وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرود رشت: استعفای من منوط به حل مشکلات تیم است

خرم آباد – ایرنا – سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: استعفای من بصورت غیر رسمی بوده و منوط به حل مشکلات تیم است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا٬ علی نظرمحمدی در کنفرانس پس از بازی دو تیم خیبر خرم آباد و سپیدرود رشت گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس هیات فوتبات قول دادند تا قبل از بازی ملوان مشکلات مالکیتی تیم را حل کرده و به یک مالک جدید بسپارند.

وی در خصوص یک امتیاز کسب شده در بازی خارج از خانه در خرم آباد نیز گفت: این یک امتیاز٬ شروع امتیازگیری های نیم فصل دوم بود و تلاش می کنیم که هفته آینده داربی گیلان را نیز با کسب سه امتیاز به نفع خود تمام کنیم.

نظر محمدی با انتقاد از شیوه بازی تیم خیبر گفت: انتظار بازی باکیفیت تری از تیم خیبر میرفت چراکه بر خلاف دور رفت٬ در این مسابقه٫ تیم خیبر به بازی مستقیم روی آورده بود که این خود موجب شد بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد.از طرفی ما هم با مهار مهره های تاثیر گذار تیم خیبر٬ امکان بازی سازی را از آنها گرفته بودیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر دلایل اعتراض بازیکنان تیم سپیدرود به کیفیت زمین گفت: با توجه به اینکه ما در زمین چمن مصنوعی بازی می کنیم لذا بازی در این چنین برای بازیکنان ما دشواراست . از طرفی باتوجه به اینکه بازیکنان تیم ما اغلب تکنیکی و اصطلاحا فانتزی بازی می کنند پس امکان دیدن بازی های زیبا از سوی تیم سپیدرود در چنین زمین هایی ممکن نیست.

نظرمحمدی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: نمیگویم تیم خیبر از داوری این مسابقه منتفع اما معتقد بودم پنالتی اعلام شده به سود تیم خیبر٬ صحیح نبود چراکه دوبازیکن که در حال پرش هستند نمیتوانند در آن شرایط بر روی هم خطا کنند.با همه این مسائل وظیفه ماست که از داوران جوان حمایت کنیم و قطعا هرگونه همکاری که لازم باشد را با آنها خواهیم داشت.

سرمربی تیم سپید رود رشت در مورد کمک یک میلیاردی شورای اسلامی شهر رشت گفت: دریافت این مبلغ منوط به سپری شدن مراحل اداری٬ تایید فرماندار رشت و میزان نقدینگی شهرداری رشت در ماه های پایانی سال است.امیدواریم که این مبلغ را بزودی و در طی چندین مرحله از مسئولان شهرستان٫ دریافت کنیم.

از هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) تیم فوتبال خیبر خرم آباد در یک دیدار خانگی مقابل سپیدرود رشت به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    آقای نظرمحمدی یا استعفاء بده برو یا بمون با این سختیها کار کن خسته کردی مارو همش ناز میکنی ای بابا بس کن دیگه این نتایج ضعیف سپیدرود همش مقصر شمایی برادر

  • نخودی گفت:

    سلام علی ابای. خسته نباشین تو عشق ما ملوانیا هستی . تو در مکتب بزرگ ملوان بزگ شدی .خوشحالیم که داری به سپیدرود رفیق پیر ما کمک میکنی . ال گیلانوی خوبی داشته باشیم و لذت ببریم

  • سعید گفت:

    علی جان ما میزدیم زیره توپ نه اونا

  • ارتش سرخ گفت:

    نخودی جان
    علی اقا فقط دوسال خدمت توملوان بود اونم از سر اجبار مثل همه سربازهای بازیکن وگرنه تیم ملوان باید الان تولیگ استانی می بود این همه بازیکن مفتی وبودچه دولتی بازم لیگ ۱ بازی میکنه
    به امید برد در داربی گیلان مقابل ملوان
    مقابله تیم مستضعف سپیدرود وملوان دولتی با بازیکن سرباز مفتی یک بازی ناعادلانه در کشور تیمی که بازیکنهاش از اول فصل پول نگرفتند وتیم ملوان ۴۰درصد پول این فصل رو بازیکناش گرفتند
    قضاوت با خودتون

