وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سوژه روز – تبانی دردسته اول!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به نظر می رسد کمیته اخلاق روی نتایج یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حساس شده است و تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبر ورزشی، زوم کمیته اخلاق روی یکی از مدافعان است که پیش تر هم در کمیته اخلاق پرونده داشته اما در نهایت تبرئه شده است!

تیم  این مدافع در هفته ای که گذشت شکست تلخی را متحمل شد به طوریکه این شکست برای هیچ کس قابل هضم نیست! او فصل گذشته هم به همراه تیمی که در آن بازی می کرده در یکی از بازی ها شکست بدی را پذیرفت و این شکست باعث شد تا مدیر عامل باشگاه علیه وی و یکی دیگر از بازیکنان طرح تبانی کند. این پرونده در کمیته اخلاق مورد بررسی جدی قرار گرفت و در نهایت هر دو بازیکن تبرئه شدند.

جالب اینکه مدافع مورد نظر به همراه تیمش این فصل هم در برابر همان مربی فصل گذشته که تیمش را تغییر داده شکست خوردند و این پرونده هم اکنون در دست بررسی بیشتر است.

آخرین تبانی در دسته اول مربوط به تیم شهرداری تبریز بوده که با رای کمیته استیناف صعود این تیم به لیگ برتر منتفی شد و تیم به یک رده پایین تر یعنی لیگ ۲ بازگردانده شد.

این پرونده و رای صادره نشان داد عزم رکن های قضایی فدراسیون فوتبال برای مبارزه با تبانی در فوتبال ایران جدی است. این پرونده محرومیت هایی را هم برای فراز کمالوند و دیگر مربیان وقت تیم شهرداری تبریز از جمله صادق ورمرزیار به همراه داشت!

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی هفته سی ام خود را پشت سر گذاشته که هیچ تیمی صعودش به لیگ برتر قطعی نشده و در انتهای جدول هم تنها سقوط استقلال اهواز به لیگ ۲ قطعی شده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • روس بکاشته گفت:

    وایییی نفهمن ما تبانی کردیم … وای بدبخت شدیم که … ملوان تیم اول شمال دریای کاسپیننننننننننن

  • ملوان بی آبرو گفت:

    هفته پیش ما تبانی کردیم … قول دادیم به خیبری ها ویلا میدیم با کلیه امکانات جانبی …

    سپیدرود ۴۰ سال لیگ دو هست ما ۶۰ سال هست ویلا میفروشیم و لیگ برتر موندیییییییییییییم … ۶۰ سال تو اوججججج فوتبال ایرانیم چون ویلا داریممممممم ….
    ما انزلی چیا ویلا فروشیمممممممم … یمفروشیییییم خودمونو به غریبه …
    یادتون بازی با سپاهان تو رشت ؟ با لباس ملوان اومدیم از سپاهان حمایت کردیم چون ما همه ویلا هامون رو با امکانات خونوادگیمون دادیم به اصفهانیا …
    ما بی آبروی فوتبال ایرانیم … زنده باد تیم ملوان…

  • حسين گفت:

    فوتبال فقط یک هیجان جمعی است نه هیچ چیز دیگری.فرهنگ گیلان زمین در همه جای ایران زبانزد بوده است. من بعنوان یک شرق گیلانی ساکن رشت که بسش از سی سال بازیهای تیم محبوبم را دنبال می کنم از این حجم توهین و نفرت پراکنی که متاسفانه در سایت وزین شما مورد تغافل قرار می گیرد متاسفم

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    امروز همه ملوان یه برد مفتی بدست اورد که ای کاش می باخت

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    امروز همه ملوان یه برد مفتی بدست اورد

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    هر تیمی با همراه سپیدرود صعود کند جز ملوان

  • omid گفت:

    میدان جم دیگه جایی نیست که ملوان بتونه ازش قسر در بره

  • مهرداد رشت گفت:

    با حسین موافقم

  • محمدرضا خودستان گفت:

    ملوان و سپیدرود و هر تیم گیلانی دیگر آبرو و اعتبار گیلان می باشند

  • لاهیجانی گفت:

    با سلام به همه مردم فهیم و یافرهنگ و ورزش دوست گیلان زمین
    من یک گیلانیم ساکن لاهیجان
    امیدوارم دوتیم مردمی سپید رود رشت و ملوان انزلی هردو به لیگ برتر صعود کنند و حتی تیم دامالش گیلانی در سالها آینده به لیگ برتر صعود کند و از تمام وجود خود همه تیم های گیلانی دوست میدارم و امیدوارم همه مردم بافرهنگ گیلان زمین تیم محبوب خودشان دوست بدارند و آرزو سربلندی برای دیگر تیم های گیلان سرسبز را داشته باشند یا علی