وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرپرست سپیدرود: با تمام قوا به مصاف به ملوان می‌رویم / با ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه پیروز دربی خواهیم بود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه با پیروزی در برابر ملوان انزلی به مرحله بعدی جام حذفی صعود خواهیم کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، علی بهارمست در گفتگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه سپیدرود ازنظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد اظهار کرد: بعد از پیروزی در برابر پیکان و تساوی دور از خانه در برابر سپاهان بازیکنان ازنظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و در ۲۰ روزی که بازی‌ها تعطیل شد سعی کردیم نقاط ضعفمان در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر را پوشش بدهیم.

سرپرست سپیدرود گفت: تمرینات خیلی خوبی به‌ویژه در هفته گذشته با توجه به قرعه بازی‌مان در جام  حذفی انجام دادیم و بازیکنان ازنظر فنی در شرایط ایده آلی قرار دارند.

وی بابیان اینکه سپیدرود با تمام قوا به مصاف ملوان می‌رود افزود: در دربی محرومی نداریم و خدا را شکر تا این لحظه مصدومی نیز در اردوی سپیدرود وجود ندارد. با تمام قوا به مصاف ملوان خواهیم رفت و ضمن انجام یک بازی زیبا و جوانمردانه با پیروزی در برابر ملوان دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد.

سرپرست سپیدرود بابیان اینکه کارت بازی شهاب کرمی و میثم تهیدست صادرشده است تصریح کرد: این دو بازیکن در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند در ترکیب هیجده نفره در بازی مقابل ملوان قرار بگیرند.

بهارمست با اشاره به اینکه سپیدرود رشت با توجه به خاطرات خوبی که در ورزشگاه عضدی داشته است دوست دارد در این ورزشگاه بازی‌هایش را انجام دهد افزود: در حال حاضر متأسفانه بخش قابل‌توجهی از ورزشگاه قابل‌استفاده نبوده و از حضور هوادارانمان محروم هستیم و دوست داریم در عضدی با تمام ظرفیت این ورزشگاه بازی کنیم.

وی بابیان اینکه هواداران نقش بسزایی در موفقیت‌های سپیدرود دارند اظهار کرد: یقین داشته باشید اگر در بازی سیاه‌جامگان می‌توانستیم از حضور کامل هوادارانمان استفاده کنیم و تمام ظرفیت ورزشگاه قابل‌استفاده بود به‌راحتی در برابر این تیم با پیروزی از زمین بیرون می‌آمدیم.

سرپرست سپیدرود افزود: در حال حاضر به دلیل تعمیرات سکوهای روبه‌رو نصف قدرتمان که هوادارانمان باشند را در اختیار نداریم. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم هواداران سپیدرود نیروی محرکه تیم ما هستند و در صعودمان به لیگ یک و لیگ برتر نقش بسزایی داشتند.

بهارمست بابیان اینکه در حال حاضر به دلیل تعمیرات امکان استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت وجود ندارد گفت: ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌سرعت در حال بازسازی است و با توجه به اینکه در عضدی نمی‌توانیم از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم گمان می‌کنم از بازی در برابر استقلال تهران در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم‌های لیگ برتری باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است