در بالاترین سطح فوتبال ایران صاحب جایگاه شد و رشت محروم ماند، ولی سپیدرود کبیر روی پای خودش ایستاد و در دسته دوی تخت جمشید همه ساله مدعی صعود بود و سرانجام وقتی در سال ۵۶ صعود کرد مسابقات بخاطر انقلاب تعطیل شد. بعد از انقلاب همیشه نیروی دریایی حامی ملوان بود و دو باشگاه محبوب رشت خصوصی و محروم از داشتن حامی دولتی در این فوتبال تمام دولتی ایران بودند.به محض اینکه شهرداری رشت یکی از دو تیم رشتی را مورد حمایتی مشابه نیروی دریایی قرار داد، فوتبال رشت در ابتدای دهه ۷۰ با استقلال شهرداری به بالاترین سطح فوتبال ایران ورود کرد و نشان داد علت حضور انزلی در بالاترین لیگ کشور و عدم حضور رشت در آن فقط و فقط به حمایت و رانت و نفوذ نیروی دریایی وابسته است و اگر باشگاههای رشتی هم چنین حمایتهایی داشته باشند، ملوان که هیچ، تنه به تنه قدرتهای لیگ کشور میزنند. در یکی از همان سالها که ملوان علیرغم حمایت نیروی دریایی، سقوط کرده و در دسته دوم آزادگان حضور داشت، در هفته آخر با تبانی با ابومسلم مشهداز صعود استقلال شهرداری رشت جلوگیری کرد!! بدلیل اینکه میثاقیان مربی ابومسلم بود و در سالهای دور در ملوان بازی میکرد و همچنین به دلیل دشمنی با رشت و جلوگیری از صعود استقلال شهرداری به لیگ یک آزادگان(آن زمان لیگ برتر وجود نداشت). این مورد تبانی با ابومسلم توسط شخص فاضل قدیری که در آن بازی در مشهد کاپیتان ملوان بود به یکی از نزدیکان گفته شده و در آن بازی تا دقایق پایانی ملوان یک بر صفر از ابومسلم جلو بود و اگر همین نتیجه باقی میماند با برد استقلال رشت که همزمان در رشت بدست آمده بود دو تیم گیلانی به لیگ یک آزادگان صعود میکردند اما در دقایق پایانی و با آن تبانی کثیف علیه رشت، بازی مشهد یک یک شد و همان تک امتیاز منجر به صعود ملوان و ابومسلم شد!!در ادامه به تعدادی از تقابلهای تاریخی سپیدرود و ملوان و حاشیه های آنها اشاره میکنم: سال ۱۳۵۵ اولین تقابل جدی فوتبال رشت و انزلی با رویارویی سپیدرود و ملوان در جام حذفی ایران در تک بازی ورزشگاه انزلی رقم خورد این بازی با تمام حواشی به وجود آمده با دو گل غفور جهانی و عزیز اسپندار در مقابل تک گل کامیاب به سود شاگردان صالح نیا خاتمه یافت و این اولین شکست فوتبال رشت در نخستین دربی گیلان بود
    سال ۱۳۶۱ طلاییترین سال فوتبال رشت در تقابل با انزلی بود، در این سال سپیدرود در یک بازی نفس گیر با دو گل ملوان را مغلوب کرد. گل اول بازی را مرحوم هوشنگی و گل دوم را حمیدرضا منصوری بثمر رساندند. این بازی رفت دو تیم بود ملوان با ترکیب رمضان احمدپور،درجزی،پیشگاه هادیان، قدیر بحری،مرحوم فرخ جهانی،حمید محمدیان،کهن قنبریان،عزیز اسپندار، غفور جهانی و علافی با سرمربیگری صالح نیا برای اولین بار برابر سپید رود شکست خورد و در بازی برگشت نیز دیدار دو تیم با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.
    در سال ۱۳۶۲ مرحوم ایرج زهرابی رئیس هیات فوتبال گیلان بود وی در نیمه نهایی لیگ گیلان تک بازی پر التهاب ملوان و سپیدرود را در اقدامی عجیب در انزلی برگزار کرد تا برنده بازی به دیدار پایانی راه یابد.
    در آن دیدار سپیدرود خیلی خوب شروع کرد و شوت سنگین محمد احمدپور از فاصله ۴۰ متری دروازه ملوان را باز کرد، اما ملوان قدرتمند آن زمان فشار عجیبی روی دروازه سپیدرود وارد کرد تا سرانجام در دقیقه ۷۰ به یک پنالتی برای ملوان منجر شود که این پنالتی توسد قدیر بحری به گل تساوی ملوان تبدیل شد.
    بازی به وقت های اضافه کشیده شد و ملوانان همچنان فشار را روی دروازه حریف حفظ کردند در حالی که بازی به دقیقه ۱۲۰ و شروع ماراتن پنالتیها نزدیک می شد ناگهان مرحوم قایقران با یک شوت راه دور بی نظیر استادیوم را منفجر کرد و ملوان را به دیدار پایانی لیگ گیلان فرستاد.
