وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سوال روز؛ بدهی های سپیدرود چه می شود؟

ایران ورزشی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدروددر متن نامه خداحافظی علی کریمی از سپیدرود، روشن نیست که نحوه محاسبات مالی مالک مستعفی سپیدرود چه خواهد بود. اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز هرگز توضیح شفافی درباره شکل واگذاری باشگاه سپیدرود به علی کریمی و تضمین‌های این واگذاری منتشر نکرده‌ است.

سپیدرود به عنوان یک تیم لیگ برتری به علی کریمی واگذار شد، کریمی بخشی از بدهی‌های باشگاه را به ارزش ۴ میلیارد تقبل کرد که این مبلغ را با حدود یک و نیم میلیارد و با چک‌های مدت‌دار تسویه کرد که هنوز پرداخت بخشی از آن مبالغ انجام نشده.

البته بدهی های تازه ای در دوره مالکیت کریمی برای باشگاه ایجاد شد که حالا معلوم نیست با چه روشی مالک مستعفی باشگاه آنها را پرداخت خواهد کرد.

مسئله فقط خداحافظی مالک نیست، بلکه مسئله‌ مهم‌تر این است که بدهی‌های به جا مانده چگونه پرداخت خواهد شد. تیم سپیدرود در آستانه سقوط است، بازیکنان بخش زیادی از قرارداد سال جاری را دریافت نکرده‌اند و بازیکنان جدیدی در نیم فصل اضافه شده‌اند.

سپیدرود دو بازیکن خارجی هم در دوره علی کریمی استخدام کرده که پرداخت نشدن مطالبات آنها، می‌تواند پای سپیدرود را به کمیته انضباطی فیفا باز کند و این برای تیمی با شرایط سپیدرود خطرناک است. شفاف نیست که این مبالغ را چه کسی پرداخت خواهد کرد.

نه در متن نامه خداحافظی علی کریمی درباره این مسائل توضیح داده شده و نه اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره این مسائل که آینده سپیدرود را تحت تاثیر قرار می‌دهد، توضیح داده است. آنچه اهمیت دارد، بقای یک باشگاه، آینده‌اش و چالش‌های اقتصادی‌اش است.

علی کریمی رسما از سپیدرود رفت اما سوالات درباره آینده سپیدرود رسما بی‌پاسخ مانده است و معلوم نیست درباره این مسایل چه تصمیمی گرفته خواهد شد. آینده سپیدرود به پاسخ همین سوالات وابسته است، همان‌چه میان این خداحافظی‌ها از یاد می‌رود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • علی سولاخ گفت:

    علی کریمی هرجا پا گذاشته،به گند کشیده…هرچی باخت پرگل بوده با سپید رود کسب کرده.هیچ توان فنی هم نداره

  • ارمین ح گفت:

    هرجور حساب کنیم مشخصه این سایت کاملا بر اساس منافع شخصی مطلب میزاره نه سربلندی ســـپـیدرود!!