وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود در مذاکرات امروز شورا: انتقاد اعضای شورا از ثابت قدم بابت طرح خرید سپیدرود

امیرحسین علوی: امروز همه اعضا در مورد سپیدرود یک حرف را می زنند. چه طمعی پشت سپیدرود وجود دارد که اینقدر این تیم را وارد حاشیه کرده اند؟! قانونی و غیر قانونی تیم شهرمان را وارد حاشیه نکنیم، آه جوانان این شهر دامان ما را می گیرد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در جلسه عصر روز یکشنبه شورای شهر رشت اعضای شورا در نظق های پیش از دستور خود از شهردار رشت بابت طرح خرید بدون اجازه سپیدرود و ایجاد حاشیه سازی برای سپیدرود دست به انتقاد زدند و ثابت قدم با این طرح سؤال که به امضای 8 عضو شورای اسلامی شهر رشت رسیده است بار دیگر در یک قدمی استیضاح قرار گرفت.

گزارش جلسه شورای شهر بدین شرح است:

محمدحسین واثق کارگرنیا خطاب به موسوی روزان گفت: ما پیش از این تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی و ورزشی داشته ایم که هیچ نتیجه ای نداشته است! آقایان خودشان را کاندید تحقیق و تفحص می کنند اما نتیجه ای حاصل نمی شود. کدام عقل سلیمی می گوید که برای دیرکرد روزی یک درصد جریمه پرداخت شود؟! شما بفرمایید که اداره حقوقی چه کار می کند که شهرداری اینگونه محکوم می شود؟!

حاجی پور در ادامه درباره خرید سپیدرود و داماش نیز گفت: هرکسی که به این دو تیم کمک کند ما دستش را می بوسیم، ولی سوال من از آقای ثابت قدم است که آیا می توانید بدون اجازه شورا این کار را انجام بدهید؟ آیا بهتر نبود که ابتدا از شورا این درخوست را داشتید. کدام عضو شورا مخالف این دو تیم است؟ وی در انتها گفت:  آقای ثابت قدم با شورا کار کن، ما دشمنت نیستیم و با آن ها تعامل داشته باش، با این شورا دوست باش.

رفیعی نوده با بیان اینکه شهردار قبل از اعلام خرید باید مجوز شورا و سپس مجوز وزارت کشور را دریافت می‌کرد گفت : این اقدام شهردار سبب شد تا تیم سپیدرود در کارهای خود عقب بماند و متضررشود.

محمود باقری در ادامه جلسه شورای شهر رشت گفت: شهردار در سال گذشته نامه دادند که با توجه به فعالیت های داماش، شهرداری اجازه تیمداری را ندارد ، ما بارها گفتیم که  تیمداری حرفه ای وجود ندارد و باید ورزش محله محوری را مورد تاکید قرار بدهد و حالا درخواست خرید سپیدرود را می کند من هنوز همان بحث رجوع ایشان به روانشناسی را تاکید دارم.

علوی: یک ماه پیش گفتم برای سپیدرود بحران درست نکنید

امیرحسین علوی نیز در ادامه تصریح کرد: خوشحالم که موافق و مخالف یک حرف را می زنند، امروز همه از سپیدرود حرف می زنند، یک ماه پیش گفتم که بحران برای سپیدرود درست نکنید، چه سودی برای شما دارد؟

این ضعف عملکرد اعضای شورا است  و این ضعف کسانی است که برای سودجویی با سرنوشت شهرمان بازی می کنند. وی ادامه داد: التماس من این  است که این موضوع  مورد جدیت قرار بگیرد.

در ادامه طرح سؤال از شهردار رشت امروز در جلسه صد و چهل و هفتم شورای اسلامی شهر رشت با 8 امضا اعلام وصول شد. گفتنی است سرکار خانم دکتر پیشگر و همچنین مهندس مجید رجبی ویسرودی در جلسه امروز شورای شهر رشت غائب بودند که حضور آنها ممکن بود تعداد امضاهای طرح سؤال از ثابت قدم را به 10 عدد افزایش دهد.

