وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سابق تیم ملی به جمع کادرفنی سپیدرود ملحق شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به پیشنهاد علی نظرمحمدی، جلال چراغپور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به جمع اعضای کادرفنی باشگاه سپیدرود اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، در راستای جلسه ی مشترک شامگاه گذشته اعضای هیات مدیره و کادرفنی و سرپرستی سپیدرود و پس از موافقت هیات مدیره و میرشهاب مومنی مدیرعامل  باشگاه سپیدرود با درخواست سرمربی سپیدرود، جلال چراغپور به عنوان مشاور و مدیرفنی باشگاه به جمع سرخ پوشان ملحق شد.

چراغپور که از تئوریسین های صاحب نظر فوتبال ایران است، در سال های ۶۱ تا ۶۲ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و علاوه بر آن در برهه های سرمربیگری تیم ملی جوانان، استقلال اهواز، پایه های پرسپولیس و ب پرسپولیس را برعهده داشت.

آخرین سابقه سرمربیگری چراغپور در تیم نیروی زمینی تهران بود و اکنون نایب رییس کانون مربیان ایران را برعهده دارد.

لازم به ذکر است که نظرمحمدی در نظر دارد تا در چند روز آینده یک مربی دیگر نیز به جمع همکاران خود در تیم سپیدرود اضافه نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است

  • علی1 گفت:

    به دوستان هوادار دوآتشه مژده میدهم که قطعا سپیدرود در میانه جدول لیگ برتر ماندگارمیشود و قطعا باتوجه سرمایه گذاری عجیب تیمهای لیگ یک ‘ ملوان نمیتواند به لیگ برتر صعود نماید(اگرچه هرچه تعداد تیمهای گیلانی در لیگ برتر بیشتربشود مایه دلگرمی وافتخار است) ولی تاسف از شخص استاندار است که حالاکه شما نمی توانید برای جوانان شغل’ شادی’تولید و روحیه ایجاد بکنید چرا از این پتانسیل و این لقمه آماده( حداقل سی هزار جوان هوادار سپیدرود) که موجب غرور و نشاط یک استان هستند با دل و جان حمایت نمی کنید .آیا فکر کردید که اگر این پتانسیل سرکوب بشود آثارش در اجتماع ‘ خانواده’و فرهنگ جامعه رشت وگیلان چیست ؟ آقایان استاندار فرماندار شهردار نماینده ولی فقیه هیچ ایرادی ندارد که خودتان یا نمایندگانتان به این تیم نزدیک بشوید و از نظر روحی و مالی و لجستیکی باعث تقویت تیم بشوید . ببینید مسؤلین اصفهان و تبریز با این پتانسیل مثبت استانشان چطوری رفتار میکنند شماهم اندکی راه آنها را بروید

  • اهورا گفت:

    بادرود بی بخری خود ماست که هیچ وقت اون ور سکه خودمونو به این حضرات نشان ندادیم تا بدانند که سرخوردگی بی کاری وبی توجه ای یعنی چیه ما خودمون خیلی مقصریم بی دست وپاییم قربان کاملا مارا شناختن سوارمونن

  • نیما ریاضتی گفت:

    علم و ادب آقای چراغپور پوشیده بر هیچ کس نیست، امیدوارم آقای نظرمحمدی بدون حاشیه تذکرات فنی استاد چراغپور را روی چشم گذارند تا ان شالله موفقیت سپیدرود رو شاهد باشیم

  • سپیدرودقلب من گفت:

    من فکر کنم به خاطر جذب اقای چراغپور ،دراینده نزدیک شاهداستعفای مجدد اقای نظر محمدی باشیم .

  • بی نام گفت:

    ان شاء الله که همکاری مسالمت آمیز باشه. حالا که خود آقای نظرمحمدی گفته ایشون بیاید، پس نباید وسط کار دست از حمایت این مرد با دانش و با تجربه برداره.

  • سىاه گفت:

    درود: تورو خدا ى کارى نکىن که اىن مرد بادانش بزاره بره

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    کسای که روی 3 گل ملوان اشتباه کردن
    گل اول- تقصیر میثم فردوسی بود نپرید در دفاع وحسینی درواربان
    گل دوم- حسین کعبی افساید پر کرد و آهی مثل بازی با نفت تهران پنالتی داد
    گل سوم- غلامرضا رضایی توپ لو داد و حسین کعبی لیز خورد نفس کم اورد چون 120 دقیقه نمیتونه بازی و گل خوردن
    جهت اطلاع بهترین بازیکن هم پویا نزهتی و حسین ابراهیمی بودن

  • محمد-نرم افزار گفت:

    یکی این پیام ما رو به نظرمحمدی برسونه. علی آقا تو رو خدا این یکیو دیگه فراری نده. بذار بمونه. حرفش رو گوش کن. طرف یه چیزی حالیشه

  • Mersad گفت:

    ماشالااقاجلال شاقاجی سری

  • م.ب گفت:

    با سلام.همه چه دستاندرکاران درون سازمانی شامل مدیر عامل و مدیر فنی و سر مربی و مربیان و بازیکنان و دستاندرگاران برون سازمانی از قبیل گمک کنندگات به این تیم از قبیل روز نامه نگاران صدا و سیمای مرکز استان حامیان مالی و هواداران تحیگران و…با صدای واحد در طرفداری از ثیم از هیچ کوششی فرو گذار ی نکنند تا تیم موفق شود.