وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سه بازی از دور برگشت و سه پنالتی سپیدرود که خورده شد! + فیلم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددر فاصله تنها سه هفته از آغاز دور برگشت لیگ دو حداقل سه پنالتی محرز و صد در صد برای سپیدرود از چشم داوران دور ماند و سه امتیاز از سپیدرود ربوده شد!

در مسابقه شهرداری بندرعباس – سپیدرود رشت که با نتیحه بدون گل به پایان رسید در دقایق پایانی نیمه دوم خطای مشهود میثم صادقی مدافع شهرداری بندرعباس روی نیما پاکدل داخل محوطه جریمه در نزدیکی چشم رضا درویشی نسب داور وسط این مسابقه اتفاق افتاد که داور در نهایت شگفتی از اعلام پنالتی عبور کرد.

پس از آنکه در دقیقه ۴۰ مسابقه تیم های سپیدرود رشت – شهدای ساری کمک داور اول محمدرضا اسدی به اشتباه گل صحیح میلاد پورصف شکن را آفساید اعلام کرد درست ۴ دقیقه بعد در دقیقه ۴۴ هماهنگونه که در تصویر مشاهده می کنید خطای پنالتی مدافع شهدای ساری بر روی پیام ملکیان را داور وسط رحمان کریمی پنالتی تشخیص نداد تا حق سپیدرود در خانه هم خورده شود!

در مسابقه پاس همدان – سپیدرود رشت در دقیقه ۸۵ در حالی که سپیدرود از پاس عقب بود پیام ملکیان در موقعیت تک به تک داخل محوطه جریمه با خطای واضح و تکل خطرناک صابر محمدی مدافع پاس سرنگون شد اما مهدی انصار نژاد داور درست در یک قدمی صحنه از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد.

و حالا در آستانه آغاز هفته هفدهم لیگ دسته دوم از کمیته داوران می خواهیم که نظارت بیشتری در انتخاب داوران داشته باشد تا حق تیم ریشه دار و پرهواداری مثل سپیدرود بیش از این پایمال نشود!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.