وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سایپا – سپیدرود رشت: فرصتی برای تغییر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – روزنامه ایران ورزشی در شماره روز پنجشنبه خود به پیش بازی مسابقه دو تیم سپیدرود با سایپا پرداخته که زیر ملاحظه می نمایید:

سایپا- سپیدرود رشت

جمعه ۲۱/۷/۹۶، هفته نهم هفدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه دستگردی، ساعت: ۱۶

داور: علیرضا فغانی

کمک‌ها: رحیم شاهین، اسد حاج محمدی

نگاه فنی

تیم علی دایی دو تا چهار هفته متفاوت داشت. سایپا هر چقدر شروعش خوب بود اما در ادامه نتوانست همان مسیر را دنبال کند. به طوری که از چهار بازی اخیرش فقط دو امتیاز گرفت، ضمن اینکه در نخستین بازی جام حذفی هم مقابل اکسین البرز شکست خوردند.

حالا باید دید آنها از این تعطیلات به چه شکلی استفاده کرده‌اند. البته سایپا در یک بازی تدارکاتی تیم پارس جم را شکست داد. این هفته حریف آنها سپیدرود است، تیمی که همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

شاگردان علی نظرمحمدی که چهار هفته خیلی خوب داشتند در آخرین بازی مغلوب استقلال تهران شدند.

چهره های ویژه

مهدی ترابی

علی دایی مثل همیشه و شاید این ‌بار بیشتر از همیشه به پیروزی فکر می‌کند. به همین دلیل بازیکنان هجومی‌اش حتما مسوولیت بیشتری را احساس می‌کنند. مهدی ترابی یکی از همان بازیکنان است که در صورت آمادگی می‌تواند دایی و تیمش را به خواسته‌شان نزدیک کند. اگر اینطور باشد مدافعان کناری حریف روز پرکاری خواهند داشت.

حسین کعبی

در بازی با استقلال به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را تماشا کرد و غیبتش کاملا به چشم آمد. آمادگی و تجربه بالای حسین کعبی در این بازی سخت کمک زیادی به سپیدرود خواهد کرد. او قطعا انگیزه‌های بسیاری برای این بازی دارد. ضمن اینکه تقابلش با علی دایی یادآور حضور آنها در تیم ملی است.

ترکیب احتمالی

میزبان

دروازه‌بان: محمد‌رضا اخباری – مدافعان میانی: محمد دانشگر، رضا علیاری – مدافعان کناری: دانیال ماهینی، امید خالدی- هافبک‌ها: روزبه شاه علیدوست، رضا اسدی، مهدی ترابی، آرش رضاوند، حامد شیری – مهاجم: محمد عباس زاده

میهمان

دروازه‌بان: محمد حسینی – مدافعان میانی: هادی موسوی، سیداحمد آهی – مدافعان کناری: حسین کعبی، مهرداد جماعتی- هافبک‌ها: توحید غلامی، پویا نزهتی، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی – مهاجم: عماد میرجوان

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است