وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سال نو با سرمربی نو: نعمتی‌نژاد سرمربی استقلال خوزستان شد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، سیروس نعمتی‌نژاد به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب و جانشین کریم قنبری شد.

یعقوب پیری، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان ضمن تایید این خبر و تشکر از زحمات کریم قنبری در این تیم، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان تصمیم گرفت تا نعمتی‌نژاد جانشین قنبری شود و تمام هدف ما بقا در لیگ برتر است. از عصر امروز (شنبه) هم  دور جدید تمرینات ما در سال جدید آغاز می‌شود تا خود را برای دیدار با تراکتورسازی آماده کنیم.

نعمتی‌نژاد چندسال بعنوان مربی در کادر فنی استقلال خوزستان فعالیت کرده و فصل گذشته نیز بعنوان مربی در تیم فولاد خوزستان فعالیت می‌کرد. این مربی جوان اهوازی در هشت هفته پایانی لیگ برتر مسئولیت سرمربیگری آبی‌پوشان جنوبی را عهده‌دار است و برای نجات استقلال خوزستان از سقوط به لیگ یک تلاش خواهد کرد.

اولین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان در سال ۹۸ با حضور سرمربی جدید این تیم برگزار شد.

تمرینات تیم استقلال خوزستان در سال ۹۸ از عصر امروز (شنبه) آغاز شد تا این تیم جنوبی برای دیدار هفته آینده مقابل تراکتورسازی تبریز و ادامه بازی‌های لیگ آماده شود.

قبل از برگزاری اولین تمرین استقلالی‌ها، مراسم معارفه سید سیروس نعمتی‌نژاد سرمربی جدید استقلال خوزستان برگزار شد تا این مربی جوان اهوازی رسماً هدایت آبی‌پوشان را آغاز کند.

به دنبال استعفای کریم بوستانی از سرمربیگری استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته کریم قنبری به طور موقت هدایت آبی‌پوشان خوزستانی را برعهده داشت و تیم فوتبال استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود در سال جدید، از ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۰ اسفند ماه در چهارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

عکس/معارفه سرمربی جدید استقلال خوزستان
عکس/معارفه سرمربی جدید استقلال خوزستان

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.