وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سال ۱۴۰۲ شاد باش باد / هر روزتان نوروز

کسی پیدا نشد غمناک و خوشحال

که پا بر جاده‌ی خلوت گذارد

کسی پیدا نشد در مقدمِ سال

که شادان یا غمین آهی بر آرد

بهار آمد، نبود اما حیاتی

درین ویران‌سرای محنت‌آور

بهار آمد، دریغا از نشاطی

که شمع افروزد و بگشایدش در!

احمد شاملو

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نوروز، جشن شکوهمند ایران باستان، گویای پیشینه ی تابناک میهن ما و جلوه ای مهم از فرهنگ غنی مردم ایران است.

نوروز قرن های دراز است که بر همه ی جشن های جهان فخر می فروشد، چرا که جشن جهان اســت و روز شادمانـی زمین، آسمان، آفتاب، جــوشش شگفتـنـی ها و شـور زدن ها و سـرشـار از هیجان هر آغاز.

نوروز، روز تجدید خاطــره هاست. خاطره خویشاوندی انسان با طبیعت. گذشت سال هــای دراز نه تنها از شکوهمندی سنت های نوروزی نکاسته، بلکه روشنگر این واقعیت بوده که بزرگ داشت نوروز و گرامی داشتن سنت های آن با احساس و اندیشه ایرانی، پیوند ناگسستنی یافته است.

و نوروز نقطه ی مشترک ایرانیان در گستره ی گیتی از راه رسید تا پیام آور شور و شادی شود و یادآور قرن ها تمدن نیاکان پاک نهادمان باشد و چه زیباست که نوروز جشن سال تازه ایرانیان است و آغاز سال نو.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت، ضمن شادباش فرا رسیدن سال نو و بهار پرتراوت به ملت ایران و به ویژه گیلانیان سرفراز و همه ی عاشقان و دلدادگان و هواداران و پیشکسوتان سپیدرود بزرگ، از خداوند مهربان، سالی سرشار از برکت و معنویت برای همگان آرزومند است و امیدواریم با موفقیت های سپیدرود، شادی و نشاط مردمان شهر باران های نقره ای، فزون تر شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.