وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرود: نیاز به زمان بیشتر برای هماهنگی داریم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با وجودتوجه به اینکه نفرات زیادی را جذب کردیم، برای هماهنگی این نفرات و شناخت بیشتر بازیکنان از بازی همدیگر به زمان بیشتری نیاز داریم تا تیم به طور کامل به هماهنگی دست یابد.

به گزارش سایت سپیدرود، سهیل حق شناس روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور حتم بازیکنان باید در چند دیدار کنار هم باشند تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود و از سویی باید بازی های تدارکاتی زیاد و مناسبی انجام داد که ما بجز یک دیدار نتوانسته ایم بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: به هرحال اگر در دو بازی اخیر سپیدرود، بازیکنان دچار اشتباهاتی شده و یا در بعضی از اوقات هماهنگی مناسبی وجود نداشت، امری طبیعی است و امیدوارم ظرف یکی دو هفته دیگر تیم به هماهنگی مطلوبی دست یافته تا بازی های بهتری را ارایه دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه به دیدار این تیم برابر نفت و گاز گچساران اشاره و بیان کرد: در دیداری سخت به برتری رسیدیم.

حق شناس اضافه کرد: البته پس از بازی هفته گذشته که دیدار سختی را در کرمان داشتیم و برابر تیم مس نوین کرمان به تساوی دست یافتیم، مقابل تیم نفت و گاز گچساران قرار گرفتیم و این تیم را شکست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر دو دیداری که انجام دادیم موفق به کسب امتیاز شده و به طور حتم هدف همه اعضای کادرفنی،  بازیکنان و مسئولان سپیدرود رشت ارایه بازی های زیبا و کسب نتایج مطلوب است تا سرانجام به لیگ دسته اول صعود کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت و گاز گچساران عصر روز یکشنبه هفتم دی ماه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سپیدرود با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

تیم سپیدرود در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.