وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپاس نامه یک هوادار برای مهندس سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی فومنی از آن دسته هواداران قدیمی و کلاسیک سپیدرود است که هویت و شخصیتش با تاریخچه ارتش سرخ گره خورده و هواداران او را جعبه سیاه سپیدرود در تاریخ نیم قرنی می دانند.

به بهانه ی سالگرد درگذشت مرحوم مهندس شعار، مدیرعامل و مالک سپیدرود در اواخر دهه ی شصت و اوایل هفتاد، سپاس نامه ای را از سر دل نوشته که در زیر می خوانید:

” گرم یاد آوری یا نه من از یادت نمی کاهم ، ترا من چشم در راهم “

مردان بی ادعا و عاشق و خادم ورزش همواره در دل دوستان واقعی و صدیق ورزش جای دارند. زنده یاد مهندس بیژن شعار مالک و مدیرعامل دهه ی هفتاد سپیدرود یکی از همین افراد خادم و خیر ورزش بود. شعار به تنهایی تا زمانی که مالک تیم سپیدرود بود خرج این تیم را می کشید و از کسی و طیفی کمکی نمی گرفت و در امور تیم داری مستقل عمل می کرد.

او از نظر مالی برای سپیدرود در حد توانش کم نگذاشت و به واقع غمخوار واقعی این تیم بود و این تیم مردمی را جزیی از ارکان اساسی زندگی اش می دانست.

بزرگترین و برجسته ترین کار مرحوم شعار آوردن دوباره فریدون عسگرزاده مربی شاخص در سال ۷۲ بود. (سرمربی تیم همای تهران در سال ۵۴ که معروف بود به تیم باسوادهای ایران و سرمربی تیم ملی در سال ۶۴)

این مربی توانست یک دگرگونی اساسی فنی در تیم به وجود آورد. اما مخالفان سپیدرود با ترفندهای مختلف موجب فراری دادن این مربی شدند.

به هر روی حرکت مهندس شعار مثبت، ماندگار و منطقی بود. در مورد شعار این بس که او خود را یک عاشق و خادم بی ادعای ورزش می دانست.

روحش شاد و یادش گرامی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    درود بر شما
    لطفا” تصویر آقای علی فومنی را در سایت خود بگذارید تا هواداران جوان بهتر او را بشناسند
    مرسی

  • محمود گفت:

    درود بر شما
    لطفا” تصویر آقای علی فومنی را در سایت خود بگذارید تا هواداران جوان بهتر او را بشناسند
    مرسی

  • حامد گفت:

    سال ۱۳۷۰ یک روز سرد پاییزی صبح زود زنده یاد محمد بوقی بوقچی پرسپولیس تهران را در میدان شهرداری رشت دیدم رفتم جلو بهش سلام کردم و پرسیدم صبح به این زودی در رشت چکار میکنی ؟
    گفت مشکل مالی دارم دیشب راه افتادم الان رسیدم میخوام برم پیش مهندس شعار کمکم کنه!!!
    روح هر دونفر شان شاد.