وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود به دنبال دومین کلین شیت برابر تبریزی ها

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم علی نظرمحمدی در بسته نگه داشتن دروازه تیم خود تا حدودی ناموفق بوده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، سپیدرود رشت گرچه در دیدار برابر استقلال خوزستان موفق شد نخستین پیروزی خانگی و دومین پیروزی فصل خود را به دست آورد، اما برای سومین هفته متوالی در بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام بود.

سپیدرودی ها پیش از این در هفته های دوم و سوم به ترتیب برابر نود ارومیه و نیروی زمینی تهران هرکدام یک بار، دروازه شان را باز شده دیدند و دو گلی که برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم دریافت کردند، موجب شد برای سومین هفته متوالی در رقم زدن کلین شیت ناکام باشد.

گفتنی است، اولین و آخرین کلین شیت قرمزهای رشت به دیدار هفته نخست برابر مس رفسنجان برمی گردد و سپیدرود تا بدین جا در سه بازی و مجموعا ۲۷۰ دقیقه در ثبت کلین شیت ناکام بوده است.

بازی های علم و ادب به یادگار امام منتقل شد

بنابر اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، دیدار تیم های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت از سری رقابت های هفته پنجم لیگ آزادگان فوتبال ایران، در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود علم و ادب در ورزشگاه اختصاصی خود از سپیدرود میزبانی کند که به این ترتیب مکان برگزاری این دیدار تغییر یافت. دیدار علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت، ۲۴ شهریور در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار خواهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.