    در سال ۱۳۶۴ سپیدرود رفت و برگشت ملوان را شکست داد و یک دبل تاریخی را رقم زد. قرمزپوشان دیدار رفت را در انزلی(۲برصفر) و بازی برگشت را با گل حسن حاجی پور(یک بر صفر) به سود خود به پایان رساندند. در این سال سپیدرود قهرمان گیلان شد و صالح نیا در ملوان جوانگرایی را استارت زد تا به ملوان روح دوباره ببخشد.
    در سال ۶۶ مرحوم قایقران با۲۶ سال سن با دو شوت راه دور و استفاده از ضعف سنگربان سپیدرود (مسعودی) دروازه سپیدرود را گشود تا ملوان آن دیدار را به نفع خود به پایان ببرد.
    اما مهمترین اتفاقی که بعد از انقلاب آتش حاشیه‌های نبرد تیم‌های رشت و انزلی را شعله‌ورتر کرد، دیدار دو تیم سپیدرود و ملوان در فینال مسابقات لیگ قهرمانی استان گیلان در سال ۶۳ بود. بازی رفت این دو تیم در رشت برگزار شد که به دلیل ازدحام تماشاگران و حضورشان در کنار زمین، نیمه کاره ماند. چند روز بعد این بازی تکرار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
    بازی برگشت در انزلی برگزار شد و درحالیکه سپیدرودی‌ها با یک گل پیش بودند، تیم ملوان توانست توسط قایقران در دقایق پایانی بازی گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. سپیدرودیها و طرفدارانش با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، غرق در شادی قهرمانی بودند که در کمال تعجب دیدند مسئولان برگزاری مسابقه در اقدامی بی سابقه اعلام کردند برنده در وقت اضافه مشخص خواهد شد و قانون گل زده در خانه حریف که همیشه انجام میشد، در این بازی لحاظ نمیگردد!!
    اجرا نشدن دقیق قانون که بسیار تعجب آور و آنی بود و از نفوذ عجیب نیروی دریایی حکایت داشت، باعث ایجاد درگیری‌هایی شد اما در نهایت با برقراری آرامش نسبی، مسابقه ادامه یافت. در دقیقه ۷ وقت اضافه، داور یک ضربه پنالتی به سود ملوان اعلام کرد که ضربه غفور جهانی توسط مصطفی خمامی مهار شد اما باز هم در عین ناباوری، داور رای به تجدید این ضربه داد که اینبار زننده ضربه تغییر کرد و قایقران آن توپ را به گل تبدیل کرد تا با همین گل در نهایت ملوان با نتیجه دو بر یک پیروز شده و به قهرمانی دست یابد!!
    پس از پایان مسابقه ابتدا بازیکنان دو تیم درگیر شدند که این درگیریها به سکوی تماشاگران کشید و در این شرایط و با تصمیمات بسیار بحث برانگیز داور و مسئولین برگزاری مسابقه، بازیکنان و خیل هواداران رشتی به هیچ وجه قادر به کنترل خود نبودند! این آغاز دوباره‌ای بود در تنش‌ها و حاشیه‌های شهرآورد استان گیلان.
    پیروزی و موفقیت زمانی شیرین و دلچسب است که جوانمردانه و با قضاوت عادلانه بدست آید، نه با پنالتی های مداوم و اخراج بازیکنان حریف و اعمال نفوذ از خارج مستطیل سبز و . . . !! چنین پیروزیهایی اگر به دوستان ملوانی میچسبد، مبارکشان باشد.
    در نهایت، واقعیت اینه که رشت در طول پنجاه سال، بدون حمایت و بودجه دولت، دو باشگاه مردمی و پرهوادار رو حفظ کرده و هر زمان بصورت مقطعی توسط شهرداری یا شرکت پگاه یا داماش از فوتبال رشت حمایتی بعمل اومد، این شهر به بالاترین سطح و لیگ کشور رسید و حتی فینال جام حذفی رو هم دید، اما انزلی فقط با حمایت پنجاه ساله نظامی تونسته خودشو حفظ کنه و همیشه در انتهای جدول لیگ بوده و علیرغم همه حمایتها سه مرتبه سقوط هم کرده!! دلی فوتبال رشت هر زمان سقوط کرد با بحران مالی و مالکیتی مواجه بود که همه اینها حاصل عدم حمایت مداوم و منابع اعتباری پایدار هست. انزلی بدون حمایت نیروی دریایی و با استفاده از بازیکنان و ستاره های ملوان و برای خارج شدن از سایه همیشگی نیروی دریایی، استقلال انزلی رو ایجاد کرد که حتی غفور جهانی و سیروس قایقران و خیلی از اسطوره های انزلی هم نتونستن بیش از چند سال حفظش کنن و در کمترین زمان محو شد و ثابت کرد فوتبال انزلی مثل رشت نیست که بدون نیروی دریایی بتونه ادامه حیات بده . . .

