وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود بهترین تیم هفته بیست و پنجم لیگ برتر + عکس

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودبردهای ارزشمند و پُر گلی که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توسط استقلال تهران، پدیده، فولاد خوزستان، سپیدرود و پرسپولیس به دست آوردند و در جدال های نفسگیر به نتیجه دلخواه خود رسیدند، موجب شد تا هر یک از این ۵ تیم در تیم منتخب دارای دو نماینده باشند و به همراه دروازه‌بان ذوب‌آهن، ۱۱ مرد برتر این هفته را تکمیل کنند.

سیستم ۳-۴-۳ برای تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از نگاه “ورزش سه” انتخاب شده که درون دروازه محمدباقر صادقی از ذوب‌آهن دیده می‌شود؛ پژمان منتظری (استقلال)، فرزاد جعفری (فولاد) و علی نعمتی (پدیده) سه مدافع برتر هستند؛ در خط میانی کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)، آیاندا پاتوسی (استقلال)، محمد بلبلی (سپیدرود)، امین قاسمی‌نژاد (پدیده) قرار گرفتند و علی علیپور (پرسپولیس)، مهرداد بایرامی (سپیدرود) و شیمبا (فولاد) به‌عنوان مهاجمان انتخاب شدند.

برترین تیم: سپیدرود رشت

شاید بدبین ترین هواداران تراکتورسازی هم تصور نمی‌کردند تیم بدون شکستشان در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل سپیدرودی که ۱۳ هفته متوالی از کسب پیروزی ناکام مانده و یکی از فانوس به دستان لیگ محسوب می‌شود با نتیجه عجیب ۳ بر یک مغلوب شود، اما اشتباهات مرگبار محسن فروزان همراه با بازی منطقی و دوندگی بی امان رشتی‌ها شکست سختی را به شاگردلن ژرژ لینکز تحمیل کرد.

نکته جالب اینجاست که سپیدرود از ۳ بازی اخیرش پنج امتیاز کسب کرده و در سال ۹۸ بدون شکست مانده است. اوج کار شاگردان دست نشان هم در هفته بیست و پنجم مقابل تیم دوم لیگ رقم خورد که سبب شد سپیدرودی ها بیش از هر زمان دیگری به بقا در بالاترین سطح فوتبال ایران امیدوار‌تر شوند.

سپیدرود رشت موفق شد در بازی که کسی فکرش را نمی کرد تراکتورسازی را شکست دهد. در یک بازی جذاب که تراکتوری ها موقعیت های بسیاری داشتند، سپیدرود ۳ بر ۱ پیروز شد و حتی می توانست گل های بیشتری نیز به ثمر برساند.

مهرداد بایرامی دو گل و میثم فردوسی یک گل برای سپیدرود به ثمر رساندند. به همین دلیل سپیدرود به عنوان برترین بازیکن هفته بیست و پنجم لیگ انتخاب می‌شود.

سپیدرود رشت

بازیکن هفته: مهرداد بایرامی (سپیدرود)

میان ۲ گله های هفته بیست‌و‌پنجم نام مهرداد بایرامی بیش از دیگران به چشم آمد؛ مهاجم آینده‌داری که در بازی تیمش مقابل تراکتورسازی ۲ گل به ثمر رساند و سهم بالایی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

این گل‌ها به‌لحاظ راهبردی لیگ را عمیقا تحت‌الشعاع خود قرار داد و حالا سپیدرود اگر بازی‌های آتی خود را ببرد و کمی هم از شانس و اقبال برخوردار باشد، در لیگ خواهد ماند. سپیدرود خسته می‌خواهد با این بازیکنان در لیگ بماند. آیا بایرامی و دیگران این همت را دارند که تیم شهرشان را در لیگ حفظ کنند؟

مهاجم سپیدرود که روزگاری در تراکتورسازی  تبریز نیز بازی کرده بود موفق شد که ۲ گل به تیم سابقش به ثمر برساند. بازیکنان دیگری چون علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس، لوسیانو پریرا از فولاد و امین قاسمی نژاد هم از پدیده گل زدند و پاس گل دادند اما مهرداد بایرامی به یکی از بهترین تیم های لیگ گل زد و گل های او شاید باعث شود سپیدرود در لیگ بماند و از این بابت بهترین بازیکن هفته انتخاب شد.

