وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سوال از کریمی؛ امروز انتقاد از تیم ملی درست است؟

آی اسپورت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – جنگ در فضای مجازی بین موافقان و مخالفان کارلوس کی‌روش ادامه دارد. بخش بزرگی از مخالفان کی‌روش را هواداران علی کریمی تشکیل می‌دهند و به همین دلیل، موافقان کی‌روش از هر فرصتی برای انتقاد از کریمی استفاده می‌کنند.

امروز در فضای مجازی مصاحبه‌ای قدیمی از علی کریمی منتشر شد. این مصاحبه مربوط به زمانی است که کریمی در کادر فنی تیم ملی حضور داشت و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا، مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته بود.

مصاحبه علی کریمی
مصاحبه علی کریمی

در این مصاحبه کریمی به کسانی که در فاصله ۵۰ روز تا آغاز جام ملت‌ها از کی‌روش انتقاد می‌کنند حمله می‌کند و می‌گوید:

«حیف که الان در تیم ملی مسئولیت دارم و اگر چنین نبود خیلی راحت‌تر درباره انتقادات بعضی آقایان حرف می‌زدم تا مردم و دوستداران فوتبال روشن‌تر شوند. من متوجه نمی‌شوم چرا دوستان در فاصله ۵۰ روز تا جام ملت‌های آسیا می‌آیند و از سرمربی تیم ملی انتقاد می‌کنند!»

منتقدان علی کریمی با بازنشر گسترده این مصاحبه، از او پرسیده‌اند که چرا چند سال پیش انتقاد از سرمی تیم ملی در فاصله ۵۰ روز تا جام ملت های آسیا را قبول نمی‌کرد اما خودش این روزها و در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی در کانال شخصی خود شدیدترین حملات را علیه کی‌روش انجام می‌دهد و انواع و اقسام اتهامات و توهین‌ها را به او نسبت می‌دهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • مازیار گفت:

    چه غصه خور تیم ملی شده سایت سپیدرود حداقل یه سرسوزن شرافت داشته باشید و بگید بخاطر حب و بغض با کریمی یک دفعه چشمانتان به سو آمده و نگران تیم ملی شده اید بهتر است فعلا مراقب ریخت و پاشهای آقای تن زاده باشید که مبادا بخاطر عدم فیرپلی مالی از سوی فیفا جریمه شویم

  • فرهادسپیدرود گفت:

    تیم ملی کیلو چنده دنیا فقط رشت فقط سپیدرود و داماش..زنده باد گیلان و کاسپین

  • حامد گفت:

    زنده باد کریمی محبوب