وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی تیم پارس جنوبی جم: از همه نظر بهتر از سپیدرود بودیم / خاطرات خوبی از داماش دارم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما با برنامه بازی کرد و تا دقیقه ۶۰ تیم برتر میدان بودیم، اظهار کرد: با احترام به سپیدرود ما از همه نظر بهتر از سپیدرود بودیم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از دیر میرزا، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما با برنامه بازی کرد و تا دقیقه ۶۰ تیم برتر میدان بودیم، اظهار کرد: با احترام به سپیدرود ما از همه نظر بهتر از سپیدرود بودیم.

وی با اشاره به اینکه خاطرات خوبی از داماش دارد و مردم این شهر را قلبا دوست دارد، اظهار داشت: از هواداران سپیدرود تشکر می کنم که در ابتدای بازی بنده را تشویق کردند.

تارتار با تشکر از کمیته داوران گفت: خیلی خوشحالم که این داوران باشرف در کشور حضور دارند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پایان با بیان اینکه تیم ما امسال بسیار خوب بازی می کند، اظهار داشت: امیدوارم تیم ما و سپیدرود با هم به لیگ برتر صعود کنیم زیرا سپیدرود نیز تیم با ریشه و پرهواداری است.

گفتنی است که تارتار ابتدا برای حضور در کنفرانس خبری امتناع کرده بود و قصد داشت دستیار خود را به کنفرانس خبری بفرستد که این موضوع با اعتراض خبرنگاران مواجه شد.

تارتار در خصوص عدم علاقه خود برای حضور در نشست خبری اظهار کرد: دوست نداشتم حرف هایی بزنم که به هواداران رشتی بربخورد.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

21 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    با اجازه مدیریت سایت و سپاس از مهرورزی ایشان

    لطفا هر عضو گروه تا پنج نفر از دوستان و آشنایان و خانواده ی محترم خود را در گروه هواداران سپیدرود عضو نماید و لینک زیر را برای هر کسی که در لیست مخاطبان تلگرامش قرار دارد بفرستد.

    با سپاس?

    لینک سوپر گروه هواداران سپیدرود رشت
    ???
    https://telegram.me/joinchat/AAAAAEGuC7XZMZ5U-QelDg

    کانال هواداران سپیدرود رشت
    ???
    @sepidroodsc

    ارتباط با مدیر
    ???
    @SepidRud
    ارتباط با ادمین
    ???
    @Mahan_sh20

  • sadegh_asheri گفت:

