وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی ایرانجوان بوشهر: جایگاه کنونی ایرانجوان بوشهر زیبنده این تیم نیست

بوشهر – سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: جایگاه کنونی ایرانجوان بوشهر و قرار گرفتن در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال زیبنده این تیم نیست.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار مهر، سعید مفتخر عصر پنجشنبه در پایان مسابقه ایران‌جوان بوشهر و سپیدرود رشت در بوشهر اظهار داشت: امروز بازی خوبی را ارائه کردیم و بازیکنان ما با انگیزه بالای پای به مسابقه گذاشتند و موفق شدیم به نتیجه‌ای که استحقاق آن را داشتیم برسیم.

وی با بیان اینکه جایگاه کنونی ایرانجوان بوشهر در شان این تیم نیست، تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران تیم ایرانجوان بوشهر برای بهبود جایگاه این تیم در جدول تلاش می‌کنند و مسئولان نیز باید حمایت لازم را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر با اشاره به اینکه دستیابی به جایگاه مناسبت در جدول نیازمند همکاری و همراهی بازیکنان، هواداران و مسئولان است، افزود: ایرانجوان از افتخارات استان بوشهر است و همه باید پشت این تیم باشند.

وی بر لزوم رفع کاستی‌های تیم ایرانجوان در خط حمله تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مسائلی که باید حل شود، مشکلات مالی است که می‌تواند در نتیجه‌گیری بهتر تیم نیز نقش آفرین باشد.

مفتخر با اشاره به اینکه در دو مسابقه باقی‌مانده ایرانجوان در نیم‌فصل نخست برای برد به میدان می‌رویم، بیان کرد: برنامه داریم که از تعطیلی نیم‌فصل برای بهبود وضعیت تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سهمیه تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرانجوان بوشهر موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل سپیدرود رشت به پیروزی دست یابد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است