وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرنوشت سپیدرود و پدیده در انتظار پیکان؟ / وقتی دلار سازمان لیگ را ورشکست می کند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدروداگر پرسپولیس بتواند در برابر پیکان به پیروزی برسد در ۲بازی‌ در این فصل در برابر این تیم موفق به کسب ۶ امتیاز شده. اتفاقی که در این فصل برای ۲تیم لیگ برتری دیگر هم رخ داده است و در بازی رفت و برگشت مغلوب پرسپولیس شده اند.

پرسپولیس در تلاش است با کسبی حداکثر امتیاز از بازی های باقی مانده جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کند و برای بازی با پیکان نیز به دنبال کسب پیروزی دیگری است.

این در حالی است که بازی رفت این ۲تیم با برتری ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسیده است و حالا تیم برانکو ۳ امتیاز دیگر را هم از این تیم می خواهد.

جالب است بدانید تیم های پدیده مشهد و سپیدرود رشت ۲ تیمی هستند که در این فصل در بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس شکست خورده اند و این احتمال وجود دارد این اتفاق روز پنجشنبه برای پیکان هم تکرار شود.

وقتی دلار سازمان لیگ را ورشکست می کند

زمانی که حق پخش تعیین شد، قیمت دلار در حدود هزار تومان بود. آن موقع فدراسیون فوتبال برای رد کردن آمار به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدعی شد ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

درآمدی که البته مشخص هم نیست که آیا کامل پرداخت شده است یا هنوز بدهی‌هایی وجود دارد. اما با گذشت زمان همه چیز تغییر کرد.

از اوایل دهه نود تا امروز، ارزش ارزهای خارجی در ایران چند برابر شده است. حالا سازمان لیگ مدعی شده درآمد تبلیغات محیطی و حق پخش به ۴۰ میلیارد تومان می‌رسد.

اما یک تفاوت با عمده با ارزش آن در مقایسه با چند سال گذشته دارد. حالا دلار (حتی با ارز نیمایی) به ده هزار تومان رسیده است و این یعنی درآمد بین‌المللی و مفید سازمان لیگ به ۲ میلیون دلار تبدیل شده است. سرمایه‌ای که واژگون شده و خطر ورشکستگی لیگ را به دنبال دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.