وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سوژه روز: ثبات در لیگ یک عامل موفقیت

آی اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مربیگری در لیگ یک یکی از ناامن‌ترین مشاغل دنیاست. فصل گذشته در پایان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته اول از مجموع ۲۰ نیمکت ۱۱ نیمکت دست نخورده باقی مانده بود با این حال در فصل جاری و در مدت زمان مشابه تنها ۵ تیم لیگ یکی هنوز دست به تغییرات روی نیمکت خود نزده اند که البته این ۵ تیم تا این هفته ۵ ضلعی بالای جدول را تشکیل داده اند. در ادامه ۵ نیمکت با ثبات لیگ یک در فصل جاری را مرور خواهیم کرد:

علی نظرمحمدی(سپیدرود رشت)

سرمربی بومی تیم سرخ پوش فوتبال رشت در دومین مقطع حضور روی نیمکت این تیم تا این جای کار فراتر از انتظارها نتیجه گرفته است و به پشتوانه همین نتایج هست که صحبت از تغییرات روی نیمکت سپیدرود در طول این فصل هیچ گاه موضوعیت نداشته است.سپیدرود با ۴۳ امتیاز تیم صدرنشین لیگ یک است و یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

محمد مایلی کهن(ملوان بندرانزلی)

مایلی‌کهن نیز همچون نظرمحمدی به عنوان یک سرمربی بومی روی نیمکت یکی از ریشه دار ترین تیم های ایران نشسته و تا این جای فصل علی رغم همه فراز و نشیب ها نتایج مناسبی با ملوان دگرگون شده کسب کرده است البته مایلی کهن در طول این فصل بارها با هواداران انزلی چی دچار اصطکاک شده با این حال به نظر نمی رسد حداقل در آینده نزدیک شاهد تغییرات روی نیمکت ملوانان باشیم.

مهدی تارتار(پارس جنوبی جم)

هر چه قبل از شروع لیگ نیمکت تیم جنوبی بی ثبات بود و از پاشازاده تا زوج تقوی-محمدی در برهه ای به عنوان سرمربی این تیم معرفی شدند با شروع لیگ سرانجام صندلی داغ پارس جنوبی جم به ثبات رسید البته نتایج درخشان تارتار با پارس جنوبی در این ثبات بی تاثیر نبوده است پارس جنوبی از هفته دهم که برابر راه آهن شکست خورد تا این هفته دیگر طعم تلخ شکست را نچشیده است.

منصور ابراهیم زاده(مس کرمان)

وقتی مس با هدایت ابراهیم زاده آن نتایج دور از انتظار را در هفته های ابتدایی کسب کرد کمتر کسی فکر می کرد که وی تا پایان نیم فصل در کرمان باقی بماند با این حال شروع روند رو به رشد مس از نیم فصل دوم شروع شد تا جایی که هم اکنون مس با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.ابراهیم زاده در مقطعی از فصل با شعارهایی از روی سکوها نیز مواجه شده بود.

وینگو بگوویچ(گل گهر سیرجان)

پیرمرد کروات فوتبال ایران تا اینجای فصل عملکرد موفقی در گل گهر سیرجان داشته و با این تیم توانسته در زمره مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد او فصل گذشته در مس کرمان در هفته سی ام از کار برکنار شد با این حال باید دید آیا در این فصل می تواند تا پایان روی نیمکت تیم سیرجانی دوام بیاورد یا خیر؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است