  • ملوان گفت:

    مشکل شما اینه که تا الان در لیگهای پایین بودید وبرای شما تازگی داره اومدین لیگ یک خوردین به ملوان از خود بی خود شدین .جالبه که تیمی ۴و۵ هفته ست رنگ بردرو ندیده داره امتیازات ۸ تا بازی خونگی رو پیشاپیش انالیز می کنه.خخخخخخ .چنان نوشتن ارتش سرخ که پرسپولیس همچین کاری نمی کنه خخخخ به فکر ردهای پایین جدول باشید نیم فصل دوم نیم فصل سیاه شماست خخخخخ

  • کوروش گفت:

    آقایی که با نام کاربری ملوان نظ دادی تو امثال تو از فوتبال فقط جنگ وجدال رو بلدین نه چیز دیگه وگرنه برنمیگردی بگی سی ساله سپیدرود ملوان رو نبرده بچه جان برو از بزرگترات بپرس اگه جراعت واقیعت گفتن رو داشته باشن که چطور تو جام خزر سال ۷۶ سپیدرود تو همیم ورزشگاه ملوان رو مچال کرد یا سال ۷۳ تو سوپر جام گیلان . بعدش هم اینکه سپیدرود وملوان از سال ۷۶ تا الان کلا چهر بازی انجام دادن . یه جوری با صلابت میگن سی سال انگار این دوتا تیم هفته ای دوبار دارن با هم بازی میکنن. افتاد برات یا باز توضیح بدم. تو برو دنبال همون شروع کننده دعوا وجنجال . از فوتبال همین رو میفهمین. وتو آقای کاربری قوی سپیدرود اسم وزین سپیدرود رو از کاربریت حذف کن ووجود داشته باش یه اسم حقیقی برای خودت انتخاب کنن. مایلی کهن هم مثل همه شما از فوتبال فقط جاروجنجال رو بلده نه چیزه دیگه اینقدر هم خودتون رو مدافع صلح و دوستی معرفی نکنید چهره واقعی شما قبلا رو شده رشتی جماعت هیچ برنامه ای با شما نداره شما راهتون از ما جداست.زنده باد تا ابد سپیدرود جاویدان

  • کوروش گفت:

    واقعا این موجودات چقدر بیکار هستن از صبح تا نصف شب اینجا پلاسن تا یه چیزی از رو عقده بگن . آقایان ملوان اینجا هرچی بنویسید تحسین نمیشین. شما منفورید منفور. این تنفور رو روز چهارشنبه تو استادیوم عضدی دیدد. دیگه فاکش بزنید برید تو سایتهای بی در وپیکر خودتون.
    بهتون قول میدم الان یکی پیدا میشه به طرفداری از این جماعت ورر میزنه میگی نه ببین!!!

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    برادر عزیز ملوان کاملا حق با شماست.من اعتراف مبکنم در دربی های رشت و انزلی بین سه تیم داماش و سپیدرود و ملوان هم تعداد بردها به نفع شما بوده و هم تعداد گلها و تیمهای رشتی بسبار ضعیف بودن.اما یک نکته.آیا تیم ملوان به اندازه یک تیم رشتی هوادار داره؟آیا اگر تیمهای رشتی خصوصی نبودن و از حمایت های دولت برخوردار میشدن مثل ملوان آیا با این همه هوادار و تعصب بازیکنا تا حالا ممکن نبود دوبار قهرمان آسیا بشن.؟آیا اگر ملوان و پرسپولیس و استقلال خصوصی بودن آیا هم اینک نباید اینها رو در محلات شهر خودشون میدیدم نه سطح اول فوتبال؟
    دوست عریز ملوانی اگر به رشتی بها داده بشه دنیا رو تسخیر میکنه.همینجوریش هم با کمبود امکانات تونستیم در پزشکی و ادبیات و بازیگری و ورزش به خیلی جاها برسیم.
    دوست ملوانی آیا غیر از اینه؟
    آیا غیر از تیم ملوان و چند تا هنرپیشه توی تلویزیون انزلی چیز دیگری داره؟خودت منصفانه بگو.
    در پایان آبای و آبرار هر دو عزیزن و یکی هستن.
    خادم همه ی شما اشکان غایبی