  • معینی گفت:

    علی آقا حرف آقا سعید درسته حالا ما درکتون میکنیم که مشکل دارین ولی خدایی تیم سنگینه و روان بازی نمی کنه . مشکل ما بیشتر از راه اهن نیست دیدین چطورشلخت را زمین کیر کرد.بازی با ملوان نزدیکه درست خانگیه و هوادار هست ولی شلخت در هر حال شلخت است ولی شلخته نیست

  • بهرام گفت:

    آقای ارتش سرخ ملوان سالیان سال بامربیان وبازیکنای
    کاملا بومی افتخارات کسب میکرد وسرپابوده وملوان وانزلی
    به عنوان بومی ترین تیم وفوتبالخیزترین شهربوده
    والان فقط چندسال هست که بازیکنای سرباز درجه
    ۳میگیره چون حرفه ای هاشونویمهای پولدارمیگیرن
    بیشترین چوب روملوان ازهمین نیرودریایی خورده
    چون هرگاه تیم بومی بودباتعصب تربازی میکرد
    آخه تا که حسادت!!!!!

  • مهدی گفت:

    بهرام جان، فوتبال در ایران یعنی فوتبال دولتی و نظامی!! فقط و فقط باشگاههایی میتونن اوج بگیرن که حمایت دولتی یا نظامی ها رو داشته باشن. باشگاههای رشت همیشه در طول تاریخ نیم قرنیشون خصوصی بودن و بهره ای از رانتهای دولتی و نظامی نداشتن. فوتبال انزلی هرگز از نظر نیروی انسانی سرتر از رشت نبود و نیست و فقط حمایت پنجاه ساله نیروی دریایی و فراهم کردن شرایط اولیه باعث مهاجرت استعدادهای فوتبال شهرستانهای استان به انزلی و رشد باشگاه ملوان شد. اگه از پنجاه سال قبل به اینور بجای ملوان، سپیدرود یا استقلال رشت تحت حمایت نیروی دریایی بودن، بازیکنان و استعدادهای فوتبال استان از شهرهای رشت و حومه، فومن، تالش، آستارا، رضوانشهر، صومعه سرا و . . . . بجای رفتن به ملوان، به این تیمهای رشتی میومدن و همه چیز به اسم رشت مصادره میشد. به تراکتورسازی دقت کنید!! بیش از یک دهه آرزوی لیگ برتر و بالاترین سطح فوتبال ایران رو داشت و تا قبل از حمایت سپاه (نیروهای نظامی) هرگز به آرزوش نرسید ولی به محض حمایت سپاه و اومدن پول و رانت در باشگاه، هم نیروی انسانی نقاط دیگر رو جذب کرد و هم سرباز مفتی گرفت و در کوتاه مدت مدعی قهرمانی کشور هم شد و به آسیا هم رفت!! درحالیکه ملوان علیرغم اینکه سالها قبل از تراکتور این حمایتها رو داشت فقط میتونست با نیروهای تمام استان گیلان و تک بازیکنان انزلیچی و استفاده از سربازهای مفتی، توی نیمه پایین جدول لیگ برتر و به زور خودشو حفظ کنه و امروز سالیان سال هست که ادعای آبای ها گوش دنیا رو کر کرده که ما فلانیم و بهمان!!! بخدا چتر نیروی دریایی رو از ملوان بردار و بذار بازیکنان شهرستانهای استان (بجز انزلی) از ملوان برن و سربازها رو ازش بگیر و بگو حالا بدرخش!! اینک تاریخچه ای از تیم ملوان نیروی دریایی انزلی:

