وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زمین و زمان به ضرر سپیدرود و علی کریمی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدروداین روزها نتیجه گیری نفت مسجدسلیمان بیشتر از هر تیمی به سپیدرود ضرر وارد می‌کند. آن‌ها با ادامه روند بدون شکست خود فاصله با سپیدرود را به عدد پنج رساندند تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفته باشند.

البته در این میان ذوب‌آهن بین دو تیم سپیدرود و نفت قرار دارد اما باید به اینکه نکته اشاره کرد که شاگردان منصوریان سه بازی عقب افتاده دارند و می  توانند با کسب نتیجه در آن مسابقات به رده های میانی جدول صعود کرده و دو تیم مسجدسلیمانی و رشتی را در جدول همسایه کنند.

به همین علت است که این فاصله امتیازی حریم امنی برای شاگردان مرزبان ایجاد نمی کند.

از طرفی دیگر دیدار دور برگشت این دو تیم در شهر مسجدسلیمان برگزار می شود و نفتی‌ها با کسب یک نتیجه تساوی هم می توانند حریف خود را متوقف کنند. البته نباید از اتفاقات فوتبالی هم به راحتی گذشت و هیچ چیز تا هفته آخر لیگ به طور کامل مشخص نیست.

اما هر چه است کار برای سرخ های گیلانی سخت خواهد بود و باید دید چه اتفاقی برای این تیم پر هوادار رخ می‌دهد.

کریمی به رشت برنگشت؛ خبری در راه است؟

سپیدرود رشت روز گذشته در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال میهمان پدیده مشهد بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. در پایان این دیدار علی کریمی در واکنش به شایعه استعفا از هدایت سرخپوشان گیلانی اعلام کرد که خودش مالک تیم است و اگر تصمیم به این اقدام داشته باشد، اعلام می کند.

بازیکنان سپیدرود شب گذشته در مشهد ماندند و صبح امروز به سمت رشت پرواز کردند. نکته جالب درباره بازگشت بازیکنان سپیدرود عدم همراهی کریمی بود که به رشت برنگشت.

مشکلات حوالی تیم گیلانی که خطر سقوط به دسته اول را احساس می‌کند بیش از پیش شده و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده تغییراتی در کادر مدیریتی این باشگاه صورت بگیرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است