وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرنوشت سقوط در دست فیروز و خانواده / سپیدرود فردا به سمت جم پرواز می‌کند

وب سایت فرهنگی ورزشیسپیدرودحضور فیروز کریمی در نفت مسجدسلیمان، بدون شک به جذابیت های هفته های پایانی لیگ هجدهم کمک زیادی خواهد کرد.

کریمی نه تنها با صحبت های جالب خود می‌تواند به جذابیت لیگ کمک کند، بلکه حساسیت هفته های پایانی را هم بالا می‌برد. نکته جالب این است که هفته بیست و ششم لیگ برتر با اتفاق جالبی همراه خواهد بود که دلیل آن هم حضور فیروز کریمی در نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

کریمی در نخستین هفته حضورش در نفت مسجدسلیمان باید تیمش را برای بازی مقابل تیم پایین جدولی استقلال خوزستان آماده کند. تیمی که نخستین گزینه سقوط به حساب می آید و شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد.

این بازی از آنجا که تقابل ۲ تیم خوزستانی است، جذابیت زیادی دارد اما نکته جالب این است که نگاه این ۲ تیم به جایی است که داماد فیروز کریمی حضور دارد. به ورزشگاه تختی جم که بازی پارس جنوبی و سپیدرود رشت در آنجا برگزار می شود.

در این بازی، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم که داماد فیروز کریمی است، می تواند نقش پررنگی در سرنوشت تیم های سقوط کننده ایفا کند.

در واقع این روزها شرایط جدول به صورتی است که تیم های استقلال خوزستان، سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان بیش از دیگر تیم های نیمه پایین جدول، خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند که هدایت یک تیم یعنی نفت مسجدسلیمان در دست فیروز کریمی است و او این هفته باید تیمش را مقابل استقلال خوزستان به میدان بفرستد، در دیگر بازی مهم این هفته هم داماد فیروز کریمی باید مقابل سپیدرود رشت تیمش را آماده کند تا به پیروزی برسد.

شاید همین هفته تا حدود زیادی تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شود که همه چیز در دست کریمی و دامادش خواهد بود. حالا باید دید نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر به چه صورت رقم می‌خورد و آیا داماد فیروز کریمی می‌تواند با پیروزی مقابل سپیدرود رشت، به پدر همسرش کمک کند یا نه.

سپیدرودی ها فردا به سمت جم پرواز می کنند

تیم فوتبال سپیدرود رشت فردا برای برگزاری دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی به جم خواهد رفت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۳۰ فروردین ماه باید به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم برود. این دیدار از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی جم با قضاوت کوپال ناظمی آغاز خواهد شد.

سرخپوشان رشتی که در اردوی تهران حضور دارند از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از سفر به جم برگزار خواهند کرد. زمان پرواز تیم فوتبال سپیدورد فردا ساعت ۱۷:۱۰ به سمت عسلویه خواهد بود.

نماینده استان گیلان در لیگ برتر فوتبال که فصل را با علی کریمی آغاز کرد و حال نادر دست نشان هدایت این تیم رابر عهده دارد با ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته‌ی پایین‌تر آن‌ها را به شکل جدی تهدید می‌کند.

پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته‌ی بیست و پنجم لیگ باعث شده این تیم هم بتواند فاصله اش را با نفت مسجد سلیمان به یک امتیاز کاهش دهد و هم تیم از لحاظ روحی تقویت شود.

رشتی ها برای ماندن در لیگ باید از تمام دیدار‌های باقی مانده دست پر خارج شوند و جای هیچ اشتباهی برای بازیکنان این تیم وجود ندارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.