    ۱- تیم ملوان در سال ۱۳۴۸ توسط نیروی دریایی بندر انزلی تاسیس و از آن زمان تا حال توسط این نیرو مدیریت و اداره می شود.
    ۲- بودجه ملوان توسط نیروی دریایی تامین می گردد. کمااینکه الآن نیز بودجه ای دارد و ۴۵ درصد قراردادهای این فصل را پرداخت کرده است.
    ۳- نیروی دریایی از ابتدای تاسیس تعدادی از بازیکنان خود را استخدام می کرد مثل همه تیمهای نظامی منجمله پاس. از جمله بازیکنانی که در تیم ملوان استخدام گردیدند، رضا ویشگاهی، علی نیاکانی، عزیز اسپندار، محمد حبیبی و……….
    ۴- بازیکنان در تیم ملوان چه در تیمهای پایه و چه در تیم اصلی، بدون استثناء خدمت سربازی را در نیروی دریایی و تیم ملوان انجام خواهند داد.
    ۵- استفاده از بازیکنان سربازی که به وفور در تیمهای نظامی منجمله ملوان حضور دارند.
    ۶- امکانات و زیرساختهای نیرو دریایی در پادگان حسن رود مثل چندین زمین تمرین، سالن بدنسازی، استخر وسایر ملزومات تیم.
    ۷- تیم ملوان در انتخابی جام تخت جمشید در سال ۱۳۵۲ اساسا” انتخاب نشده بود. اما به لحاظ قدرت و نفوذ نیروی دریایی که می خواست یک تیم در کشور داشته باشد، برای جام تخت جمشید برگزیده شد. (مصاحبه آقای رضا ویشگاهی با یکی از سایت های ورزشی انزلی)
    ۸- در طول این سالها این افسران ارشد نیروی دریایی بودند که این تیم را مدیریت می کردند نه مردم.
    هیچکدام از این امکانات را باشگاههای رشتی نداشتند اما تیمهای خود را خودشان اداره کردند مثل حالا که یک مربی جوانی مثل علی نظر توانسته به تنهایی ۴۵۰ میلیون تومان تهیه کند و تیم را از یک بحران جدی نجات دهد.

    بدون این امکانات و حمایتها فکر می کنید چند سال دوام بیاورید؟! من می گویم یکسال، نه بیشتر.

