وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سه غایب سپیدرود برابر استقلال / استقلال تعطیل شد!

تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت که سه بازیکن این تیم برای حضور در بازی مقابل شاگردان شفر وضعیت مبهمی دارند.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت برای بازی برابر استقلال تهران در آخرین بازی نیم فصل اول سه بازیکن خود را در اختیار نخواهد شد.

دربی شمال هر چقدر که از جذابیت بالایی برخوردار بود برای سپیدرود با تلفات زیادی همراه شد و سه بازیکن تاثیرگذارشان برای دیدار با استقلال تهران را از آنها گرفت.

حسین کعبی و علی عباسی، دو بازیکن سپیدرود در بازی با نساجی در دقایق ۴۱ و ۶۶ از ناحیه زانو و مچ پا مصدوم شدند. عباسی که به دلیل شکستگی از ناحیه مچ پا، دو سه ماه از میادین دور بود دوباره از همین ناحیه مصدوم شد و احتمالاً بازی با استقلال را از دست خواهد داد.

علی عباسی که بعد از سپری کردن مصدومیت طولانی مدت مقابل نساجی با ترکیب اصلی رسیده بود بار دیگر از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد تا بازی حساس برابر آبی پوشان تهرانی را از دست بدهد.

حسین کعبی هم که از بازی سوم سپیدرود بر روی نیمکت قرار گرفته بود، بعد از مدت‌ها به سمت راست خط دفاعی تیمش برگشت تا درخشش دوبا ه‌ای داشته باشد.

اما مصدومیت بد موقع از ناحیه زانو باعث شد کعبی خیلی زود جای خود را به میلاد قربان‌زاده بدهد و حضورش برابر استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

آخرین تلفات سپیدرود برای هفته پانزدهم هم در دقایق آخر رخ داد. میلاد شیخ سلیمانی بر اثر اعتراض شدید به علیرضا فغانی از زمین بازی اخراج شد تا علی کریمی مهم ترین عنصر خط دفاعی تیمش را در اختیار نداشته باشد.

حالا باید دید کادرفنی سپیدرود برای جانشینی این سه بازیکن چه تدبیری را می‌اندیشد و برابر استقلال تهران با چه ترکیبی راهی میدان می‌شود.

خبر دیگر در مورد سپیدرود این است که علی کریمی، سرمربی این تیم در صدد تقویت تیمش برای نیم فصل دوم است. وی قرار است بعد از بازی با استقلال لیست ورودی و خروجی اش را به باشگاه بدهد.

استقلال تعطیل شد!

تیم فوتبال استقلال برای امروز، تمرینی در دستور کار خود ندارد و تمرینات این تیم تعطیل است.

از سوی کادرفنی تیم فوتبال استقلال، برای بازیکنان استراحت در روز شنبه در نظر گرفته شده و آبی پوشان می‌توانند امروز بدون انجام تمرین، به انجام کار‌های شخصی خود بپردازند.

استقلال بعد از پایان تعطیلات توانست دو پیروزی ارزشمند مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان کسب کند و با این دو برد، خود را در جدول رده بندی به جایگاه بهتری رساند. حالا که آرامش بیشتری در اردوی آبی‌ها حاکم شده، وینفرد شفر از بازیکنانش خواست به استراحت بپردازند تا برای ادامه تمرینات در روز‌های آینده آماده شوند.

دیدار سپیدرود رشت – استقلال در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ روز آدینه ۱۶ آذر ماه در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.