    داور با شرافت و خوب اومدی تارتار! برات احترام قائل بودم. اونم بخاطر داماش ولی حالا با این نگاه ضعیف فقط میتونم بگم برات متاسفم. همین.خودت دیدی داور از رو کینه و لج بازی با هوادار پنالت صد در صد رو حاجتی و نگرفت و بازیکن ما رو هم ناحق اخراج کرد. بگیم پنالت رو پویا نزهتی رو ندید ولی کامل رو صحنه پنالت حاجتی مسلط بود که!اومد لج ما رو در بیاره تمارض گرفت و بهش کارتم داد! خدا جای حق نشسته و ما جز خدا پناهی و امیدی نداریم. خودشم ما رو با این وضع تا اینجای کار مدعی صعود نگه داشته و ازین به بعدم نگه میداره.
    از اونجا هم که آدم عادل و عاقل وقتی یه جوالدوز به دیگری زد یه سوزنم به خودش میزنه باید در مورد هودارای خودمونم بگم که:
    بخدا هوادار واقعیمون اینکار و نمیکنه و با این کار دشمن شادمون نمیکنه! هوادار عاشق سپیدرود دلش واسه تیممون میتپه و میسوزه نه اینکه با اینکارش تیشه به ریشمون بزنه! دیدید که آخر بازی داور باهامون لج کرد و برخلاف عدالت و شرافت داوری تامینی رو اخراج کرد و از روی کینه پنالت واضح روی حامد حاجتی رو هم اعلام نکرد و به جاش تمارض بازیکن ما رو اعلام کرد و بهش کارت زردم داد! تازه خطا رو پویا نزهتیم پنالت بود که نگرفت تا با اینکاراش به نوعی از مقامش سوء استفاده کرده باشه و خودش برخلاف عدالت تیم و هوادارا رو جریمه کرده باشه! ما بهونه به دست این داور کینه ای و بی عدالت دادیم. بخدا اگه تحریکش نمیکردیم اونم اینجوری سر ما رو با سوتای ناحقش نمیبرید! اگه قراره اینجوری از تیم حمایت کنید کاش کمیته انضباطی انزلیچی (حسن زاده) زودتر دست بکار بشه و محروممون کنه راحت. والا. حداقل بچه ها با تمرکز به کارشون میرسن و داور هم اینجوری سرمون و تو زمین نمیبره! اومدیم یار دوازدهم تیم خودمون باشیم شدیم عامل نفوذی دشمنا و بدخواهانمون!
    درسته، خدا جای حق نشسته و جواب این داور و بالاخره میده و جز خدا هم از هیچ مسئولی انتظار برخورد با چنین فسادی و ناداوری ای رو نداریم اما این که برامون سه امتیاز نمیشه! خداییش پارس جنوبی تیم نبود و میشد راحت بردش فقط باید مسئولین خودمون همت میکردن و جایگاه تماشاگرا رو تمیز میکردن تا با پرتاب برف برای تیممون حاشیه درست نمیشد و تمرکز بچه ها از بین نمیرفت و داور هم تحریک نمیشد و اینجوری در حقمون نامردی و بی عدالتی نمیکرد. این داور کاری و کرد که قهرمانی تو بازی با ملوان کرد و گفت هوادارا فحش بدن سوت نمیزنم! فقط این از قهرمانیم نامردتر بود و بی رحمی تمام بی وجدانی بی نظیرش ازمون انتقام گرفت.
    یاد بگیریم هوادار باشیم نه هوا بند!امروز جلوی تنفس سپیدرود رو گرفتیم و خودمون خفش کردیم و بجای اینکه بهش نیرو حرکت بدیم مثل سرعتگیرای متعدد شهرمون جلوی شتابش و گرفتیم.

  • حمید گفت:

    متاسفانه بعضی از تملشاگران کع برف پرتاب می کردن در برابر اعتراض من می گفتند که فقط برای تفریح به ورزشگاه می ایند و اگر سپیدرود نبرد یا محروم هم شود برای ما مهم نیست با این تماشاگران سپیدرود اسیب می بیند

  • omid گفت:

    اقا تو رو خدا بدون تماشاگر کنین کلک کار کنده شه دیگه شورش رو تماشاگرادر اوردن فحش و ابمعدنی بس نبود برف هم شد اضافه اینجوری تماشاگرا باشن بیشتر تی ضرر میکنه یکی از بدترین روزای هواداری بود حالماز محیط ورزشگاه بهم خورد کلی بچه ها رو زدن با برف درگیری شد اخر سر هم نظرمحمدی هم با برف زدن

  • فرهاد گفت:

    درود
    ای کاش مردم کمتر به استادیوم بیایند. آن از بازی با ملوان که ان گند را زدند این از بازی امروز که دشمنی خود را در عمل با سپیدرود نشان دادند. یک تعداد آدمهای روانی جای هواداران را می گیرند و کارشان تخریب جو سالم ورزشگاه است. تا جایی که بازیکن ما باید پا در میانی کند و تمرکز خود را در بازی از دست بدهد. من امروز دیدم آدم سن و سال داری که نزدیک به ۶۰ سال داشت شروع به پرتاب برف به طرف داور و بازیکن می کرد و هر چقدر دیگران هم می گفتند ترتیب اثری که نداد بماند قصد درگیری نیز داشت. متاسفانه استادیوم جایی شده برای تعدادی ارازل و اوباش و تعدادی آدم عقده ای که مشکلات شخیتی خود را به مکان های ورزشی می کشانند. واقعا” امروز متاسف شدم. طوری است که نمس توان کاری کرد. در بازی های فوتبال آدمهایی برای عقده گشایی به استادیوم می آیند و متاسفانه با کسی که تذکر بدهد نیز درگیر می شوند و خیلی ها هستند که نمی خواهند خود را نجس کنند و با افراد معلوم الحال درگیر شوند.خیلی ها مثل من، برای حفظ شخصیت خود به این آدمها حرف نمی زنند.
    در مجموع از جو این روزهای استادیوم بسیار به هیچ وجه مثبت نیست. اگر به همین منوال پیش برود تیم متضرر خواهد شد.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    از کدوم نظر دقیقا بهتر بودی؟!!!

