وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سومین تیم بی چاره لیگ دسته اول کدام است؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروداکنون سقوط دو تیم به لیگ دسته دوم فوتبال ایران قطعی شده است و عصر فردا و پس از پایان بازی های هفته پایانی نام سومین تیم سقوط کننده نیز مشخص خواهد شد. تیمی که از میان تیم های نیروی زمینی، ملوان و رایکا خواهد بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از طرفداری، هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران (آزادگان) عصر فردا آغاز می شود و تیم های حاضر در این بازی ها با برگزاری دیدار آخر خود، تکلیف تیم های صعود و یا سقوط کننده را مشخص خواهند کرد.

در مطلب دیگری درباره تیم های صعود کننده به لیگ برتر به طور کامل پرداخته شده و تیم های صدرنشین مورد بررسی قرار گرفتند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی تیم های قعر جدول و احتمال سقوط آنها به لیگ دسته دوم فوتبال ایران بپردازیم.

در حالی که سه تیم از جدول رده بندی لیگ آزادگان راهی دسته پایین تر خواهند شد تاکنون نام دو تیم مشخص شده و بازی های هفته آخر جنگ هایی برای تعیین نام آخرین تیم سقوط کننده است.

شهرداری تبریز به همراه سپیدرود رشت دو تیمی هستند که پیش از این سقوط آنها به لیگ پایین تر قطعی شده است و حالا از میان تیم های نیروی زمینی تهران، ملوان بندرانزلی و رایکای بابل یک تیم دیگر به دسته سقوط کرده ها خواهد پیوست.

نیروی زمینی تهران

یاران امید روانخواه وضعیت بدتری نسبت به دو تیم دیگر دارد. آنها که تاکنون توانستند ۳۲ امتیاز به دست بیاورند برای دیدار فردا فقط و فقط باید به برد برسد تا بتواند امیدی به ماندن در لیگ دسته اول داشته باشد. این نظریه در حالی به وجود آمده است که دو تیم بالاسری این تیم، توانستند ۳۴ امتیاز به دست بیاورند.

نکته امیدوار کننده برای نیروی زمینی این است آنها باید برابر تیم بی انگیزه ای به نام گل ریحان به میدان بروند. البرزی ها که در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند با پیروزی در دیدار روز آینده نهایتا بتوانند دو پله صعود کنند و به این ترتیب نیاز چندانی به امتیاز این بازی نخواهند داشت.

ملوان انزلی

ملوانان در صورت رسیدن به یک تساوی هم در بازی پایانی می توانند خود را در لیگ دسته اول فوتبال ایران نگه دارند. آنها که فعلا ۳۴ امتیازی هستند در صورت کسب تساوی و برد احتمالی نیروی زمینی ۳۵امتیازی خواهند شد و در این میان آوراژ گل می تواند بین دو تیم تصمیم گیرنده باشد و ملوانان در حال حاضر پنج گل از حریف خود پیش هستند.

با این حساب باید گفت در صورتی که انزلی چی ها بازی پایانی خود با قشقایی را به حریف واگذار کنند باید همه چیز را به قضا و قدر بسپارند. اتفاقی که در صورت برد نیروی زمینی می تواند باعث سقوط ملوان شود. این تیم باید در آخرین دیدار خود برابر قشقایی در شیراز روبرو شوند. تیمی که این روزها حال خوبی ندارد و به همین دلیل احتمال پیروزی ملوانان در این دیدار می رود.

رایکای بابل

بابلی ها هم شرایط مشابهی با ملوان بندرانزلی دارند. آنها هم به مانند بندرنشینان توانستند ۳۴ امتیاز کسب کنند و با تفاضل گل بهتر بالای این تیم بایستند. بابلی ها هم در صورت کسب تساوی می توانند امیدوار به باقی ماندن در لیگ دسته اول باشند.

شکست تنها چیزی است که می تواند با اتفاقاتی که در پیش خواهد داشت موجبات سقوط بابلی ها را فراهم آورد. (در صورت برد نیروی زمینی و ملوان)

رایکا هم در دیدار پایانی خود باید در خانه تیمی به میدان برود که انگیزه کافی برای رسیدن به پیروزی در آن تیم دیده نمی شود. آرمان گهر تیمی است که در صورت برد در پایانی می تواند از رده دهم جدول رده بندی به رده نهم ارتقا پیدا کند.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.