    همه تیمهایی که سالهاست در سطح اول فوتبال ایران فعالیت می کنند هیچیک خصوصی نیستند و مثل سپیدرود و داماش یکی را نمی توانید ببینید. همه تیمهایی که زمانی در مالکیت دولت بودند همیشه مطرح بودند مثل راه آهن، پاس تهران،عقاب تهران، برق شیراز، دارایی تهران و…… بعد که به بخش خصوصی واگذار شدند فشل شدند.
    فوتبال ایران یک فوتبال دولتی است تیمهایی در این فوتبال دوام و قوام دارند که وصل به دولت باشند.
    اما چرا سپیدرود و داماش اینگونه اند. خوب باید ببینید چرا نهادهای مردمی در ایران ضعیف هستند. فرقی نمی کند هر نوع نهادی باشد، نهاد سیاسی، نهاد فرهنگی یا نهادهای ورزشی مثل فوتبال.
    سپیدرود توسط مردم تاسیس شد و توسط مردم در این پنجاه سال اداره شد.آن ثباتی که تیمهای دولتی مثل ملوان و آن امکانات و امتیازاتی که داشتند را نداشت بنابراین همواره در بی ثباتی به سر می برد مثل همه نهادهای مردمی ضعیف بود. اخیرا در یک سایتی خواندم تیم امید سپیدرود منحل شده!! آیا تیمهای دولتی مثل ملوان با چنین مشکلی مواجه بودند؟! خیر
    مصاحبه آقای قدیر بحری با یکی از سایت های انزلی را خواندم که صراحتا” عنوان کرد در زمان نیرو دریایی وضع ما خیلی بهتر بود. تیمهای پایه ما بودجه و امکانات ویژه داشتند. وضع از هر نظر خوب بود.
    نوع تیمداری در رشت با خیلی از جاهای ایران فرق اساسی دارد و اساسا” قابل قیاس نیست.
    بنابراین دوستان آبای، هرگاه مثل سپیدرود توانستید با این شرایط به حیات خود ادامه دهید، من یک نفر به شما درود می فرستم.
    واقعیت این است کمتر شهری در ایران است که توانسته مثل رشتی ها تیمداری کند. حتی خوزستان که می گویند مهد فوتبال است نیز مثل ما نمی تواند تیمهای خود را اداره نماید. شما تشکیلات نفت را از صنعت نفت آبادان بگیرید متلاشی خواهد شد. یا تراکتور یا سپاهان، ذوب آهن، فجر سپاسی، مس کرمان و…………..
    من به این سپیدرود افتخار می کنم که با افتخار به حیات خود ادامه داد. کافیست ما یک امکاناتی داشته باشیم که پنج سال به تیم ما ثبات بدهد آنوقت قدرت فوتبال ما را خواهید دید. شما باید مثل ما تیمداری کنید تا عیارتان مشخص شود.شما بازیکنان سربازی مثل مسلمان و یوسفی و فشنگچی و کوروشی و ماهینی و کرمی و افشین و سیدحسین حسینی و امثالهوم را درجه ۳ مینامید؟! اینها که اکثرا ملیپوش هستند!! ضمنا اینکه از یک جایی به بعد، استعدادهای سایر شهرستانهای استان، ملوان را چرخاندند، بخاطر این بود که دیگر فوتبالیست انزلیچی نبود که اگر بود خودتان میدانید انزلیچیها بازیکن متوسط انزلیچی را به بازیکن خوب گیلانی غیرانزلیچی ترجیح میدهند که البته بنظر من کار خوبی میکنند، چون تعصب، آن تفاوت را جبران میکند. مضافا بر اینکه شما بازیکنانی مثل پژمان نوری و محمد غلامی و حسن اشجاری و رافت و خیلیهای دیگر را که قبلا نام بردم، به این دلیل که انزلیچی نیستند، مفید نمیدانید! درحالیکه اینها اسطوره های باشگاهتان شدند!! مباحث اساسی تر مثل اعمال نفوذ نیروی دریایی، قبل و بعد از انقلاب و . . . را قبلا با مستندات توضیح دادم. فوتبال خصوصی، همانند مدل باشگاههای رشتی، در بندر، همان استقلال انزلی بود که عمر و دوام آنرا همگان دیدند!! استقلال انزلی که همه اسطوره های ملوان و حتی قایقرانش بدون نیروی دریایی نتوانستند چند سال سرپا نگهش دارند. تمام رزق و روزی همه سالهای ملوان از پول نیروی دریایی بوده و همیشه حتی در مواقع مشارکت سایر ارگانها مثل منطقه آزاد و بخش خصوصی، حداقل سی درصد سهام متعلق به نیروی دریایی بود که همین امر در مواقع حساس باعث ثبات و عدم فروپاشی باشگاه شده!! استقلال رشت در زمان سرمایه گذاری شهرداری، فورا به بالاترین سطح فوتبال کشور رسید و نشان داد اگر مشابه حمایت نیروی دریایی از باشگاهها و فوتبال رشت بعمل آید، فوتبال این شهر هم در سطح اول فوتبال کشور حضور خواهد داشت و وقتی این حمایت چند سال ادامه پیدا کرد، پگاه به فینال حذفی کشور رسید و استقلال را با همه ملیپوشان و با قلعه نویی در بازی رفت شکست داد و کیست که نداند در آن سال، هم در قرعه کشی تعیین میزبان رفت و برگشت اعمال نفوذ برای سوگلی تهران شد و هم با باندبازی قلعه نویی و یک مدافع غیربومی پگاه، که سال بعد به استقلال قلعه نویی پیوست، در وقت اضافه و در آزادی قهرمانی را از رشت به تهران بردند. ملوان پنجاه سال حمایت دولتی داشت و ۷ فینال حذفی رفت و رشت هم پنج سال حمایت پگاه را داشت و یک فینال حذفی دید. فوتبال خصوصی انزلی یعنی استقلال انزلی که با همه اسطوره های ملوان و بدون نیروی دریایی نتوانست خود را ثابت کند و روی پای خود بایستد وگرنه با حمایت نیروهای نظامی، پاس تهران بدون هوادار هم تنه به تنه پرسپولیس و تاج میزد و تراکتور هم که امروزه اوضاعش مشخص است که چقدر موفقتر از ملوان است. بنابراین حمایت و چتر نیروی دریایی را کنار بزنید و سربازها را تحویل بدهید و با بازیکنان خودتان و بصورت خصوصی ببینید چه دارید؟! آیا بیشتر از استقلال انزلی هستید؟!! اما فوتبال رشت، بدون حمایت دولتی و نظامی و بدون بازیکن سرباز، بجای یک باشگاه، دو باشگاه را در نیم قرن حفظ کرده و ملیپوشانی مثل محسن هوشنگی، جاوید جهانگیری، هرندی، حقدوست، سیدعلی محمدی، افتخاری، داداش زاده، طباطبایی، مرتضی ابراهیمی، فروزان، حسین ابراهیمی، محمودرضا عاشوری، نظیفکار، جهانبخش، مهیار نوری و سیدمحمد مظلوم و امثالهوم را به فوتبال کشور تقدیم کرد!!

