وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی مس رفسنجان: بازی بسیار سختی برابر سپیدرود داشتیم

رشت – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت : بازی بسیار سختی را برابر تیم سپیدرود رشت برگزار کردیم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، میشو کریستیچویچ عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس رفسنجان در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی افزود: بازی بسیار سخت بود اما هر دو تیم جوانمردانه بازی کردند.

وی اظهار کرد : تماشاگران خوبی نیز از این بازی استقبال کردند و طرفداران تیم سپیدود رشت با شور و شوق خاصی تیم خود را تا لحظه آخر تشویق و همچنین حمایت کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار هر دو تیم سپیدرود و مس رفسنجان فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند که سپیدرود توانست یک بار به گل دست یابد اما متاسفانه بازیکنان مس رفسنجان نتوانستند از فرصت های خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: هدف ما این است که در دیدارهای آینده خود علاوه بر ارائه یک بازی زیبا ، بتوانیم با به ثمر رساندن گل ، نتیجه دلخواه را نیز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: این تیم هم اکنون جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی ندارد و امیدواریم که در دیدارهای آینده، بتوانیم با کسب نتایج دلخواه جایگاه مناسبی نیز در جدول رده بندی داشته باشیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس رفسنجان عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.