  • پدرام گفت:

    کمیته لجن داوران شما لیگ برتر رو ببینید چه کثافتی گرفته دیگه از لیگ یک چه انتظار

  • علی سینا گفت:

    واقعا زده شدم
    بعده این همه مدت متاسفم برا یه عده ای که هیچی نمیفهمن از فوتبال و هواداری
    یه عده ای که فهم و شعور فرهنگی ندارن
    یه عده که از فوتبالو و هواداری هیچی نمیفهمن
    یه عده ای که طرفدار هیچ تیمی نیست
    یه عده که اومده بودن فقط فحش بدن و برف پرت کنن و به قول خودشون دور هم خوش باشن
    همونایی که اصلا از امتیاز از دست دادن تیمشون ناراحت نبودن و فقط برای وقت گدرونی و الافی اومده بودن
    یکی باید به فکر باشه
    خیلیا ب خاطر سپیدرود و این شهر میان
    اما یه عده بسیار کثیری که هیچ درکو شعوره نه فوتبالی و نه انسانی ندارن‌
    متاسفم
    واقعا متاسفم
    و حالم بهم خورد
    چندین و چند بار بازی بخاطر اون یه عده متوقف شد
    بجای تشویق تیم فقط دنبال مسخره بازین
    بازی با ملوان فقط ده دقیقه تیم رو تشویق کردن و همون ده دقیقه گل زدیم
    این بازی هر بار تشویق و ترعیب ب حمله کردن تیم رو ب جلو بود
    ولی کلا فقط ب حاشیه پرداختن و پرتاب برف و فحش میکردن
    تاسف
    میایم لدت ببریم از فوتبالو تیم محبوبمون اما …

  • کرامتی گفت:

    بعد نگین بهترین هواداران دنیا رو دارین . شما توهین می کنین عسل است که از حلقوم مبارکتون میاد بیرون توی بازی ملوان که ابرو ریزی کردین امروز که ملوان و آبشک نبودن پس چرا این قدر برف پرت کردن . کلا حس درگیریتون خوبه. بعدش هم حق با شماست . خدا فرهاد و علی سینا و هواداران با ادب را حفظ کنه

  • امین(سپیدرود) گفت:

    چون بازی مجانی بود و مدارس تعطیل … یه دسته بچه دبیرستانی که اغلب بی ادب بودن ریخته بودن تو ورزشگاه … همونا شعور نداشتن و برف پرت میکردن … خدایی اغلب ورزشگاه با شخصیت و خوب بودن … داور گند زد تو هر چی بازیه

  • علی گفت:

    علی ۱۷ / بهمن / ۱۳۹۵ ساعت: ۰۷:۴۰ نظر شما در انتظار بررسی است
    تماشاگران سپیدرود باید طومار هزاران نفری امضا وبنویسند که ما پانزده هزارنفر در ورزشگاه فقط تیم را تشویق می کنیم و از حرکات صدنفری که بین جمعیت نشسته اند وبرف و…پرتاب می کنند بیزاریم نیروهای انتظامی و امنیتی موظفند محسوس ونامحسوس بین جمعیت قرار گیرند و این افراد محدود را دستگیر کنند ِِِِ چرا یک عده کوچک باید با سرنوشت یک تیم و یک شهر بازی کنند .همین حرکات باعث کلی جریمه نقدی ‘محرومیت و عصبی شدن بازیکنان متعصبی مثل تامینی شده است . با امضای این طومار که می تواند با هدایت باشگاه صورت بگیرد و ارسال آن به فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی و انتظامی باید از حیثیت تماشاگران اصیل سپیدرود از جمله خودم با پنجاه سال همراهی با این تیم دفاع کرد.

