وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برتری سپیدرود در دیدار تدارکاتی مقابل دخانیات

سپیدرود پس از شکست برابر پاس رشت در دومین مسابقه دوستانه خود موفق شد تا تیم دخانیات رشت را شکست دهد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در دومین دیدار تدارکاتی پیش از آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر مقابل دخانیات گیلان به برتری سه بر صفر دست یافت.

به گزارش سایت سپیدرود، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و دخانیات گیلان از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ پوشان شهر باران خاتمه یافت.

شاگردان علی کریمی در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان اصلی و تستی پا به میدان گذاشتند و در هر نیمه با ترکیبی متفاوت مقابل رقیب لیگ استانی خود صف آرایی کردند، پویا نزهتی، میثم فردوسی و توکلی گل های سپیدرود در این دیدار را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در نخستین دیدار تدارکاتی خود در راستای آماده سازی رقابت های لیگ برتر در برابر پاس گیلان تن به شکست یک بر صفر داد، سپیدرودی ها در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر با کسب ۱۰ امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای گرفتند.

رشتی ها قرار است از نیمه دی ماه به مدت ۱۰ روز تمرینات شان را در تهران پیگیری کنند تا هم علی کریمی بتواند در ملاس مربیگری شرکت کند و هم در تمرینات تیمش حضور داشته باشد.

علی کریمی پس از پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، یعقوب کریمی، میلاد قربان‌زاده و امین جوادی‌مقدم را از حضور در تمرینات سپیدرود منع کرد و خواهان فسخ قرارداد با این نفرات شد، جوادی مقدم خیلی زود مجوز حضور در تمرینات سپیدرود را پیدا کرد و عملاً از لیست مازاد این تیم حذف شد.

فسخ توافقی قرارداد یعقوب کریمی با باشگاه سپیدرود رشت لیست خالی بزرگسالان این تیم را به چهار تن رساند، پیش از این بابک حاتمی و امین منوچهری قرارداد خود را به صورت توافقی با سپیدرود فسخ کردند و حسین کعبی به درخواست کادر فنی سپیدرود از بازیگری کناره‌گیری کرد و به کادر فنی سرخ های شهر باران پیوست.

بیشتر بخوانید:

شکست سپیدرود مقابل پاس در دیداری تدارکاتی

برگزاری اردوی سپیدرود در تهران

کریمی: دنبال قراردادهای نرمال هستیم

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.