مهمترین سؤالات از شهردار رشت حول محورهای زیر است:

– ارائه مستندات مجوز نصب کیوسک بانک شهر

– ارائه مستندات تقسیط بدهی ساختمان دانا

– عقب افتادن حقوق پرسنل شرکتی بخش خصوصی

– دلیل جابجایی مکرر مدیران

– دلیل نابسامانی وضعیت اتوبوسرانی و کمبود اتوبوس

ثابت قدم با این طرح سؤال که به امضای 8 عضو شورای اسلامی شهر رشت رسیده است بار دیگر در یک قدمی استیضاح قرار گرفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

23 دیدگاه ارسال شده است

  • نیما ریاضتی گفت:

    مقصر اول و آخر این داستان آقای نفر دومه و بس
    رو سیاهی به ذغال می ماند دوست من

    ایران سپیدرود
    کور بشه هر کسی نتونست موفقیت عشق ما رو ببینه

  • نیما ریاضتی گفت:

    دیوانه شدیم ما
    تکلیف تیم چی شد، داغان ترین تیم ها شروع کردن ما هنوز اندر خم کوچه

  • نیما ریاضتی گفت:

    آقاااااای غلامی مگه تیم رو نمیخواستی
    بیا شروع بکن دیگه
    هدفت چیه برادر
    فصل قبل تر زحمت کشیدی، خرج کردی نتیجه گرفته نشد
    حق داری، بعدشم گفتی هزینه نمی کنم بازم دمت گرم
    حالا که تیم اومد بالا چرا تکلیفتو روشن نمیکنی
    داری دیوانه میکنی مارو 😐

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    اقایان اعضای شورای شهر شدن کاسه داغتر از اش.اول بیان نظر طرفداران رو بپرسن بعد یک کلمه در کنن.استیضاح شهردار به بهانه سپیدرود!!! اقای غلامی هم میخواد مالک باشگاه باشه و یه قرون خرج نکنه و هم میخواد شهردار و استاندار و فرماندار و بخشدار و دهدار به سپیدرود کمک مالی کنن تا تیم تشکیل بشه!؟!!

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    بعضی اعضای شورای شهر که خودشونو جزو هیات ژوری سپیدرود هم میدونن سالهای سال که سپیدرود در دسته های دو و سه بود خم به ابرو نمیاوردن ولی حالا بخاطر خصومت با شهردار محبوب رشت، سپیدرود براشون شده بهونه.همان بهتر که واقعا با یه روانپزشک در مورد سلامتیشون باید مشورت کنن.

  • امین رشتی گفت:

    تاریخچه شورا نشون میده که خیلی راحت میشه شهردار رو از میان برداشت…. خیلی بدبختیم که خودمون با خودمون بدیم کاشکی مسئولین ما یکم اصیل بودن…شورا دست به دست میده شهردار برکنار میشه ببین کی گفتم….علاوه بر اینکه اینا به پیشرفت شهرمون لطمه میزنند(همانطور که تا کنون زده اند) بلکه باعث کینه و نفرت نیز میشوند… خلاصه فقط میتونم بگم خدا به خیر بگذرونه

  • سجاد گفت:

    اقا شهردار بد
    همه بد
    الان تکلیف چیه
    تو این یک ماه چیکار میخواین بکنین
    سرمربی کو
    بازیکنان کجان
    بخدا مردیم از استرس

  • حامد گفت:

    این شورای شهر هم سال دیگه تموم میشه و رو سیاهی واسه ذغال میمونه .
    اونوقت آقای نودهی بجای روانشناس باید بره دهاتش .