  • روزبه نوروزی گفت:

    نکنه اون افراد عامل نفوذی هستن جهت ضربه زدن به سپیدرود میان ورزشگاه در قالب تماشاگر و طرفدار

  • لشت نشا گفت:

    فرهاد به اصطلاح سپیدرود خیلی زر میزنی معلومه شلختی که گنده شلخت کرامتی میاد اینجا ازت تعریف میکنه همینو میخوای نه؟تو مثل اینکه جو بقیه ورزشگاه رو ندیدی بله امثال تو و اون شلختها ارزوتونه بازیهای ما بدون تماشاگر بشه و داور و تیم داوری هم هدف تو رو داشت که محروم کنه چون مثل سگ از تماشاگرای ما میترسین خف شین برین تو سایت خودتون عقده ای ها

  • محمود گفت:

    حیف شد خیلی حیف شد.بایستی این بازیو میبردیم شش امتیازی بود خدا کنه لاقل بقیه مدعیا امتیاز از دست بدن

  • علی (بندرعباس) گفت:

    این آقای تاتار تا حالا صد تا تیم عوض کرده و فقط حرف زیاد میزنه!!

  • علی سینا گفت:

    آقای کرامتی عزیز ضمن احترامی که قائلم براتون اما هواداری ملوانم بخدا همینطوری بودن و اصلا آدم دوس نداره بره استادیوم
    این جور هوادار بی شعور فرهنگی همه جا هستن که اون هوادارای واقعی رو زیر سوال بردن
    اصلا ربط به رشت و انزلی و تهران نداره
    همه جا اینجور تماشاگرا رو داره ک باعث حال بهم زنی میشن
    خدا شما رو هم حفظ کنه

  • حمید گفت:

    در هر صورت توهین و پرتاب بطری و برف از جانب هر تماشاگری و هر تیمی باشه ناپسند است. ولی فعلا سپیدرود داره ضرر می کنه و در دو بازی اخیر داخلی که بازی های شش امتیازی بود.به خاطر تماشاگرانی که نظم را بهم زدند و تمرکز نظر محمدی و دیگر بازیکنان را مختل کردن… تیم راحت چهار امتیاز از دست داد.

  • فریبرز گفت:

    تماشاگرای رشتی حق دارن بخدا ندید پدیدن دیگه لیگ برتر ندیده!!!!!!! حالا خوبه اول نیستید بازم زیر ملوانید

  • لشت نشا گفت:

    خوشم میاد یه مساوی با زور و فشار داور دادیم که شما بیاید عقده تونو خالی کنید وگرنه از حیادت تماشاگرای باغیرت سپیدرود میترکیدی فریبرز شلخت تعجب اینه که بعد باخت لونه به لونه چرا یه مدت گم و گور شده بودین دوباره الان به زر افتادین

  • علی سینا گفت:

    آقای فریبرز تو و کسایی ک ادعا دارین چرا انقد سطح ادب و سطح فوتبال فهمیت پایینه
    رشت به اندازه کافی تو لیگ بوده
    اگه الانم نیست بخاطر همون مسولاییه ک تیم تورو ب زور تو لیگ با پول و سربازو کوفت و زهر مار نگه داشتن
    برو برادر من تو سایت خودت اظهار نظر کن
    سپید رود هواداراش مشخصن
    برو پی کارت عزیز من
    هوادار واقعی سپیدرود اونه که با مساوی سپیدرود اشک میریزه و ناراحته نه اونی ک مساوی میکنن جشن و پایکوبی میگیرن

  • omid گفت:

    فریبرز پسرم قرار شد اینجا پارس نکنین یالله برو لونه خودت افرین کوچولو