وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سلام بر حماسه و سلام بر پایداری

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک مارتن سخت و نفسگیر، سرانجام توانست با کسب 33 امتیاز پس از تیم شاهین بوشهر به عنوان تیم دوم، به مرحله بعدی لیگ 2 صعود نماید و با حضور در جمع 12 تیم برتر این مرحله، خود را به یک قدمی لیگ دسته یک کشور نزدیک کند.

هدف از نگارش این یادداشت یادآوری سختی ها و مشکلات و حواشی ها، ناداوری ها و … در طول بازی های این مرحله نیست چه این که نه زمان و فرصت بررسی و طرح آن است و نه این که دردی از مشکلات جدی تری که اینک وجود دارد، را مرتفع می نماید بلکه باز یادآوری مشکلات، شیرینی ناشی از صعود کنونی سپیدرود را به کام هوادارانی که در سرما و گرما و در بازی های خانگی و خارج از خانه همراه تیم بودند و یا بازیکنان و کادر فنی که با کمترین امکانات و بی هیچ توقعی، تا آخرین لحظه جنگیدند و شادی را به خانه های مردمان شهرمان آوردند، تلخ می کند.

در شرایط حساس کنونی و فارغ از آن چه که بر باشگاه و تیم گذشته است، این نیاز وجود دارد که موفقیت های کنونی را با برنامه ریزی، همدلی و همکاری و گذشت تداوم ببخشیم و از همه بی مهری ها و تنگی ها، به عشق این مردم و هواداران، با کرامت و بزرگ منشی گذر کنیم.

لازمه تداوم موفقیت های کنونی سپیدرود، تحکیم برادری و محبت در سازمان تیم، حفظ آرامش، ترمیم نقاط ضعف، ارتقای روحیه و انضباط تیمی، فراهم سازی لجستیک مناسب، حمایت همه جانبه مسئولین و حمایت روانی مردم و هواداران است و مجموعه این عوامل، هم راه موفقیت تیم را هموار می کند و هم با صعود مقتدرانه سپیدرود، یک شهر را غرق شادی و غرور می کند.

این خاطره با شکوه نه تنها از یاد مردمان شهرباران های نقره ای نمی رود بلکه بازیکنان و مربیان سپیدرود را در ذهنیت عمومی، جاودانه می سازد.

موفقیتی که سپیدرود تا اینجای لیگ 2 کسب نموده است مرهون برنامه ریزی، تلاش و از خودگذشتگی همه اعضای باشگاه از هیات مدیره گرفته، تا کادر مدیریتی، بازیکنان و کادر مربیگری و اجرایی و حمایت مسئولان و هواداران است و هدف نهایی همه هم موفقیت تیم و صعود به لیگ یک است.

سرو قامتان با غیرت و با عزت سپیدرود که روزنه های امید را در دل هزاران هواداران دلباخته و عاشق ارتش سرخ، زنده کرده اند، اجازه نمی دهند که این شادابی و نشاط و غرور، کمرنگ شود و با ادامه این روند به آرزوی دیرینه مردم رشت جامع عمل خواهند پوشاند.

ما نشان داده ایم که مشکلات و سختی و بی کسی، نمی تواند در اراده پولادین ما، کمترین اثری بگذارد و ما را از هدف های مقدس مان، باز دارد.

فرزندان دلیر و جنگ آور میرزا کوچک خان جنگلی، از غزل عرفان و مثنوی حماسه، قصیده مقاومت می سرایند و هر کدام خورشید تابناکی بر تارک آسمان فوتبال این دیار و چراغی فرا راه آیندگان خواهند شد.

به امید آن روز

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.