  • فردوس گفت:

    داداش مهدی عزیز جان یعنی میخوای بگی مازیار زارع جلال حسینی سعید عزت اللهی پژمان و جلال رافخایی و…. واسه حومه بودند؟ یکم احساس رو بزار کنار برادر درسته با ملوان مشکل داریم اما دیگه چشممون رو خوب نیست ببندیم به زحمات این شهر و این تیم در قبال فوتبال کشور

  • فرهاد گفت:

    خخخ چی میگی مهدی جان ؟ میخوای تمام امکانات تیمهارو ازشون بگیریم تا با سپیدرود برابر بشند??? یکم عقلانی حرف بزن حرفت مثل این میمونه که گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بیا بیا وقتی مسئولین ما بی عرضه هستند اون بنده خداهارو چیکار داری میگی امکانات ملوانو سپاهانو تراکتورو پرسپولیسو استقلالو همرو بگیریم که ببینیم میتونن ادامه حیات بدند؟ خب معلومه نمیتونن حتی امکانات رئال هم بگیریم نمیتونن ادامه حیات بدند حرفهای خنده دار نزنید لطفا

  • ماهان گفت:

    مهدی جان چی میگی حالت خوش نیستا… من کار ندارم شلختو اما ملوان نیرو دریلیی بندر انزلی از پسوندش پیداست که واسه نیرو دریاییه یعنی میگی از امکاناتش استفاده نکنه؟ برای چی؟ مثل این میمونه حمایت کاتالان رو از بارسلون بگیریم و مسی و نیمارو سوارز و … روهم بدلیل اینکه اهل کاتالان نیستن رو هم بگیریم ازشون چرا؟ عزیز من فوتبال الان دیگه مثل قدیما نیست که صرفا بومی باشه الان دیگه فرق میکنه هرچند که فکر هم نمیکنم نظام وظیفه زیاد محل بزاره اینارو… اگه دست تو باشه فکر کنم امکانات شرکت سپاهان رو از تیم سپاهان امکانات فولاد رو از باشگاه فولاد خوزستان و … رو ازشون بگیری که سپیدرودو به اونا برسونی خخخخ خب چرا ما سعی نکنیم خودمونو به اونا برسونیم