وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سه امتیاز برادربی در حساب سرخ پوشان: امید به بقا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسپیدرودی ها توانستند بازی مهم هفته را به سود خود کنند. آنها دیدار کاملا خانگی خود برابر داماش را در نهایت با یک گل به پایان رساند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از طرفداری، سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند! این شعار معروف سپیدرودی ها را پای بیشتر بنرها و پرچم های هواداری این تیم می بینیم.

تیمی که با توجه به نتایجی که پیش از این گرفتند چیزی تا خشکیدن نداشتند. تیمی که امسال در تب و تاب باقی ماندن در لیگ دسته اول قرار دارند و به دنبال این هستند تا در نهایت بتوانند نتایج تلخ و ناامید کننده هفته های ابتدایی و میانی لیگ دسته اول را جبران کنند.

تیم ریشه دار شمالی امروز و در دیداری حساس و دربی در رشت به مصاف داماش گیلان رفت. دیداری که سه امتیاز آن می توانست وضعیت سپیدرودی ها را بهتر قبل کند و همین اتفاق هم افتاد.

البته نکته ای که در این میان به چشم می آید اینکه هر چند این دیدار از جمله حساس ترین بازی های لیگ یک محسوب می شد اما دیدار دو تیم با کمترین حاشیه و جنجال برگزار شد. دیداری که پیش از برگزاری آن تبلیغاتی درباره رفاقت دو تیم شد تا بازی در نهایت با کمترین حساسیت برگزار شود.

سپیدرودی ها با گلی زیبایی که میلاد احمدی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند در نهایت توانست سه امتیاز بازی را کسب کنند. آنها با این برتری توانستند خود را ۳۰ امتیازی کنند تا در ادامه بازی های باقی مانده لیگ اختلاف امتیازی با دیگر رقبا پیدا نکنند.

جالب اینکه آنها اکنون با این امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارند و اختلافی یک امتیاز با ملوان بندرانزلی رقیب سنتی خود پیدا کردند.

داماشی ها اما با شکست در این بازی کماکان ۳۳ امتیازی باقی ماندند تا آنها را به همراه رایکا، ملوان، نیروی زمینی و سپیدرود را به عنوان تیم های در تلاش برای سقط نکردن ببینیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.