وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زمین سردارجنگل هنوز آماده نیست

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در حالی که بازسازی ورزشگاه سردارجنگل از اواسط تابستان امسال آغاز شده است، اما از ظواهر امر چنین بر می آید که هنوز این ورزشگاه آمادگی برگزاری مسابقات لیگ برتر را نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، نخستین جلسه تمرین بازیکنان سپیدرود برای آماده سازی برای تقابل با استقلال تهران در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد.

این تمرین که پس از یک روز استراحت پس از مسابقه با استقلال خوزستان برگزار شده بود با استقبال هواداران روبرو شده بود و همچنین مسعود رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود در آن حضور یافتند.

به جز حسین کعبی که در بازی با استقلال خوزستان سه کارته شده بود با اجازه کادرفنی در این تمرین غایب بود و غلامرضا رضایی که پس از بازی با ملوان اردوی سرخ پوشان را بدون اطلاع ترک کرده، با حضور تمام بازیکنان سپیدرود برگزار شد.

نکته بارز این تمرین پایان نیافتن بازسازی ورزشگاه سردارجنگل و به ویژه مهیا نبودن زمین چمن مصنوعی این مجموعه برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بود. هنوز کار تجهیز جایگاه خبرنگاران و وی آی پی به پایان نرسیده و کار نصب اسکوربورد تمام نشده و از همه مهمتر جاده خروجی رشت به سمت سردارجنگل در بعضی محورها تک بانده است و به یقین موجب ترافیک شدید در هنگام برگزاری مسابقات خواهد شد.

اما مهمترین نکته از سردار وضع نامناسب چمن مصنوعی تازه نصب شده است که به دلیل تزریق بیش از اندازه گرانول بی شباهت به زمین های فوتبال ساحلی نیست و باید چندین بار شانه بخورد تا از مقدار این گرانول ها کاسته شود و در غیر این صورت از همین الان باید خود را برای شنیدن صدای اعتراضات و تمسخر های بازیکنان آماده کنیم.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • امین.عاشق سپیدرود. گفت:

    مسئولین شهررشت فقط حرف می زنند.قول های الکی می دهند.به جای اینکه عمل کنند.آخه این چه برنامه ریزی است که هنوزبعدازچندماه که ازمسابقات لیگ می گذرد.استادیوم های شهررشت آماده نیستند. بازی که می تونه بیش از30هزارتماشاچی بیاد.با5هزارنفربرگزاربشه.جای تاسف داره.بازی به این حساسی.آیا ازقبل نبایدپیش بینی می کردید.لیگ حرفه ای ، مدیران حرفه ای وکارآمد می خواهد.

  • سپیدرودقلب من گفت:

    گل گفتی آقا امین فقط حرف مفت میزنند