انگار او گلچین کرده در کدام بازی فصل که بازی‌های سپیدرود مخاطب بیشتری دارد و در کانون توجه است، باید خودی نشان دهد؛ مهرداد بایرامی که آخرین گل خود را سه هفته قبل برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود، در بیست و پنجمین بازی فصل تیمش نیز برابر تراکتورسازی، تیمی که با آن در فوتبال ایران چهره شد، خوش درخشید و گلزنی کرد.

در روزی که کمتر هوادار سپیدرود امید به برد مقابل تراکتور مدعی قهرمانی داشت، مهرداد بایرامی از اشتباه محسن فروزان بهترین بهره را برد و با ضربه بغل پای دقیق توپ را از بین پاهای او عبور داد تا سپیدرود در دقیقه ۲ پیش بیافتد.

میل گلزنی او برابر تراکتور همچنان ادامه داشت و او ۶ دقیقه بعد هم با شوت خطرناک زمینی دروازه را تهدید کرد که این بار توپ به بیرون رفت؛ تلاش مهاجم سابق تراکتور برابر این تیم، در نیمه دوم نیز ادامه داشت و او که با سماجت و سرعت بالا خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌داد، یک بار دیگر از اشتباه فروزان نهایت استفاده را کرد و گل سوم سپیدرود را به ثمر رساند تا علاوه بر درخشش در مهم‌ترین مسابقه، امیدهای بقای تیمش را نیز در دل تماشاگران پُرشور سپیدرود زنده نگه دارد.

بازیکنان سپیدرود

محمد بلبلی (سپیدرود)

هافبک جوان تیم سپیدرود به قدری برابر تراکتورسازی خوب ظاهر شد که بعد از تعویض علاوه بر اینکه حمایت نادر دست‌نشان را  به خود دید، با صحنه عجیبی نیز مواجه شد.

سرمربی باتجربه این بازیکن از هواداران خواست تا او را به شدت تشویق کنند و درست همین هم شد تا او مزد زحماتش را همان لحظه بگیرد؛ بلبلی که با نظر علی کریمی به عضویت سپیدرود درآمده است، توسط نادر دست نشان یکی از بازیکنان فیکس تیمش شده است.

او در بازی با تراکتور در صحنه گل دوم از پرس دفاعی شدید بازیکنان استفاده کرد و با ارسال پاس به میثم فردوسی پایه‌گذار گل دوم تیمش شد؛ در نیمه دوم نیز به هنگام ضد حملات با استفاده از سرعت و تکنیک خود حملات زیادی بر روی دروازه تراکتورسازی پُرستاره ترتیب داد که با بدشانسی از دست رفتند.

حالا او را باید یکی از جوانان آتیه‌دار و خوش‌تکنیک فوتبال ایران بدانیم که باید راه ستاره شدن را به درستی طی کند.

بازی هفته: سپیدرود – تراکتورسازی

چه کسی فکرش را می کرد که سپیدرود موفق شود تراکتورسازی را ۳ بر ۱ شکست دهد؟ شاگردان نادر دست نشان ابتدا روی اشتباه گلر تراکتورسازی به گل رسیدند و در همان نیمه اول مسعود شجاعی بازی را به تساوی کشاند. اما رشتی ها با انگیزه تر از این حرف ها بودند و در آخر ۲ گل دیگر زدند و ۳ بر ۱ بازی را پیروز شدند.

سپیدرود-تراکتورسازی

ناکام هفته: تراکتورسازی

در هفته ای که پرسپولیس و استقلال پیروز شدند، تراکتورسازی در خانه تیم قعر جدولی سپیدرود شکست بدی را تجربه کرد و فاصله اش با پرسپولیس صدرنشین به  امتیاز رسید. با این فاصله کار تبریزی ها برای قهرمانی سخت تر شد و باید حالا منتظر لغزش رقبا باشند.

بازیکنان تراکتورسازی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.