وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرود رشت: موقعیت های ما برابر وحدت یزد به گل تبدیل نشد

رشت – ایر نا – سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر وحدت یزد موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیمش با وحدت یزد افزود: فرصت های زیادی در این دیدار داشتیم اما متاسفانه هیچ یک تبدیل به گل نشد.

وی اظهار کرد: مسئولیت عدم نتیجه گیری در این دیدار بر عهده من است و امیدوارم که بتوانیم با کسب نتایج خوب در سایر دیدارها، نتیجه این بازی را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در بعضی از بازی های خارج از خانه را که می توانستیم مساوی کنیم ، پیروز شدیم اما در این دیدار خانگی که باید به برتری می رسیدیم ، به نتیجه مساوی رضایت دادیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و وحدت یزد عصر دوشنبه در هفته بیست و هفتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    درود
    یکی از مشکلات جدی در این فصل دست کم گرفتن بعضی تیمها توسط هواداران است که به بازیکنان نیز سرایت کرده است. نمونه ان ایرانجوان بوشهر یا همین فولاد یزد است. شما دیدید همه می گفتند با اختلاف چند گل می بریم اما اینگونه نشد. این نوع تفکر غیر مستقیم به بازیکنان القاء غلط می کند که از پیش برنده ایم. خود همین می شود سم برای تیم.
    به عقیده من هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. همه تیمها تمرین می کنند برای مسابقه دادن. هیچکدام دست و پا بسته نیستند. دوشنبه آینده با راه اهن داریم. امیدوارم مثلبازی با فولاد حریف را از پیش بازنده فرض نکنیم
    مرسی
    به امید برد سپیدرود