    پاچه خوارهاشون هم بازارشون کساد میشه .
    15 نفر عضو شورا ، هرکی یه ساز میزنه . متاسفم واقعا

  • غریبه به شهر ما نیا گفت:

    از اعضای محترم شهر رشت تقاضا دارم که هرچه سریعتر به فکر استیضاح ثابت قدم باشند تا شهر رشت ورشتی نجات پیدا کنند

  • راد گفت:

    بنده نمی خواستم دیگر برای این سایت مطلب بنویسم .اما سخنی در مورد دکتر ثابت گفته شد که قابل تحمل نبود.
    معمولا از قبل گفته اند اگر کسی مطلبی به کسی نسبت می دهد حتما خودش ان مشکل را دارد.
    جالب است دکتر ثابت قدم را کسانی که با او همکلاسی بودند و با خانواده او معاشرت داشتند می داننداو دارای یک خانواده سالم و با اصالت است و بر عکس خیلی ها واقعا در س خوانده و با سواد است .
    معلوم نیست بعضی ها از کجا امدند که یک فرد اصیل و با دانش و رشتی الاصل را مورد هجمه قرار می دهند!!!!!
    او اینقدر نجیب است که باید خیلی از آقایان تازه به دوران رسیده را روانکاوی کند!!

  • دنیا فقط رشت گفت:

    مدت هاست چشم انتطار یه خبر خوش چشم به گوشی و تلگرام و سایت و اخبار هستیم اما مثل اینکه این غصه سر دراز دارد. هر روز خبرا بدتر از دیروز.یعنی تو این شهر و استان یکی پیدا نمیشه هوای این هوادار رو داشته باشه.یکی پیدا نمیشه منافع شهر رو به منافع خودش ترجیح بده.اطلا معلوم نیست کی به کیه.هر کس ایتا کله بجار خودش رو میکاره.
    افسوس برای شهرمان.حیف سپیدرود شهرمان.حیف

  • هانی گفت:

    چرا ساکت نشستیم؟ما فقط تو حرف طرفداریم؟!دوستان عزیز،تیم داره نابود میشه.این تیم مال کسی نیست که سرش دعوا شده.این تیم مال ما هواداراست.هوادار نبود سپیدرودی وجود نداشت.تا خودمون نخوایم برامون کاری نمیکنن.بچه ها تا دیر نشده قرار بذاریم جمعیت زیادی جمع کنیم بریم جلوی استانداری.از استاندار بخوایم تکلیف رو مشخص کنه.بخدا داره دیر میشه

  • ميلاد هوادار خونيين سپيد رود گفت:

    اقايان شورا
    دست از اين تيم بكشيد
    و اين بار ديگه سپيد رود بزرگ را با دستان كثيف سياست از بيين نبريد
    من خاهش ميكنم و تمام جوان هايي رشت و گيلان از شما ها خواهش ميكنيم
    نگذاريد هواداران تيم بزرك شمال گشور رنگ لباس تيمشونو با خون خودشون رنگاميزي كنن و خودشون پا پيش بذارن
    و اون موقع خدا بداد همه شما برسه
    دوست دار تيم بزرگ سپيد رود ميلاد

  • آقا گفت:

    طرفداران فوتبال گیلان فقط جنگ با همو بلند اما بلد نیستم حق تیم خودشون و بگیرن فقط لب و ذهنم هوا دارای گیلانی

  • آقا گفت:

    فوتبال گیلان زااااارت فقط رشتی و انزلی چی بلدند به هم فوش بدند در آخر هم هیچ کدوم به هیچ جا نمی رسن خخخخخخخ
    جانم تبریز

  • سپیدرودی گفت:

    هانی جان کاملا حق با شماست دیگه با نشستن و تایپ کردن چیزی حل نمیشه باید تجمع بزرگ برگزار کنیم تا سپیدرود هم به سرنوشت داماش دچار نشه اگه امروز سکوت کنیم یقینا فردا پشیمون میشیم امیدوارم یه کسی به عنوان بزرگتر و لیدر زمان و مکان تجمع رو تعیین کنه تا همه به عنوان عاشقان این تیم اعتراضمون رو به گوش آقایون برسونیم

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    بچه ها یه فراخوان در سایت بذارین و اطلاع رسانی کنین برای تجمع.ما 7 نفر هستیم.شما هم هم محل هاتونو با خودتون بیارین.اینطوری نشستن و دست به دست کردن نمیشه.یا جلوی استانداری و یا جلوی ساختمان شورای شهر غیر بومیان.