  • هواداران مهندس رادنی دیدار و استاد اشکان غایبی ساسانی + هواداران داماش و سپیدرود + رشتی های مقیم تهران و کرج + دختر پسرهای ناب رشت گفت:

    قوی سپید خفه بو.فقط تره ایا کم داشتیم

  • هواداران مهندس رادنی دیدار و استاد اشکان غایبی ساسانی + هواداران داماش و سپیدرود + رشتی های مقیم تهران و کرج + دختر پسرهای ناب رشت گفت:

    زنده باد آقا فرهاد و اشکان غایبی

  • علی گفت:

    تبریز سه تا تیم. خوزستان سه تا تیم در لیگ برتر دارند باز دارند تلاش میکنند تا تیم چهارمشان را وارد لیگ برتر نمایند. ولی ما توی گیلان تامیتونیم داریم میزنیم تو سر هم تا کی معلوم نیست .عین اره بدستی که سرشاخه درخت نشسته بود داشت تنه درخت را می برید!!! بس کنیم هرعاقلی بایدفکر بکند که اگر این اختلافات باعث رشدفوتبال این دوشهر شده که چه بهتر همین دعواها را ادامه دهیم ولی اگر عکس آن بوده(که بوده) دیگه تمامش کنیم

  • پاسداران گفت:

    آقای مهدی تو توهماتت بمون.صدسال دیگه هم از در و دیوار دلیل بچینی بازم اینارو هرکا بگی واست میخندن.ملوان تیم فرا استانی.ولی تیم شما بدرد همون دهاتای رشت میخوره.

  • سپیدرود در لشت نشاء جاریست گفت:

    سپیدرود در لشت نشاء جاریست… لطفا سپیدرود را به شهر خود برگردانید از مسئولین لشت نشاء انتظار داریم حمایت کنن از این موضوع

  • مجید از قم گفت:

    به امید سربلندی سپیدرود و صعود قاطعانه به لیگ برتر…
    متاسفانه بعضی ها درست شدنی نیستند… چند هفته سپیدرود بالاتر از ملوان بود و انگار بد فشاری به انزلی چی های محترم وارد شده…
    ان شاالله هردو تیم سپیدرود و ملوان صعود می کنند و سال آینده شاهد دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر باشیم.

    زنده باد سپیدرود… زنده باد داماش

  • ملوان در صومعه سرا در جاریست گفت:

    ملوان در لصوماسرا جاریست… لطفا ملوان را به شهر خود برگردانید از مسئولین صومعه سرا انتظار داریم حمایت کنن از این موضوع

  • قلب لشت نشا به عشق سیاه جامگان میزند گفت:

    ما مردمان زحمتکش لشت نشا چون پارسال شالوده سیاه جامگان را تشکیل داده بودیم و داغ ماندن در لیگ برتر را به ملوان گذاشتیم از مسولین خواهشمندیم خداداد عزیزی پرحاشیه را از تیم برکنار و یک لشت نشایی را سرمربی تیم کند تا اگر ملوان دوباره هوس لیگ برتر کرد یک درس لشت نشایی به انها بدهیم خواهشا همه حمایت کنید

  • گیلان گفت:

    دم شهرداری لنگرود گرم که ۲ سال پیش امتیازش را فروخت به شما تا در لیگ دسته دوم ماندگار باشید وگرنه الان در لیگ گیلان این هفته بایستی با دخانیات رشت دربی برگذار میکردید

  • لنگرود در لاهیجان جاریست گفت:

    دم لاهیجان گرم که دریا نزد ویلا نزد گذاشت انزلی تک و تنها تو گیلان ویلا اجاره بده وگرنه الان ملوان باید با ملوان نوین داربی برگزار میکرد تو لیگ دسته ان ام

  • ملوان را به لشت نشا برگردانید گفت:

    فقط و فقط لشت نشا

  • پدرام گفت:

    مهدی لایک