وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود برای صدرنشینی گرند را قربانی می کند

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – دوشنبه ساعت 14 ورزشگاه پیرشهرباران قراراست یکی از روزهای باشکوه و دوست داشتنی اش را تجربه نماید.

هفته هفدهم و ماقبل پایانی لیگ دو دوشنبه انجام خواهد شد و سپیدرود در آخرین دیدار خانگی مرحله اول این رقابت ها میزبان گرند بجنورد سقوط کرده به لیگ سه می باشد.

سپیدرود بعد ازبرد با ارزش مقابل الوند در همدان برای قطعی کردن صعود و احتمالا صدرنشینی به شدت نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار می باشد تا با خیال راحت و بدون استرس به مصاف بهمن شیراز برود.

گرندی ها که دو هفته قبل در زنجان شگفتی ساز شده بودند در بازی با سپیدرود هم قطعا از طرف دیگر تیمهای مدعی مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

قطعا گل زود هنگام در بازی دوشنبه می تواند شیرازه این تیم را از هم بپاشاند و راه برای برد پرگل سپیدرود فراهم نماید. البته قطعا مهم تر از برد پرگل، کسب سه امتیاز اهمیت دارد تا صعود قطعی شود.

هواداران پرشور سپیدرود نیز با تشویق های نود دقیقه ای خود یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم برد سپیدرود خواهند بود.

سپیدرود در بازی رفت موفق شده بود با تک گل عماد میرجوان حریف خود را شکست دهد. هواداران سپیدرود روز دوشنبه برد و صعود به مرحله دوم را با همت بازیکنان باغیرت سپیدرود جشن خواهند گرفت.

دوشنبه بازیکنان تیم منتظر همه ی هواداران وفادار سپیدرود هستند تا با شور و شوق و اتحادشان شادی را مهمان مردمان شهرباران نمایند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • كوروش گفت:

    مطمئن باشيد. سپيدرود گرند تركانه

  • آرمان خشکبیجاری گفت:

    ما هوای شما را داریم

  • فیفا گفت:

    امیدوارم ببره،،،

    داماش هم به ساحل ارامش برسه!!!!

  • فرهاد گفت:

    بچه ها باید اینطور فکر کنند که این تیم صدر جدولی است نه ته جدولی اگر بازی را دست کم بگیرند ضربه خواهیم خورد باید از ابتدا باهوشیاری و محکم در برابر این تیم بازی کنند بعضی وقت ها تیمهای ته جدولی خیلی خطرناک هستند باید مراقب بود هواداران نیز روند تشویق های خود را می بایست تا آخر حفظ نمایند اگر حریف را دست کم نگیریم برد ما حتمی است

  • داماش=سپیدرود=♥ گفت:

    تیم اول میریم بالا ، در مرحله بعدی هم باید با برنامه کار کنیم
    😉

  • مورینیو // “خدای ورزش جهان” گفت:

    ماجرای پیچیده هلمکه و ادامه دور ریختن پول بیت المال در خریدهای خارجی استقلال !!!!!!!!!!!!
    خبرگزاری تسنیم: بیش از نیمی از خریدهای خارجی استقلال به دلیل کیفیت پایین‌شان حتی تا نیم فصل دوام نیاورده و از استقلال جدا شده‌اند.

    لیام ردی، رودریگو توزی، ویسنته آرزه کاماچو، ریکاردو کاروالیو، گوران لاوره، !!! بوبکر کبه!!!!، رافائل داسیلوا و هندریک هلمکه بازیکنانی هستند که سرانجام خوبی در استقلال نداشته‌ و با کمترین بازی ممکن نه تنها به استقلال کمکی نکردند بلکه پول زیادی به آنها پرداخت شده و یا باید پرداخت شود. شاید باور آن سخت باشد که همه این بازیکنان در مجموع ۲۸ بازی برای استقلال در ۳ فصل اخیر انجام داده‌اند. نکته‌ای که وجود دارد این است که چه افرادی این بازیکنان را به استقلال آورده و چه منافعی داشته‌اند؟ چرا در باشگاه استقلال نظارتی بر خریدهای خارجی وجود نداشته و ندارد به طوری که بیش از نیمی از آنها به دلیل کیفیت پایین‌شان حتی تا نیم فصل دوام نیاورده و از استقلال جدا شده‌اند؟

    یکی از عجیب‌ترین خریدهای باشگاه استقلال هندریک هلمکه بود. بازیکن آلمانی – برزیلی استقلال بدون اینکه زیر نظر کمیته پزشکی استقلال تست پزشکی بدهد، با استقلال قرارداد بست و بعدها عنوان شد که زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در تست پزشکی شرکت کرده است. این بازیکن در بازی دوستانه استقلال – نفت آبادان مصدوم و پس از آن قراردادش فسخ شد. اگر این بازیکن قبل از حضورش در ایران مصدوم بوده، چطور کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال سلامت او را تایید کرده است. سوال دیگر اینکه اگر هلمکه قراردادش را با استقلال به دلیل مصدومیت فسخ کرده، چطور به راحتی راهی تیم الاهلی مصر شد؟ این در شرایط که دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرده بود که پزشکان فوق تخصص زانوی ایران رای به عمل جراحی هلمکه داده بودند.

    فسخ قرارداد هلمکه با استقلال حدود ۴۰۰ میلیون تومان روی دست استقلالی‌‌ها هزینه گذاشته و چه کسی باید پاسخ دهد که پول بیت‌المال به راحتی دور ریخته می‌شود؟ آیا مسئولان استقلال از خریدهای بی‌کیفیت گذشته درس عبرت نگرفته بودند که اکنون باید به بازیکنی که حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده است، پول بدهند؟ اصلا قرارداد او چگونه فسخ شد و چرا استقلال حاضر شد به دلیل دوری ۶ هفته‌ای این بازیکن، راضی به فسخ قرارداد شود؟

    مسئولان فعلی استقلال در حالی قرارداد هلمکه را فسخ کردند که پیش از آغاز فصل، رافائل داسیلوا را به خدمت گرفتند که او هم بدون بازی برای استقلال به کشورش بازگشت و استقلالی‌ها باید مقداری از قرارداد او را پرداخت کنند. سوال اصلی اما این است که این بازیکنان خارجی بی‌کیفیت از چه راهی و توسط چه کسانی به استقلال می‌آیند و چه افرادی از حضور بی‌ثمر این بازیکنان در استقلال سود می‌برند؟ آیا قضیه‌ای پشت پرده است؟

  • مورینیو // “خدای ورزش جهان” گفت:

    مرگ بر مافيا

  • پاسخ به ارمان خشکبیجاری گفت:

    مرسی ارمان جان از حمایت و اظهار لطفت داداش.به حمایت شماها تا رسیدن به لیگ برتر نیاز داریم.