وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرود: منتظرم کمیته داوران دوباره بیانیه بدهد

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه داور از پنالتی محرز تیم سپیدرود در این بازی چشم‌پوشی کرد، گفت: منتظرم آقای کامرانی‌فر با دیدن بازی یک بار دیگر بیانیه بدهد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم سپیدرود و فولاد یزد در ورزشگاه عضدی رشت در مورد بازی اظهار داشت: در این بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادیم اما موفق به گشودن دروازه تیم فولاد یزد نشدیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه مسئولیت نتایج بر عهده من است گفت: در بسیاری از بازی‌ها در خانه حریفان بازی تساوی را با برد عوض کردیم اما در این دیدار با وجود شایستگی نتوانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود در زمان زیادی از بازی مالکیت توپ را بر عهده داشت بیان کرد: بازیکنان سپیدرود در زدن ضربات آخر ناموفق بودند که باید از به ثمر نرسیدن موقعیت‌های تیم سپیدرود تاسف خورد.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه هجمه‌های زیادی در چند هفته اخیر علیه تیم سپیدرود انجام شده است افزود: بعضی از افراد تیم سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال کردند اما نتیجه کافی را به‌دست نیاوردند به همین دلیل به‌دنبال مسایل غیرفوتبالی هستند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه جوان بودن حسن کامرانی‌فر رئیس کمیته داوران باعث شد تا علیه داور بازی با استقلال رشت بیانیه بدهد افزود: صادر کردن بیانیه باعث شد تا اتفاقات چند هفته اخیر برای داوران و تیم سپیدرود رخ دهد.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه داور بازی از پنالتی محرز تیم سپیدرود چشم پوشی کرد اظهار داشت: آقای کامرانی‌فر می‌توانند فیلم بازی را ببینند و پس از دیدن فیلم بازی دوباره بیانیه بدهند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه حوادث رختکن تیم سپیدرود مساله خاصی نبود توضیح داد: بازیکنان سپیدرود از اتفاقات بازی و عدم کسب پیروزی در این بازی ناراحت بودند که با صحبت های با آنها انجام شد و بازیکنان نظر کادر فنی را درمورد اتفاقات بازی پذیرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اتفاقات روی داده در بازی سپیدرود و استقلال اهواز و اعلام سه ضربه پنالتی به سود تیم سپیدرود رشت، کمیته داوران در یک اقدام بی‌سابقه بیانیه‌ای را بر علیه داوران بازی صادر کرده بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • سبو گفت:

    به نظرم اگه ما نتونستیم در عضدی فولادو ببریم به این معنیه که ما با مشکل فنی روبرو هستیم و علی آقا باید در این چند بازی بیشتر با تیم کار بکنه تا از کورس صعود خارج نشیم

  • محمود گفت:

    علی اقای نظرمحمدی خواهشا در تمرینات رو مهاجمات بیشتر فشار بیار بخصوص اینکه در مواقع تحت فشار بدونن چطور باید ضربه آخر رو بزنن.راستی محمدرضا مهدوی آبروی فوتبال رشته قرار ندادنش در بین ۱۸ نفر اصلا جای دفاع و توجیهی نداره امروز میتونست خیلی به ما کمک کنه لطفا به خودتون بیاین چه خبره اونجا؟روزی که باید تیم پر بکشه شماها درجا میزنین آخه مردیم در این بازی ببینیم دوتا شوت پشت ۱۸ از تیم ندیدیم سمت چهارچوب.لطفا فشرده و خوب تمرین بدین
    ایران تا ابد سپیدرود

  • صدر گفت:

    بازیرا صدرصد با ندانم کاری نظر محمدی باختیم شک نکنید چرا از رستمی مهدوی تیزرو استفاده نشد تا که ایشان باید از مردمی که در روز کاری ورزشگاه را پر کردنند معذرت بخواهد وبرای جبراناین بازی خارج از خانه جبران کند

  • ميلاد 1 گفت:

    قبل اینکه بنده عرضی بکنم بگم من بعنوان یک عضو کوچک , یک نماینده مردم رشت و هوادار تیم سپیدرود هستم
    ولی واقعاً بعضی موقعات باید قبول کنیم تیم تاکتیک خاصی نداره آخه نداشتن نفرات قبول همه مشکلات نباید به گردن آقای نظر محمدی با دستان خالی و امکانات کم گذاشت ولی آخه تیم وحدت یزد که ۳ جلسه تمرین نداشته تو رشت نبریم هیچ توجیهی نداره جناب نظر محمدی که میگه همه تقصیرات گردن من خوب الان اولین حرفش اینه مالکیت باشگاه مشخص نیست , پول نداریم و …
    ولی واقعاً یک گل نزدن دیگه جای تاسف داره ….

  • سپيدرود خروشان و بي پايان گفت:

    سلام دوستان
    هفت تا بازی تا رسیدن به لیگ برتر فاصله داریم

    یه نتیجه مساوی تو چنین شرایطی که تمام تیم های مهمان کلا میرن تو لاک دفاعی کاملا طبیعی هست بگذریم از اینکه داور ۲ امتیاز مارو به هر دلیلی خورد

    جدا از تیمهای ضعیف تر ما تو زمین تیمهای مثل مس کرمان و خونه به خونه تونستیم با برد بیرون بیایم
    پس فقط نباید به امید بازیهای داخل خونه باشیم باید رو بازیهای خارج از خونه هم حساب کنیم

    به امید صعود به لیگ برتر با بچه هایی که در عمل نشون دادن :

    باغیرت ترین هستن
    چون
    برخلاف خیلی ها
    بدون پول و بخاطر نام رشت مردانه جنگیدند

    درود برغیرت تک تکشون

    زنده باد رشت
    زنده باد سپیدرود

  • رشتی اصیل گفت:

    علی اقا نظر محمدی . نیمه اول باید در خونه کار یکسره کرد . وباید با ریسک بالا دستور حمله به تیم بدین . اگر هم خدای نکرده نتیجه نگرفتی در نیمه دوم جبران بکنی .

  • علی (بندرعباس) گفت:

    سپیدرود باید در تمرینات خودش تاکتیکی که مقابل فولاد یزد بازی کرد رو عوض کنه و ترکیب رو تمام هجومی کنه…خیمه زدن بیخود در زمین حریف و مالکیت توپ که برای تیم ارزشی نداره واز همه مهمتر نتیجه گرفتن هست. .سپیدرود و اقای نظر محمدی با این تاکتیک صد در صد به مشکل بر میخوره..من میخوام بدونم فولاد از سپاسی قویتره؟؟؟ بازی سپیدرود با سپاسی تیم کاملا هجومی و زیبا بازی کرد .همون تاکتیک رو باید آقای نظر محمدی اعمال کنه..

  • سعدی گفت:

    کاری نکنید پایان فصل افسوس این دو امتیازها را بخوریم