وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سقوط گل ریحان به لیگ دو / صعود مس شهر بابک به لیگ یک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود تیم فوتبال گل ریحان البرز با قبول شکست برابر آرمان گهرسیرجان به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور سقوط کرد.

عصر امروز دو تیم گل ریحان البرز و آرمان گهرسیرجان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در کرج برابر هم صف آرایی کردند که در پایان نماینده سیرجان موفق شد تیم گل ریحان را با نتیجه پرگل ]چهار بر یک شکست دهد.

با شکست گل ریحان البرز در این هفته از رقابت ها هر چند این تیم همچنان بر روی کاغذ شانس بقا در رقابت های لیگ یک را دارد اما بقای آنها با توجه به شرایط‌شان در جدول امری بسیار سخت و عملا قابل شدنی نیست و نیاز به فوق  معجزه دارد.

نماینده البرز در شرایطی می تواند سهمیه خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های خود را حفظ کند که هر ۵ دیدار باقی مانده خود را با برد پشت سر بگذارد. البته کرجی ها علاوه بر اینکه باید ۵ دیدار باقی مانده خود را با برد پشت سر بگذارند بایستی در این دیدارها گلی دریافت نکنند و در سوی مقابل در مجموع این ۵ مسابقه بیش از ۳۳ گل به ثمر برسانند امری که بسیار سخت و عملا شدنی نخواهد بود.

با این اوصاف سقوط نماینده البرز به رقابت های لیگ دسته دوم قطعی شد و باید این تیم فصل آینده در این رقابت ها به فعالیت خود ادامه دهد.

صعود مس شهر بابک به لیگ یک

تیم فوتبال مس شهربابک به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد.

رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری مسابقات گروه دوم وارد هفته بیست و سوم شد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم فوتبال مس شهربابک موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود اترک را در بجنورد شکست دهد و با کسب سه امتیاز این بازی و یا توجه به شکست تیم رده دومی نفت امیدیه مقابل سردار بوکان ۵۲ امتیازی شده و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با اختلاف ۱۱ امتیازی با تیم دوم جدول به رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کند.

با صعود مس شهربابک به رقابت های لیگ یک تعداد نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها که پیش از این و در فصل جاری لیگ یک ۲ نماینده بود به عدد ۳ افزایش یافت. البته در صورت صعود مس کرمان در پایان فصل جاری لیگ یک به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مس شهربابک جای این تیم را در رقابت های لیگ یک فصل آینده خواهد گرفت.

به هر حال مس شهربابک را باید اولین تیم صعود کننده از لیگ دو به لیگ یک و مهمان جدید این رقابت ها بدانیم. شهربابکی‌ها علاوه بر اینکه موفق شدند به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کنند. در فصل جاری لیگ دسته دوم آمار فوق العاده و رکورد جدیدی را به ثبت رساندند.

نارنجی‌پوشان دیار کریمان با دریافت ۵ گل و متحمل یک شکست در طول ۲۳ هفته برگزار شده منتهی به صعودشان بهترین خط دفاعی لیگ و عنوان کمترین باخت را به خود اختصاص دادند.

البته ۳ هفته از رقابت های لیگ دسته دوم تا پایان فصل باقی مانده و این تیم می تواند سایر عناوین به مانند بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهد چرا که در حال حاضر تیم مس شهربابک به همراه شهرداری بندرماهشهر با به ثمر رساندن ۳۲ گل بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.