وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سنگ بزرگ علامت نزدن: ورزشگاه های عضدی، تختی و سردار جنگل سرپوشید شود!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به همراه مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان از ورزشگاه دکتر عضدی رشت بازدید کردند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال گیلان، ظهر روز چهارشنبه ۹ امرداد مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بهمراه مریم بخشی مدیر کل و الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان از ورزشگاه شهید عضدی رشت بازدید بعمل آوردند.

در این بازید بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و الماسخاله رییس هیات فوتبال خواستار آغاز هرچه سریعتر بازسازی ورزشگاه عضدی شدند تا با هماهنگی مراجع ذیصلاح به دلیل رفاه حال تماشاگران فوتبال رشت تیم های سپیدرود و داماش در ورزشگاه شهید عضدی میزبان حریفان خود باشند.

در ادامه الماسخاله تاکید کرد به دلیل بارنگی و شرایط جوی حاکم بر استان گیلان  ورزشگاه های عضدی ، تختی انزلی و سردار جنگل رشت  سرپوشید شود تا شاهد حضور بیش از پیش تماشاگران خونگرم گیلانی در استادیوم های فوتبال باشیم.

روند ساخت ورزشگاه تختی انزلی می بایست سریع تر شود تا ملوان در تنها ورزشگاه این شهرستان دغدغه میزبانی شایسته را نداشته باشد.

الماسخاله تاکید کرد: به دلیل بارنگی و شرایط جوی حاکم بر استان گیلان ورزشگاه های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود تا شاهد حضور بیش از پیش تماشاگران خونگرم گیلانی در استادیوم های فوتبال باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.