وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرود: بزرگترین مشکل تیم عدم تمرین بازیکنان بود

رشت – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت : بزرگترین مشکل تیم ما در دیدار برابر مس رفسنجان ، عدم تمرین بازیکنان بود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس رفسنجان در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی افزود: بازیکنان حدود 10 روز از تمرین دور بودند و فقط توانستند چهار روز مانده به این دیدار تمرین کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به این امر ، پیش بینی ما این بود که از نظر بدنی در این بازی سخت کم خواهیم آورد که چنین اتفاقی نیز اواخر بازی افتاد اما خوشبختانه توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ما فقط توانستیم بازیکنان را از نطر روحی روانی آماده این دیدار کنیم و با کمک مالی که انجام شد ، بازیکنان به تمرین بازگشتند و آماده رویارویی با مس رفسنجان شدند.

وی بیان کرد: پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود چون می توانستیم با برتری در این مسابقه ، روند صعودی خود را حفظ کنیم که در نهایت با برتری یک برصفر ، خوشبختانه این امر تحقق یافت.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: البته با بازی های خوبی که بازیکنان سپیدرود تاکنون انجام داده اند ، توقع از این تیم بسیار بالا رفته اما هدف ما ماندن در لیگ و کسب رده خوبی در جدول است و به فکر صعود نیستیم چون از لحاظ امکانانت سخت افزاری و توان مالی چنین قدرتی را نداریم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس رفسنجان عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • محمود گفت:

    علی اقای نظرمحمدی هدف شما باید صعود باشد و وسلام با این مصاحبه ها فکر هواداران رو مشغول نکن شما کارتونو بکنید این تیم درسته کن پول نداره اما سرمایه ای به اسم غیرت داره که همین پتانسیل صعود به لیگ هست.