  • فرهادسپيدرود گفت:

    تبريزي شما كه بيت المال رو چپاول ميكنين و با حمايت يه ارگان خاص اومدين بالا هيچوقت شما تبريزي ها وجودش رو نداشتين كه مثل تيمهاي گيلاني با نداري بسازين…وقتي حمايت يه ارگان خاص ازتون نبود و دست شما واسه چپاول كوتاه بود 15 سال خبري از تراختور نبود و پنچر شده بود و ماشين سازيتون 30 سال محو شده بود…توركه اينجا اراجيف نگو شما برين به همون جشن نايب قهرمانيتون ادامه بدين كه سو‍ه جهاني شدين..مسواك بدم خدمتتون…خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • طرفدار فوتبال رشت نه رنگها گفت:

    باز این ترکا خودشون رو نخود هر اش کردن تو برو توی سایت اردوغان نظر بده. ضمنااز گندی که شهرداری تبریز هم زد بگو که به خاطر تبانی پرتش کردن لیگ دو و خودشون ماستا رو کیسه کردن و دیگه خبری از شهرداری تبریز نیست

  • راد گفت:

    واقعا فوتبال در این استان شده بچه بازی!!!
    اقای رهنما برای ما توضیح بده لطفا :
    اگر اقای ثابت قدم ان موقع فوتبال سپیدرود را نخواست حالا می خواهد چه اشکالی برای شما دارد؟!!.ادم ها هر روز می توانند تصمیم جدید بگیرند .ضمنا اینکه می گویی شما در ورزش بزرگ شدی و ایشان با ورزش می خواهد بزرگ شود!! بدان امروز فوتبال پول و صنعت و مدیریت و تجارت است .خوب چه اشکال دارد شهرداد بومی شهر ما اکنون دنبال سپیدرود باشد؟.
    ایا شما می توانید تیم داری کند؟ اقای پور مجحسن پول دارد تیم داری کند؟؟ اقای غلامی هم که پا پس گذاشته ؟؟!! پس حال که یک نهاد امده و ابراز علاقه کرده و به شما احترام گذاشته و نامه کتبی زده که بزرگنمایی کردن نداره!!! دعوای شورا و شهردار را هم ما رشتی ها حق را کاملا به شهردار بومی خودمان می دهیم و لازم نیست شما وارداین نهاد و دعوای درون سازمانی انها شوی! ضما فردا اگر مشکلی برای سپیدرود اتفاق افتاد قطعا شما به عنوان یکی از عوامل مهم این عدم شکل گیری مقصر هستید! پس تا زما دارید در مورد سپیدرود و شهردار و حواشی سپیدرودپخته تر عمل کرده و از فرافکنی دور شوید . ملوان که نشد! .داماش هم دسته دویی شد! لااقل برای سپیدرود عمیق تر اظهار نظر و تصمیم گیری نمایید. موفق باشی

  • آبای گفت:

    به تبریزیا(ترکها) چه ربطی داره رشتی و انزلیچی کل کل میکنن ما اگه گوشت همو بخوریم استخون همو نگه میداریم و اگه ببینیم از استان دیگه دارن به رشتیا بی احترامی میکنن به شدت برخورد میکنیم با این موضوع آقایون تبریزی چرا میاید تو سایت ملوان کلاب و سپیدرود پیام میزارید این 2 تیم رو هم 100 سال قدمت دارن هرکسی نباید نظر بده راجبشون شما برید تو همون سایت آفتابه سازی تشتک سازی لگن سازی پیام بزارید

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اخه تبریزی اون موقع که گیلان تو فوتبال ایران اقایی میکرد شما اصلا لیگ استانی هم نداشتید.یادت رفته سال گذشته سپاهان قهرمان شده بود واسه خودتون جشن قهرمانی گرفتید کل ایران از خنده رفت رو هوا.اونوقت درباره فوتبال گیلان نظر میدی/جالبه.برو/برو هر وقت اسم گیلان رو شنیدی درجا خبردار واستا.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    راستی تبریزی اهن و پلاستیک ضایعات کیلو چنده.