وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود جایگزین نفت مسجدسلیمان می شود؟

ایران ورزشی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در حالی که مسوولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتخاب سرمربی‌شان مشغول جذب بازیکن برای فصل جدید هستند اما این روزها اخباری پیرامون ساختار مدیریتی این باشگاه و شکایت باشگاه سپیدرود منتشر شده که حرف و حدیث‌های بسیاری را هم به همراه داشته است.

مدیران باشگاه سپیدرود در نامه‌های مختلف به مسوولان فوتبال کشور مدعی شده‌اند که تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته شرایط یک تیم حرفه‌ای را نداشته و مالک و مدیرعامل این باشگاه به طور کامل مشخص نبوده‌اند، به همین دلیل سپیدرود باید جانشین نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شود!

ظاهرا نامه‌ای از سوی هیات موسسان نفت مسجدسلیمان برای مهدی تاج و سازمان لیگ فرستاده شده و در آن، غیرقانونی بودن حضور این تیم در لیگ برتر به وضوح عنوان شده است.

مهم ترین دلیل آنها نیز برای اثبات این موضوع، فعالیت‌های این تیم زیر نظر مدیران غیرقانونی بوده است و جالب اینکه هیات موسسان در این باره معتقد است که تا زمانی که وضعیت مالکیتی و مدیریتی نفت مسجد سلیمان توسط شرکت ملی نفت ایران مشخص نشود، هیچ مسوولیتی در قبال فعالیت این تیم در لیگ نوزدهم (فصل ۹۹-۹۸) ندارد.

با توجه به دلایل عنوان شده قراردادهای بسته شده در این تیم نیز ارزش قانونی ندارد و به همین دلیل در صورتی که فدراسیون فوتبال و یا سازمان لیگ آنها را به ثبت برسانند تمام مسوولیت آن بر عهده آنهاست.

همانطور که مشخص است باز هم برای یکی از تیم‌های محبوب تازه سقوط کرده حرف و حدیث‌هایی به وجود آمده تا شاید کورسویی از امید در دل هواداران به وجود آورد.

همین اتفاق چند سال پیش درباره ملوان افتاد اما در نهایت سودی برای تیم نداشت و به همین دلیل باید دید نفراتی (مسوولان و یا نماینده‌ها) که پیگیر موثق یا کذب بودن اخبار فوق هستند تا چه اندازه می توانند این موضوع را برای تیم خود تبدیل به فرصت کنند.

مهران نصیریان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص عدم ثبت قانونی اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه می‌گوید:

«این هفته کارهای مربوط به ثبت قانونی هیات مدیره باشگاه انجام می‌شود و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. مدیران شرکت نفت پیگیر این موضوع هستند و ان‌شاءا… این مشکل به زودی حل می‌شود.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.