وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمقاله میهان ورزشی: جلوی ضرر را هرجا بگیرید، نفع است: هنوز دست از سر سپیدرود برنداشته‌اند!

*سیدمحمدسعید مدنی سردبیر کیهان ورزشی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سعید مدنی سردبیر مجله وزین کیهان ورزشی در سرمقاله این هفته قدیمی ترین مجله ورزشی حال حاضر ایران به سپیدرود پرداخته است که در زیر مشاهده می فرمایید:

در اولین روز هفته گذشته یکی از خوانندگان قدیمی کیهان ورزشی که اهل گیلان است و شهر زیبای رشت و سال هاست ایشان را می شناسیم و تقریبا به طور هفتگی با مجله خودش ارتباط دارد و در باره ورزش و فوتبال کشور به ویژه دیار سرسبز گیلان صحبت های دقیق و کارشناسانه ای را مطرح می کند و بعضاً هم در مجله انعکاس پیدا می کند، با دفتر مجله تماس گرفت و با نگارنده طبق روال در باره موضوعات اشاره شده صحبت کرد‌.

لب کلام این خواننده گرامی این بود که آن کسانی که سپیدرود رشت را به این روز انداختند وبه خاطر منافع شخصی واهداف حقیر خودکاری کردند که این تیم محبوب و ریشه دار شمالی از لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کند هنوز هم دست از سر این تیم برنداشته و”زالو” وار مشغول مکیدن خون سپیدرود هستند.

این عزیز گیلانی البته با اسم و رسم بعضی از این زالوهای محترم!! راهم معرفی می کرد که البته اسامی شان برای ما آشنا بود و فکر می کنیم این جماعت که دیگر کوس رسوایی شان در جامعه ورزش طنین افکنده معرف حضور اکثریت اهالی ورزش و فوتبال هستند و…

بنابراین ما ضرورتی در نام بردن از این افراد که طبق معمول بیش از هر جا از طریق تریبون و سنگر مهمی به نام” رسانه”، حالا در شکل های مختلفش از مکتوب گرفته تا غیر مکتوب و از تصویری اش گرفته تا سایتی باج خواهی و قداره کشی می کنند، نمی بینیم، فقط به این بهانه خواستیم به وظیفه خود درباره تیم پرطرفدار گیلانی و رشتی عمل کنیم و خدمت مسئولان و مدیران این تیم برادرانه عرض کنیم که جلوی ضرر را از هر کجا بگیرید نفع است.

سپیدرود موقعیت خوبی که حق تیم های پرطرفدار است یعنی لیگ برتر را از دست داد و به دست خودش و غفلت های مدیریتی و گوش سپاردن به رهنمودهای مشتی فرصت طلب وزیاده خواه مشاور نماو… هم از دست داد، اما هنوز فرصت جبران هست.

هوشیار باشید و اجازه ندهید وضعیت این تیم محبوب از اینی هم که هست بدتر شود. سپیدرود با توجه به داشته ها یش مهمتر از همه سابقه و ریشه و بالاخره سرمایه گرانقدری به اسم تماشاگر بدون شک می تواند دوباره خود را در دسته اول ببیند و به شرط آنکه کسانی که برای این تیم تصمیم می گیرند و نقش مدیر و سیاستگذار را بازی می کنند قدر این داشته ها را بدانند و به درستی و با هوشیاری به وظایف خود عمل کنند و

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.