وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی و بازیکن الوند همدان محروم شدند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران منوچهر بیگم خانی سرمربی الوند همدان را به چهار جلسه محرومیت و علی رضا کرمی بازیکن این تیم را به سه جلسه محرومیت محکوم کرد و از این رو نامبردگان در برابر سپیدرود رشت حق حضور در مسابقه را نخواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، جلسه کمیه انضباطی برای تخلفات صورت گرفته در مسابقه دو تیم الوند همدان و خلخال دشت اردبیل برگزار شد.

به دلیل تخلف منوچهر بیگم جانی، سرمربی تیم الوند همدان مبنی بر اهانت به داوران پس از پایان بازی، تحریک تماشاگران مبنی بر فحاشی به داور و دستور به عوامل تیم جهت درگیری با نماینده فدراسیون؛ وی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

میلاد مستوفی، تدارکات تیم الوند همدان نیز به دلیل اهانت به داوری، دو جلسه از همراهی تیم خود و همچنین پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه الوند همدان نیز به خاطر تخلف تماشاگرانش و فحاشی به داور بازی، باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین جلسه کمیته انضباطی در خصوص تخلفات صورت گرفته در مسابقه دو تیم پیام وحدت کاشمر و الوند همدان از سری رقابت های لیگ دسته دوم برگزار شد و طی آن از سوی علیرضا کرمی، بازیکن تیم الوند همدان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور، رفتار زننده و توهین که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.

وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم و باید مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh_asheri گفت:

    ان شاء الله ببریمشون. نبود دو دفاع وسط ساختار دفاعی سپیدرود و از هم پاشونده و پاشنه آشیل تیممون شده. از مدیریت سایت تقاضا دارم که خواهشاً در مصاحبه ای با پزشک تیم از وضعیت سلامتی و بازگشت بازیکنای مصدوم به ترکیب تیم اطلاع کسب کنن و ما هواداران رو در جریان امور قرار بدن. همچنین جای مصاحبه های اختصاصی با بازیکنان سپیدرود هم در سایت خالیه.ممنون میشم. در ضمن نیازه که مثل سایت هواداری تراکتور تک تک بازیکنانمون رو در یک بخش مجزا معرفی کنیم تا هواداران خونگرم این تیم رشتی با اسم و سابقه و کیفیت و … بازیکنان خودشون بیشتر آشنایی پیدا کنن. مطمئناً این کار میتونه مخصوصاً برای جوانان تیم انگیزه مضاعفی رو ایجاد کنه. اگرم میتونستیم مثل سایت نود به هر بازیکن در هر بازی امتیاز بدید و جدولی رو در این خصوص در سایت تدارک میدیدید که دیگه عالیی میشد و انگیزه بازیکنان تیم هم شدیداً بالا میرفت که بتونن در هر بازی بهترین عملکرد و داشته باشن و بتونن در صدر بهترین بازیکن سپیدرود قرار بگیرن. البته با هماهنگی باشگاه هم جایزه ای برای نفرات اول بهترین بازیکن سپیدرود در پایان فصل تدارک میدید تا این رقابت جنبه جدی تری به خودش بگیره. امتیاز رو هم میتونستید از خود میانگین نمرات مربیان سپیدرود به بازیکنان و چند کارشناس بومی تعیین کنید تا جنبه کارشناسی شده ای به خودش بگیره.
    البته این ها پیشنهاد یه هواداره عاشقه آقای رادنی دیدار که مطمئناًٌ به سبب ایجاد انگیزه در بازیکنان تیم و صرفاً با جنبه خیرخواهانه و از روی علاقه مطرح شده. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید.
    سپیدرود بخشک ماهی ها میمیرند.

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.co گفت:

    عجب تئوریسینی هستی شما جنابذصادق خان.بازی های بارسلونا رو هم شما آنالیز و ارنج میکنی؟
    نکنه استادت هم فرهتد سپیدرودیه.
    کلا ما که از فرمایشات شما کلی بهره جستیم.میخوام یه تیم بزنم یه ساله از محلات بیاریش لیگ برتر

  • فرهادسپيدرود گفت:

    دمت گرم اقا صادق خيلي گل گفتي…خوشم مياد كه رو دم بعضيها گذاشتي…يارو كلي چرت و پرت تو سايت ميگه اونوقت يكي مثل داش صادق فقط اومده يه پيشنهاد داده…يارو مياد چرت و پرت تحويلش ميده…اقا كلا بچه ها اينجا نظر ندين تا فقط اشكانك چرند پراكني كنه

  • sadegh_asheri گفت:

    چاکر آقا فرهادم هستیم. اون و ولش کن داداش دیگه به بودنش بالاجبار عادت کردیم! هوادارای واقعی سپیدرود و عشقه

  • فرهادسپيدرود گفت:

    بلاميسر داش صادق..بازم نظرات و ديدگاههاي مفيدت رو تو سايت بيان كن

  • sadegh_asheri گفت:

    چشم. جان قوربان آبرار:)

  • سپهر گفت:

    واقعا متاسفم برای بعضی‌ها که دم از هوادارمیزنن