وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روی خط رقبا: تعویق آغاز تمرینات استقلال خوزستان / مخالفت با جدایی دلفی و خشتان

استقلال خوزستان یکی از تیم های است که در فصل اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و همچنان وضعیت این تیم برای نیم فصل دوم نامشخص است.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – زمان شروع تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای آماده سازی جهت حضور در نیم فصل دوم به تعویق افتاد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از فارس، در شرایطی که قرار بود تمرینات این تیم روز گذشته آغاز شود این اتفاق رخ نداد. با تصمیم مسئولان این باشگاه زمان برگزاری تمرینات به روز شنبه موکول شده و قرار است قبل از شروع تمرینات هیأت مدیره باشگاه تشکیل جلسه دهد تا در مورد برخی از مسائل این تیم تصمیم گیری شود.

مخالفت استقلال خوزستان با جدایی دلفی و خشتان

باشگاه استقلال خوزستان از آنجایی که نمی‌تواند در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جذب کند، مخالف جدایی بازیکنانش است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از تسنیم، استقلال خوزستان در حالی نیم‌فصل دوم لیگ برتر را آغاز خواهد کرد که از جذب بازیکن محروم است و این در حالی است که برخی از بازیکنان این تیم از جمله یونس دلفی، وحید خشتان و وحید نامداری با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه هستند.

براساس این گزارش، این بازیکنان پیشنهادهای شان را با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در میان گذاشته اند، ولی مسئولان این باشگاه خوزستانی مخالف جدایی آنها هستند.

دور جدید تمرینات استقلال خوزستان از روز شنبه آغاز خواهد شد. هدایت این تیم همچنان بر عهده کریم بوستانی است و هنوز مسئولان باشگاه تصمیمی در خصوص تغییر کادر فنی نگرفته‌اند.

رحیمی: برای فروش بازیکن باید منافع تیم تأمین شود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان،‌ گفت: برای اینکه یک بازیکن را بفروشیم باید منافع باشگاه تامین شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از فارس، محمد رحیمی در مورد وضعیت استقلال خوستان و اینکه شروع تمرینات این تیم عقب افتاد، گفت: تمرینات تیم عقب نیفتاد بلکه تصمیم بر این بود قبل از شروع تمرینات جلسه هیأت مدیره برای مشخص شدن شرایط تیم برگزار شود. ما به هیچ وجه عقب نیستیم و مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه آیا قرار است هیأت مدیره تصمیم خاصی بگیرد، عنوان کرد: تصمیمات کلی در مورد تیم گرفته می‌شود و قطعا در ادامه روند تیم تاثیر گذار است اما بنا بر تغییر خاصی نیست.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا قرار است سرمربی جدیدی از سوی استقلال خوزستان انتخاب شود، اظهار داشت: تغییر سرمربی نخواهیم داشت اما در مورد تقویت کادرفنی صحبت می‌شود. الان در تیم ما فقط کریم بوستانی حضور دارد و نیاز به مربی تمرین دهنده و مربی دروازه‌بانان داریم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است در کادر مدیریت تیم تغییری به وجود بیاید، اظهار داشت: همانطور که کسری غفوری مدیرعامل کارخانه گروه ملی اعلام کرده ممکن است در راستای تغییر هیأت مدیره اقداماتی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

۳ تیم خوزستانی نامزد سقوط هستند / امان از مدیریت غیرصحیح!

روی خط نفت مسجد سلیمان، رقیب سپیدرود در جدول

روی خط حریفان: خروج چهار بازیکن از لیست نفت مسجدسلیمان

رحیمی در مورد اینکه برخی بازیکنان این تیم پیشنهاداتی دریافت کردند، گفت: ما به راحتی بازیکنی را از دست نمی‌دهیم. اگر کسی بازیکن ما را می‌خواهد باید منافع باشگاه را تامین کنند.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به دنبال حل مشکلات مالی تیم با فروش بازیکن هستند، اظهار داشت: این اتفاق در خیلی از باشگاه‌ها می‌افتد. البته ما در پرداخت پول بازیکنان مشکلی نداریم و از خیلی از باشگاه‌ها جلوتر هستیم. تنها مشکل مالی ما در پرداخت پول بازیکن خارجی تیم بود. ما در پرداخت پول کادرفنی هم عقب هستیم که اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

بوستانی: هدفم کمک به استقلال‌ خوزستان است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسئولان باشگاه به من گفته اند که کارم را ادامه دهم، اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

کریم بوستانی در گفت و گو با تسنیم درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان و اینکه آیا قرار است همچنان به عنوان سرمربی فعالیتش را در این تیم ادامه دهد، گفت:

فعلاً که تمرینات تعطیل است، اما از روز شنبه کارمان را شروع خواهیم کرد. باشگاه هم به من گفته است که کارم را ادامه دهم و در این صورت باید افرادی به کادر فنی اضافه شوند، چون به تنهایی نمی‌توان کار را جلو برد. در این مدت هم ایمان مبعلی به ما کمک کرد و زحمات زیادی کشید.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان سرمربی جدید بیاورند، آیا امکان دارد که در این تیم بماند، تصریح کرد: فعلاً که چنین اتفاقی نیفتاده است و بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز مشخص خواهد شد.

اگر هم مربی جدید بیاید باید دید که چه کسی انتخاب می‌شود. در ضمن هر مربی حاضر نمی‌شود با این شرایط سخت به استقلال خوزستان بیاید. هدف من کمک به استقلال‌ خوزستان است و در این شرایط سخت فقط به عشق هواداران این تیم کار می‌کنم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین اظهار داشت: برخی مربیان که کارنامه و سابقه مربیگری خاصی ندارند، دوست دارند به اینجا بیایند و برای خودشان کارنامه درست کنند. اگر هم تیم نتیجه نگرفت می‌خواهند هزار بهانه بیاورند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.