وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود، گل گهر یا ملوان: کدام لیگ برتری می شود؟

آی اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تنها یک هفته تا پایان لیگ یک باقیمانده است و بعد از قطعی شدن صعود پارس جنوبی جم، یک تیم دیگر هم از این بازیها باید وارد لیگ هفدهم شود. با توجه به نتایجی که این هفته رقم خورد، سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان و ملوان انزلی ۳ تیمی هستند که می توانند لیگ برتری شوند.

سپیدرود رشت

این هفته و در یک بازی مهم به گل گهر در سیرجان با نتیجه ۳ بر ۲ باختند. در حال حاضر ۵۸ امتیازی هستند و روی پله دوم جدول قرار دارند. تفاضل گل شان ۱۰ است. علی نظرمحمدی، هدایت شان را برعهده دارد.

بازی پایانی: در هفته پایانی نبرد سختی در خانه دارند و باید از نساجی پذیرایی کنند.

راه صعود: نساجی را ببرند. مساوی کنند و گل گهر و ملوان برنده نشوند. ببازند و گل گهر و ملوان هم شکست بخورند.

گل گهر سیرجان

بعد از چند نتیجه ضعیف و شکست های عجیب و غریب که باعث شد صدر جدول را از دست بدهند، این هفته در خانه با پیروزی ۳ بر ۲ برابر سپیدرود به لیگ برگشتند. ۵۷ امتیازی هستند و با تفاصل گل ۱۴ روی پله سوم قرار دارند. وینکو بگوویچ روی نیمکت شان می نشیند.

بازی پایانی: عازم یزد می شوند تا با فولاد یزد سقوط کرده مصاف بدهند.

راه صعود: برنده شوند و سپیدرود نبرد. مساوی کنند و سپیدرود ببازد و ملوان نبرد. ببازند صعود نخواهند کرد.

ملوان انزلی

با گل دقیقه ۲+۹۰ از شکست خانگی برابر خونه به خونه در این فصل فرار کردند تا همچنان شانس صعود داشته باشند. در حال حاضر ۵۷ امتیازی هستند و با تفاضل گل ۷ روی پله چهارم قرار دارند.

بازی پایانی: عازم جنوب می شوند تا با نفت مسجدسلیمان دیدار کنند.

راه صعود: ببرند و سپیدرود و گل گهر برنده نشوند. مساوی کنند و گل گهر نبرد و سپیدرود با اختلاف ۳ گل ببازد. ببازند قطعا صعود نخواهند کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

17 دیدگاه ارسال شده است

  • سىاه گفت:

    درود:عىن عدالته صعود سپىدرودچراکه درطول فصل امارش نشون داده که حق لىگ برترى شدن داره درتانى بازىکناى متعصب،هوادارپرشورش وکادرخوبش وحامىانش همه وهمه برانند قدم اخرومحکم بردارند سپىدرودسربلنده

  • پویا گفت:

    سپیدرود

  • دختر سپیدرودی گفت:

    سپیدرود

  • رضا گفت:

    گل گهر سیرجان

  • آرین گفت:

    آقا دیگه اینم آخرین بازی،، کاری به کار روس، خوس، پوس،فوس عرب، عجم نداریم اگه سپیدرود میخواد صعود کنه یا علی بدون هیچ پیش شرطی باید با اقتدار ببره چرااااااا؟چون سپیدرود بین این 3 تا تیم تنها تیمی هستش که اختیارش واسه صعود کاملا دست خودشه ولی برعکس اون 2 تا تیم چشمششون مثل گدا گشنه ها به نتیجه سپیدرود دوخته شده و دست به دعا که سپیدرود یا نبره یا مساوی کنه پس اگه از تمام وجووود بازی نکنن و صعود نکنن پس خود کرده را اصلا تدبیر نیست و به هیچ عنوان هیچ بهانه ای اعم از تبانی ،داوری،فوتبال کثیف ،باند بازی،و این جور بهانه ها جایز نیست حالا دیگه علی نظر محمدی مونده با تیمش و روز دوشنبه به امید خدا یه برد پر گل و صعود منسجم سپیدرود آمین

  • سینا گفت:

    سپیدرود رشت

  • وحید گفت:

    جمعه, ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۶
    مدیران باشگاهها پیش از مصاحبه قانون را مطالعه کنند؛

    فرهمند: شایعات مطرح شده پیرامون بازی آلومینیوم و گل گهر صحت ندارد

    سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم شایعات مطرح شده از ناحیه باشگاه گل گهر را بی پایه و اساس دانست.

    به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم، رضا فرهمند با بیان اینکه تیم آلومینیوم در ارائه لیست نفرات خود مقابل گل گهر قانونی عمل کرده است گفت: متاسفانه چند روزی است که شایعاتی در این خصوص از ناحیه باشگاه گل گهر مطرح شده است که به هیچ وجه صحت ندارد و به همین دلیل جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

    وی افزود: مطابق قانونی که سازمان لیگ از اواسط فصل جاری به اجرا گذاشته است تیم ها می توانند تا سقف ۲۰ بازیکن در لیست خود قرار دهند.

    سرپرست تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: البته هر تیم تنها در صورتی مجاز است بیش از ۱۸ بازیکن در لیست خود قرار دهد که دو نفر دیگر را از سهمیه های امید و جوانان معرفی کند.

    فرهمند تصریح کرد: در دیدار آلومینیوم و گل گهر، از ۱۹ بازیکن در لیست خود استفاده کردیم که ۱۸ نفر بزرگسال بودند و محمد آقاجانپور نیز به عنوان سهمیه امید در لیست حضور داشت و بالطبع به دنبال رعایت قانون ایرادی متوجه تیم ما نیست.

    وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مدیران باشگاهها پیش از مصاحبه با رسانه ها و ایجاد شبهه در اذهان عمومی روی قوانین سازمان لیگ و مطالعه آن تمرکز بیشتری کنند تا در آینده شاهد این چنین شایعاتی در فوتبال کشورمان نباشیم.

  • وحید گفت:

    عملا شانس ملوان صفر است گل گهر هم باید به لغزش سپیدرود امیدوار باشد. همان طور که قبلا بیان کردم سپیدرود با 3 امتیاز نساجی صعود خواهد کرد

  • عسکر گفت:

    من یه خبر بد سنیدم .اینکه تیم خونه به خونه بازیکن 3 اخطاره توی ترکیبش مقابل ملوان داشته.اگه اینجوری باسه ملوان 3 بر صفر برنده میشه

  • وحید گفت:

    این روزها بازار شایعات گرم است تا سپیدرود را تخریب کنندر

  • اسی گفت:

    صعود میکنیم و چش هر چی حسود هم کور
    دنیا فقط رشت

  • لشت نشا گفت:

    سپیدرود

  • Omid گفت:

    من شنیدم ملوان میخواد امتیاز زسکا مسکو رو بخره خخخ

  • پدرام گفت:

    فقط سپیدرود رشت

  • گیله مرد علوی گفت:

    سپید رود

  • گیله مرد علوی گفت:

    زسکا موسکو عالی بود لایک!

  • گیله مرد علوی گفت:

    خخخخخخخخخخ