وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرنوشت مربیان اخراجی لیگ برتر

آی اسپورت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – نیمکت‌های لیگ برتری در دوره هفدهم تا امروز تغییرات زیادی به خود دیده است. تغییراتی که از همان اوایل فصل آغاز شد و تا امروز ادامه داشته است. تعداد بیشتری از آنها فعلا بیکار هستند اما بعضی از آنها به دلیل سابقه خوب و یا ارتباطاتی که دارند در تیم‌های دیگری مشغول به کار هستند.

در این گزارش به سرنوشت و وضعیت فعلی مربیانی که در لیگ هفدهم از هدایت تیم‌های شان استعفا دادند یا اخراج شدند می‌پردازیم:

حمید درخشان: او در این فصل در دو مقطع روی نیمکت نفت نشست و هر دو بار علی کریمی جانشین او شد. درخشان پس از کنار گذاشته شدن از هدایت نفت، در تیم دیگری مشغول نشد و البته نامش به عنوان آلترناتیو هیچ مربی در خطر اخراجی، شنیده نشد. او امروز بیکار است و بیشتر به مصاحبه با روزنامه‌ها مشغول است.

لوکا بوناچیچ: او نتایج ضعیفی با گسترش فولاد گرفت و بعد از باخت در دربی تبریز از کار برکنار شد. لوکا خیلی زود به قطر رفت و هدایت تیم العربی را به عهده گرفت. او با این تیم نتایج نسبتا بهتری گرفته و در آخرین بازی الریان را ۳-۱ شکست داده است. او در ۹ بازی با العربی، ۳ برد، ۳ تساوی و ۳ باخت به دست آورده است.

یحیی گل‌محمدی: در وضعیت بدی تراکتورسازی را تحویل گرفت و نتایج امیدوارکننده‌ای با این تیم کسب نکرد. اما بیشتر از نتایج ضعیف، این رفتارها و بعضی از حرف‌های او بود که برای تبریزی‌ها ناراحت‌کننده بود و سرانجام باعث قطع همکاری او با این تیم شد. یحیی هم فعلا بیکار است و احتمالا فصل آینده در یکی از تیم‌های لیگ برتری یا لیگ یکی مشغول خواهد شد.

علی کریمی: بعد از یک برد، یک مساوی و یک باخت با نفت، درگیر مشکلاتی با جهانیان شد و از هدایت این تیم کنار رفت. مدتی بیکار بود اما چند هفته پیش هدایت تیم سپیدرود را برعهده گرفت. نتایج او با این تیم نوساناتی دارد و تیم رشتی هنوز خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند. کریمی با سپیدرود قرارداد مشروط امضا کرده و اگر این تیم در لیگ برتر بماند کریمی هم در این تیم خواهد ماند.

علیرضا منصوریان: پس از استعفا از هدایت استقلال و یک کنفرانس خبری یک ساعت و نیمه، رفت و تا امروز کمتر در رسانه‌ها حضور داشته است. بعد از پایان همکاری سپاهان و زلاتکو کرانچار، از منصوریان به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او نام برده می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. منصوریان هم هنوز تیم ندارد و گاهی با دادن پاسخ‌های طعنه‌آمیز به حسن زمانی در کانال شخصی خود خبرساز می‌شود.

اکبر میثاقیان: او نتایج خوبی با سیاه‌جامگان نگرفت و از هدایت این تیم اخراج شد. در روزهای که این تیم و پدیده و یکی دو تیم لیگ یکی نتایج بدی می‌گرفتند، نام او به عنوان سرمربی بعدی این تیم‌ها شنیده می‌شد اما او هنوز بیکار است و بعید است تا پایان فصل در تیمی مشغول شود. برای معجزه تازه با سیاه‌جامگان هم دیر شده والا شاید اگر امیدی بود، قطعا مدیران این باشگاه اکبر اوتی را برمی گرداندند تا تیم شان را نجات دهد.

رضا عنایتی: جانشین علیرضا مرزبان در سیاه‌جامگان شد. شروع بدی نداشت اما در ادامه بد نتیجه گرفت و یک هفته بعد از استعفایی که داد و پذیرفته نشد، توسط مدیران باشگاه کنار گذاشته شد. او بعد از اخراج فعلا بدون تیم مانده است و با توجه به اتفاقاتی که برای او در این تیم افتاد بعید است به زودی در تیمی مشغول به کار شود.

علیرضا مرزبان: چند هفته‌ای هدایت سیاه‌جامگان را بر عهده داشت اما خیلی زود با مدیران این باشگاه درگیر شد و خیلی زود اخراج شد. یک روز بعد از اخراج از سیاه‌جامگان به ماهشهر رفت و هدایت تیم شهرداری این شهر را بر عهده گرفت. او با این تیم نتایج نسبتا قابل قبولی گرفته و احتمالا فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند.

علی نظرمحمدی: سرمربی محبوب رشتی‌ها، بعد از یک سلسله نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. البته گفته می‌شد تعدادی از بازیکنان تیم هم در این اتفاق نقش داشتند. نظرمحمدی بعد از اخراج سکوت کرد و این روزها هم خبری از او نیست. لیگ برتر و لیگ یک، هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کنند و باید برای تیم گرفتن او منتظر فصل بعد باشیم.

زلاتکو کرانچار: سرمربی محبوب و دوست‌داشتنی سپاهان هر چه کرد نتوانست در این تیم نتیجه خوبی بگیرد. او بعد از این که علیرغم بازی‌های خوب تیمش، در نتیجه‌گیری به بن‌بست رسید به صورت توافقی از این تیم جدا شد و رفت. این مربی ۶۱ ساله فعلا بیکار است اما با توجه به توانایی‌هایش احتمالا به زودی در تیمی جدید مشغول به کار خواهد شد.

افرادی مثل امیدرضا روانخواه و آتیلا حجازی هم به صورت مقطعی و برای یکی دو هفته هدایت تیم‌های سپیدرود و نفت را در دست داشتند و خیلی زود کنار گذاشته شدند. بعید است به زودی آنها را در تیمی به عنوان سرمربی ببینیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.